چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشهد نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۲

پیاده روی عمومی مبارزه با بی تحرکی در بیمارستان رضوی برگزار شد

هم زمان با آخرین روز هفته آگاهی و دانش افزایی سرطان، مراسم پیاده روی عمومی با هدف مبارزه با بی تحرکی در محوطه و فضای سبز بیمارستان رضوی مشهد برگزار شد. این برنامه با شعار بی تحرکی؛ دردی مهلک تر از سرطان با حضور بیماران و همراهان آنان، پزشکان و سایر کارکنان این مرکز پژوهشی درمانی برگزار شد. بر اساس این گزارش، استقبال برخی از بیماران بخش هماتولوژی که با صندلی چرخ دار در این برنامه شرکت کرده بودند، توجه مسئولان و عکاسان خبری این برنامه را به خود جلب کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)