سایر منابع:
سایر خبرها
کرونا در ایران/شناسایی 170 مورد ابتلا جدید در خوزستان
دست دادند تا فوت شدگان به 235 نفر برسد. بستری 160 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آنها بد گزارش شده است. محمدرضا قدیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت ماه، 45 نفر در مراکز درمانی
جدیدترین آمار بیماران کرونایی در قم
به گزارش شهر بیست به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت ماه، 45 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. وی افزود: 17 نفر از این تعداد در بیمارستان های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: طی 24 ساعت گذشته 46 نفر در مراکز درمانی قم پذیرش شدند
به گزارش خبرگزاری حوزه ، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی گفت: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. دکتر قدیر خاطر نشان ساخت: در شبانه روز گذشته ، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. ...
36 نفر از بیمارستان های قم ترخیص شدند/26 نفر بستری شدند
محمدرضا قدیر امروز(شنبه13 اردیبهشت) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در قم گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز 46 نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد 26 نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بیمارستان های درگیر با کرونا گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی تنها در بیمارستان
کرونا در ایران/آمار نگران کننده استاندار خوزستان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا
هفت مورد، نهبندان چهار مورد و خوسف نیز چهار مورد ابتلا به کرونا داشته است. وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان، تشریح کرد: از مجموع مبتلایان کرونا، 526 نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان ها ترخیص شدند و چهار نفر در بیمارستان بستری اند که حال یک نفر آنان وخیم است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته خانم 72 ساله ای اهل
پذیرش 41 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به شانزدهم اردیبهشت ماه، 41 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. وی افزود: 16 نفر از این تعداد در بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه گفت: در شبانه روز گذشته، 13 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. کد خبر 4917884 ...
آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان کرونا به تفکیک استانی
دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به ثبت 11 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان، گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان به 547 نفر افزایش یافته است. محمد کریمیان ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 11 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است. بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در استان به 547 نفر افزایش یافته است. خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ مورد
آخرین آمار کرونا در قم/46 مورد ابتلای جدید
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم ،محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به ویروس کرونا پذیرش شدند. او افزود: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات
ویروس کرونا هیچگونه تغییر رفتاری نداشته است/ در 24 ساعت گذشته مورد فوتی نداشتیم/ بستری 30 نفر به دلیل ...
منتظر عوارض بیماری در جامعه باشیم، ابراز کرد: متاسفانه بعد از 15 فروردین ماه با توجه به شرایط ایجاد شده فاصله گذاری اجتماعی در استان نسبت به گذشته کمرنگ شده است. وی، با بیان اینکه تا به امروز 3 هزار و 75 بیمار کرونایی بستری در کل استان داشته ایم، تصریح کرد: 272 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با اشاره به کشف 5 مورد مثبت ابتلا به
آمار مبتلایان به کرونا در کرمان به بیش از 800 نفر رسید
آمار مبتلایان به کرونا در کرمان به بیش از 800 نفر رسید سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:با شناسایی 14 نفر مبتلا طی 24 ساعت گذشته در کرمان تعداد کل موارد مثبت ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون 808 نفر شد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال 196 نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان
انجام نمونه های سرپایی کرونا در 6 مرکز بهداشتی قم
لحاظ کرونا قرار دارد، نسبت بستری به جمعیت در 100 هزار نفر در این شهر 3.4 است و این مساله کار بخش بهداشت را برای غربالگری سنگین تر می کند تا با شناسایی افراد مبتلا به کرونا از تعداد بستری ها بکاهد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: گرفتن نمونه های سرپایی کرونا براساس پروتکل ابلاغی در 6 مرکز بهداشت استان انجام می شود تا بیماران کرونا را پیش از این که نیاز به بستری داشته باشند
