آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان به 173 نفر افزایش یافت
سایر منابع:
سایر خبرها
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هرمزگان به 181 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، دکتر حسین فرشیدی در مصاحبه با رسانه ها اظهار داشت: از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان تاکنون تست کرونای 181 مورد مثبت بوده است. وی افزود: در 24 ساعت گذشته نتیجه آزمایش 2 مورد جدید مثبت و به عنوان بیمار کرونایی در استان ثبت شدند و شمار مبتلایان به 181 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع 181 نفر تاکنون 160 بیمار
شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 181 نفر رسید/ثبت 2 مورد جدید
دلیل مشکوک بودن به کرونا، نمونه گیری شده که تا امروز جواب آزامیش 181 نفر مثبت اعلام شده است که تاکنون 160 نفر پس از بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه هم اکنون 7 بیمار کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند، اضافه کرد: متاسفانه یک خانم مبتلا به کووید 19 در میناب با بیماری پیش زمینه ای قلبی فوت شد و تاکنون این بیماری در
کرونا در هرمزگان جان یک نفر دیگر را گرفت
. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع اپیدمی حاد تنفسی تاکنون یک هزار و 194 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این شمار یک هزار و 41 نفر ترخیص شدند و مابقی همچنان تحت نظر هستند. طبق اعلام دکتر فرشیدی آمار مبتلایان به کرونا در بندرعباس 92 نفر، کیش 37 نفر، قشم 19، پارسیان و بستک هر کدام، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج
شمار مبتلایان به کرونا 181 نفر / مرگ یک نفر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در 24 ساعت گذشته 2 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در هرمزگان افزوده شد و تاکنون شمار مبتلایان به کرونا در استان 181 نفر است. فرشیدی افزود: مبتلایان جدید 2 نفر در بندرعباس و یک خانم با سابقه بیماری قلبی نیز در میناب فوت کرد و شمار فوتی ها دراستان به 14 نفر افزایش یافت
کنترل پیک اول بیماری کرونا در استان / شمار مبتلایان 179 نفر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پیک اول بیماری کرونا در استان تقریبا کنترل شده است. فرشیدی افزود:پیک اول بیماری از 7 تا 10 فروردین دراستان پیش بینی شده بود و اگر مردم همکاری کنند و تعداد کمتری مبتلا شوند پیک دوم بیماری در اواخر فروردین به خوبی کنترل خواهد شد. او گفت: در 24 ساعت گذشته 6 نفر
اوج گیری بیماری کرونا از 20تا 28 فروردین ماه آغاز می شود
/> وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات گرفته شده در کشور، 90درصد هزینه های درمانی بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی بر عهده دولت و بیمه است و افرادی که مشکوک به این بیماری هستند نگرانی بابت هزینه های درمان نداشته باشند. شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 179 نفر رسید رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از روز گذشته تاکنون (نهم فروردین ماه) 6 مورد مثبت جدید به مجموع مبتلایان به
تغییر خط تولیدی ازسرکه به الکل درهرمزگان
فعالیت است. از روز گذشته تاکنون (نهم فروردین ماه) شش مورد مثبت جدید به مجموع مبتلایان به کرونا در استان اضافه شد، با اضافه شدن این تعداد، شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 179 نفر رسید که از این شمار هشت نفر بستری هستند و 13 نفر فوت و مابقی ترخیص شدند. از ابتدای شروع خطر اپیدمی بیماری حاد تنفسی در هرمزگان تا روز نهم فروردین ماه یک هزار و 167 نفر در مراکز درمانی استان بستری
آخرین خبرهای کرونا در هرمزگان/ افزایش شمار مبتلایان به 181 نفر/ یک نفر فوتی
، نمونه گیری شده که نتیجه ی آزمایش 615 نفر منفی شده است. به گفته وی متاسفانه در این مدت یکی از بیماران مبتلا به کرونا در میناب (خانم 63 ساله با بیماری زمینه ای قلبی) در گذشت و تعداد فوت شدگان به این علت در استان به 14 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت: 160 نفر از مبتلاشدگان به کرونا از بیمارستان های استان ترخیص شده اند و 7 نفر نیز هم اکنون بستری هستند.
