سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۳۱

دولت نمی تواند بدون رابطه خارجی حتی یک گام بردارد!

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اساساً نگاه بنده به خارج نیست و نگاه به خارج را خطرناک می دانم و نتایجش را در منطقه می بینیم ولی در عین حال معتقدم بحران در روابط خارجی ایران به حدی رسیده است که دیگر نمی توان بدون حل آن، یک گام جدی برداشت! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)