چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تهران نیوز ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۰

برای مقابله با کم خونی چه کار کنیم؟

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، وضعیتی است که در آن، تعداد یا اندازه گلبول های قرمز یا مقدار هموگلوبین موجود در خون کاهش یافته و تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن بین خون و سلول ها دچار اختلال می شود. به این دلیل درمان کم خونی بسیار اهمیت دارد. از علل ایجاد کننده کم خونی می توان کمبودهای تغذیه ای، خونریزی، ناهنجاری های ژنتیکی، بیماری های مزمن یا مسمومیت های دارویی را نام برد. منظور از کم خونی های تغذیه ای، کم خونی هایی است که در اثر دریافت کم مواد مغذی ایجاد می شوند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)