پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۷

بازار شهرداری "بنی یاس" امارات طعمه حریق شد

بازار شهرداری " بنی یاس " شیخ نشین ابوظبی روز گذشته در شعله های آتش سوخت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عصر روز گذشته بازار شهرداری "بنی یاس" شیخ نشین ابوظبی طعمه حریق شد و بیش از 16 مغازه در این بازار به طور کامل در شعله های آتش سوخت. سرهنگ عبدالله حمد التمیمی مدیر آتش نشانی بنی یاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علت اولیه این آتش سوزی اتصال سیم برق می باشد و کارشناسان در حال بررسی علت اصلی این آتش سوزی هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)