دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۳

یک وقف جدید در شهرستان مهدی شهر ثبت شد

محسن براتی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی شهر اظهار کرد: همزمان با اجرای ویژه برنامه های بصیرت عاشورایی و آغاز مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش واقف مهدی شهری زمینی به مساحت 4 هزار و 440 مترمربع و به ارزش 2 میلیارد ریال را در این شهرستان وقف امور فرهنگی کرد. وی تصریح کرد: خانم طیبه سادات مرغزاری (موسوی) وقف این زمین را با نیت ساخت مجتمع مذهبی و فرهنگی در روستای آرتد آسوران چاشم انجام داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)