افزایش سه برابری مبتلایان روزانه کرونا در کشور و روند ثابت هرمزگان/ شمار بیماران به 173 نفر رسید
بودن به ابتلا کرونا، نمونه گیری شده که نتیجه ی آزمایش 550 نفر منفی شده است. به گفته وی طی یک روز اخیر نتیجه ی آزمایش کرونای شش نفر دیگر از بیماران در هرمزگان مثبت اعلام شد و بر این اساس شمار مبتلاشدگان قطعی به کرونا در استان به 173 نفر رسید. فرشیدی با بیان اینکه از بین مبتلایان جدید 5 نفر در بندرعباس و 1 نفر در میناب هستند، افزود: از مجموع 173 بیمار مبتلا شده به کرونا تاکنون
مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 181 نفر رسید/ جان باختگان 14 نفر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، دکتر فرشیدی در ارتباط زنده تصویری با خبر ساعت 20 شبکه خلیج فارس افزود: 2 مورد جدید مبتلا شده ساکن بندرعباس هستند. وی افزود: در 48 ساعت گذشته یک نفر بر اثر کرونا در میناب جان باخته است و شمار فوت شدگان به 14 نفر رسید. فرد جان باخته زن مینابی با سابقه بیماری قلبی است. فرشیدی گفت: از افراد مبتلا به کرونا در استان تاکنون 181 نفر مرخص شده
شناسایی 2 بیمار جدید مبتلا به کرونا در جزیره کیش
. وی از همه کیشوندان خواست با رعایت نکات پیشگیری، برای عبور از پیک بیماری با کمترین میزان ابتلا مشارکت کنند. شمار مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان های هرمزگان بنابر اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان تا 9 فروردین 98 بدین شرح می باشد: بندرعباس: 90 نفر کیش: 37 نفر قشم: 19 نفر میناب: 11 نفر بندرلنگه: 7 نفر حاجی آباد: 5 نفر رودان: 4 نفر پارسیان: 2 نفر بستک: 2 نفر بندرخمیر: 1 نفر جاسک: 1 نفر انتهای پیام/7558/ ت ...
463 نوع ضدعفونی کننده غیرمجاز در هرمزگان جمع آوری شد
ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند. تا پایان روز نهم فروردین ماه 179 نفر در استان هرمزگان به ویروس کرونا مبتلا شدند. ...
153نفر از بیمارستان های هرمزگان ترخیص شدند/6مورد جدید کرونا
. فرشیدی اضافه کرد: طی یک روز اخیر نتیجه آزمایش کرونای 6 نفر دیگر از بیماران در هرمزگان مثبت اعلام شد و بر این اساس شمار مبتلا شدگان قطعی به کرونا در استان به 173 نفر رسید. وی با بیان اینکه از بین مبتلایان جدید 5 نفر در بندرعباس و 1 نفر در میناب هستند، اظهارداشت : از مجموع 173 بیمار مبتلاشده به کرونا تاکنون 152 نفر از بیمارستان ها ترخیص شده اند، 13 نفر فوت براثر این بیماری فوت کرده اند و 8 نفر نیز هم اکنون بستری هستند. کد خبر 4887368
80 نقطه در هرمزگان تحت کنترل های شدید قرار دارند
هشتم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان آغاز شده است. به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به
میزان بارندگی ها در هرمزگان اعلام شد
بیان داشت: با یک وقفه ی بارشی مجدد از اواخر امشب (یکشنبه) با تقویت موج بارشی در استان هرمزگان، شرایط بارشی مناسب خواهد شد. معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا دوشنبه نیز شدت بارش ها در نیمه شرقی و شمالی استان خواهد بود. عارفی ادامه داد: باتوجه به فعالیت مناسب تر سامانه بارشی در استان های همجوار احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق شرقی و شمالی استان دور از
شش مورد مثبت به مجموع مبتلایان به کرونا در هرمزگان اضافه شد
یک هزار و 22 نفر ترخیص و 87 نفر همچنان بستری هستند. وی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان را با شمار 90 نفر در بندرعباس اعلام کرد و گفت: در کیش 37، قشم 19، پارسیان و بستک هر کدام دو، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، جاسک و خمیر هر کدام یک، رودان چهار و میناب 11 نفر مبتلا به کرونا هستند. به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هرمزگان به 179 نفر رسید
. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع 179 مبتلا در استان 13 نفر جان خود را از دست داده اند، میانگین سنی افراد جان باخته 62 سال است. وی تصریح کرد: در حال حاضر 69 مورد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند و روند درمان آنها در حال انجام است. فرشیدی ابراز داشت: به نظر می رسد پیک اول بیماری در هرمزگان کنترل شده و پیک دوم نیز در اواخر فروردین به کمک
شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 179 نفر رسید/ثبت 6 مورد جدید
دلیل مشکوک بودن به کرونا، نمونه گیری شده که تا امروز جواب آزامیش 179 نفر مثبت اعلام شده است که تاکنون 158 نفر پس از بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه هم اکنون هشت بیمار کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند، اضافه کرد: متاسفانه تاکنون این بیماری در هرمزگان 13 قربانی گرفته است. وی افزود: 90 نفر در بندرعباس، 19 نفر در قشم، 37 نفر در کیش، 2 نفر در پارسیان، 2 نفر در بستک، 7 نفر در بندرلنگه، 4 نفر در رودان، 11 نفر میناب، حاجی آباد 5 نفر، 1 نفر بندرخمیر و جاسک 1 نفر به کرونا مبتلا شده اند. پایان پیام/ 88 ...
مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 179 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در هرمزگان با 6 نفر افزایش به 179 نفر رسید. وی افزود: در 6 مورد جدید، 4نفر از بندرعباس و 2نفر از کیش بوده است و در 24 ساعت اخیر فوتی نداشته ایم و آمار فوتی ها همان 13 نفر است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان داشت: بحمدالله پیک اول بیماری در
وزیر صنعت، معدن وتجارت 35هزار ماسک به هرمزگان اهداکرد
خلیل قاسمی عصر شنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این ماسک ها شامل 8هزار عدد ماسک فیلتردار N95 و 27 هزار ماسک سه لایه بوده که پس از ورود به بندرعباس، برای استفاده در کادردرمانی و بهداشتی هرمزگان تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد. مدیر شرکت توزیع دارو پخش هرمزگان نیز گفت: با پیگیری های وزارت صنعت، معدن وتجارت مقرر شد 65 هزار و 800 ماسک سه لایه و 16هزار و 850 ماسک فیلتردار N95 به استان هرمزگان
کرونا صدرنشین اخبار هرمزگان در نخستین هفته سال 99
افزایش شمار مبتلایان به کرونا ، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، وقوع سیل، امحای بیش از 270 تن کالای قاچاق ، مرگ یک مادر و دختر بر اثر طغیان رودخانه فصلی، تعطیلی اصناف، اعلام پهلوگیری 17 فروند کشتی حامل کالای اساسی ، آبگیری سدهای هرمزگان و شناسایی یک گونه نادر از لاک پشت ها از جمله مهمترین اخبار هرمزگان در هفته گذشته (دوم تا هشتم فروردین ماه) است. اجتماعی رییس دانشگاه علوم
تعداد مبتلایان به کرونا در هرمزگان 167 نفر شد
کرد:آمار بیماران کرونایی استان هرمزگان با مثبت شدن آزمایش 6 تن دیگر در 24 ساعت گذشته به 167 نفر افزایش پیدا کرده است. وی عنوان کرد: این 6 نفر در استان شامل 2 نفر در کیش، یک نفر در قشم، یک نفر بندرعباس، یک نفر حاجی آباد و یک نفر در بندر خمیر می باشند. وی ابراز داشت: 149 نفر از مبتلایان به کووید 19 در استان هرمزگان با بهبود حالشان ترخیص شده اند و در حال حاضر نیز 5 بیمار حاد تنفسی بستری هستند.
شناسایی 6 مبتلا به کرونا در استان / در 24 ساعت گذشته فوتی نداشتیم
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24 ساعت گذشته 6 نفر به آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان افزوده شد. فرشیدی افزود:مبتلایان جدید پنج نفر در بندرعباس و یک نفر در میناب شناسایی شدند. او گفت: از مجموع 173 نفر بیمار کرونایی در استان 153 نفر از بیمارستان مرخص شده اند و 13 نفر فوت کرده اند و 8
کرونا مثبت های جزایر خلیج فارس به 54 نفر رسید
/> وی گفت: همچنین از مجموع 35 بیمار کرونایی شناخته شده در کیش، تعداد مسافران مبتلا به کرونا را 10 نفر و کیشوندان بیمار را 25 نفر اعلام کرد. گفتنی است، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان شامگاه امروز در ارائه گزارش آخرین وضعن کرونا در هرمزگان از ابتلای 6 مورد جدید خبر داد و تفکیک شهرستانی مجموع مبتلایان را به شرح زیر اعلام کرد: بندرعباس 80، کیش ،35، قشم 19، پارسیان 2، بستک 2، بندرلنگه 7 ، حاجی آباد 5، جاسک 1، خمیر 2، رودان 4 و میناب 10. انتهای پیام/7558 /ش
فاصله گذاری اجتماعی طرحی کارآمد برای مقابله با کرونا درهرمزگان
بستری هستند و مابقی مرخص شدند. رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع خطر اپیدمی بیماری تنفسی تا روز هفتم فروردین ماه یک هزارو 92 نفر به عنوان بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند که از این شمار 978 نفر ترخیص و 56 نفرهمچنان بستری و تحت مراقبت هستند. دکتر فرشیدی بیشترین آمار ابتلا به کرونا درهرمزگان را با 80 نفر در شهرستان بندرعباس اعلام کرد و
6 مورد جدید مبتلا به کرونا در هرمزگان تعداد به 167 مورد رسید
149 نفر ترخیص و 5 نفر بستری هستند. فرشیدی با بیان اینکه 13 نفر در استان به دلیل ابتلاء به کرونا فوت کرده اند ، اضافه کرد: هفتم فرودین ماه 6 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان ثبت شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: 80 مورد بندرعباس، 35 مورد کیش، 19 مورد قشم، 10 مورد میناب، 7 مورد بندرلنگه، 5 مورد حاجی آباد، 4 مورد رودان، 2 مورد پارسیان، 2 مورد بستک ، 2 مورد بندرخمیر و یک مورد جاسک به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا تحت درمان قرار گرفته اند . انتهای پیام
کشف بیش از 23 تن چای قاچاق در بندرعباس
به گزارش خبرآنلاین از هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 23 تن و 980 کیلوگرم چای قاچاق از یک کامیون در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس خبر داد. سردار غلامرضا جعفری افزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور "بندرعباس - حاجی آباد" به یکدستگاه کامیون تریلی مشکوک و خودرو را متوقف کردند. او گفت: مأموران در این رابطه راننده خودرو