دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۹

شاکری نژاد: حضور مردم نشانه اوج ولایت مداری و ایثار مردم خوزستان است

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با وجود گرد و غبار و ریزگردهای موجود که فضای اهواز را پر کرده بود اما مردم غیور اهواز از ابتدای صبح حضور سبز و فعالی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و واقعاً شعف و شادمانی مردم در این راهپیمایی دیده می شود. قدرت الله شاکری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی خوزستان، اظهار کرد: با وجود نامساعد بودن شرایط جوی انتظار نمی رفت این حضور خانوادگی مردم اهواز را در راهپیمایی شاهد باشیم اما جای تقدیر و تشکر است و این حضور مردم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)