چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مفاخر نایین ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۹

طباطبایی نائینی در نطق میان دستور: استخدام بازنشسته ممنوع است نه به ...

________________________________________ به گزارش مفاخر نایین وبه نقل از خبرگزاری خانه ملت،سید حمید رضا طباطبائی نایینی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه (1دی ماه) گفت: باید درباره حق از دست رفته مجلس صحبت کنم و باید توجه داشت تا این حق احقاق شود. نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماه گذشته طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با دو فوریت تصویب شد و در صحن علنی بعد از پیشنهاد سلب فوریت، سلب فوریت رای نیاورد و اما در کمال تعجب کلیات این طرح رد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)