چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۷

سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری: با قرارداد مقطعی کار نمی کنم

سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری می گوید به خاطر اینکه فدراسیون قراردادها را به صورت مقطعی می بندد، او به این صورت حاضر به همکاری نیست. مجید ناصری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،درباره اینکه با وجود مدال هایی که در باز ی های آ سیا یی و قهرمانی آسیا به دست آورد اما همکاری او با فدراسیون قطع شد، بیا ن کرد: قرارداد من مقطعی بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)