ثبت 17 مورد جدید و ترخیص 12 نفر در قم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر قدیر با بیان اینکه در این بازه زمانی 45 نفر با احتمال ابتلا به کرونا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند گفت: از این تعداد 17 نفر بستری و ما بقی مرخص شدند. وی افزود: 12 نفر هم در 24 ساعت گذشته از بیمارستان مرخص شدند. دکتر قدیر گفت: هم اکنون 160 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که حال 50 نفر از آنان وخیم است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
127 فوتی بر اثر ابتلا به کووید19 در لرستان | اینفوگرافیک
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از 127 فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار زرک ، محمدرضا نیکبخت شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان، اظهار داشت: از مجموع 542 نمونه ارسالی طی 24 ساعت گذشته به آزمایشگاه های مرجع استان، 46 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در استان اضافه شد. وی، گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته
حال 50 بیمار مبتلا به کرونا در قم وخیم است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد؛ حال 50 بیمار مبتلا به کرونا در قم وخیم است دکتر قدیر گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آن ها بد گزارش شده است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، محمدرضا قدیر علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت بیماران بستری در مراکز درمانی قم گفت: طی 24 ساعت گذشته تا
حال 50 بیمار مبتلا به کرونا در قم وخیم است
دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: در شبانه روز گذشته ، 9 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. وی گفت: در حال حاضر 160 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود 50 نفر از آنها بد گزارش شده است. قدیر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قم در وضعیت قرمز تقسیم بندی ستاد ملی کرونا قرار دارد، در موضوع بازگشایی ها باید کمال دقت و روند پلکانی لحاظ شود. انتهای پیام/ 137 ...
آخرین آمار پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در قم
به گزارش شهر بیست به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: طی 24 ساعت گذشته و منتهی به چهاردهم اردیبهشت ماه، 48 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه 19 نفر از این تعداد در بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند
قم همچنان در وضعیت قرمز کرونا است
گرفت. او بیان کرد: جزئیات مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به محض ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز پس از این کنفرانس اظهار کرد: در حال حاضر 150 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 45 نفر از این تعداد بدحال بوده و در بخش آی سی یو از آن ها مراقبت می شود. انتهای پیام/الف
شیب نزولی کرونا در اصفهان به معنای نادیده گرفتن دستورالعمل ها نیست/ قم در شرایط قرمز کرونایی است
است استاندار قم با اشاره به تمهیدات لازم جهت کنترل بیماری کرونا بیان کرد: قم در شرایط قرمز کرونایی است به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان قم، بهرام سرمست استاندار قم پس از شرکت در ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور گفت: با تقسیم بندی ستاد مبارزه با کرونا بر اساس میزان تهدید ویروس کرونا در استان های کشور استان قم بر اساس آمار تعداد بستری ها در بیمارستان همچنان در
وضعیت قم از نظر کرونا قرمز است
: جزئیات مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به محض ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز پس از این کنفرانس اظهار کرد: در حال حاضر 150 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 45 نفر از این تعداد بدحال بوده و در بخش آی سی یو از آنها مراقبت می شود. انتهای پیام/
بیش از 60 درصد مردم قم تاکنون غربال گری شدند
بیش از 60 درصد مردم قم تاکنون غربال گری شدند به گزارش قم نیوز سیامک محبی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: درباره فعالیت کارشناسان محیط و حرفه ای نیز در 24 ساعته گذشته، از 999 صنف بازدید شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در این بازدید 716 واحد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و برای 128 واحد نیز اخطار تعطیلی صادر شد. وی بیان کرد: هم زمان
تعداد مبتلایان به کرونا در کرمان به 794 نفر رسید
به گزارش خبرنگار مهر ، مهدی شفیعی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 232 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های استان کرمان تست 24 نفر طی 24 ساعت گذشته مثبت شده است. وی با اشاره به اینکه از موارد جدید 13 نفر زن و 11 نفر مرد هستند، افزود: از این تعداد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 19 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دو نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان سه نفر هستند.
جدیدترین آمار پذیرش بیماران کرونایی در قم
به گزارش شهر بیست به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی یادآور شد: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری شده و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه
ترخیص 36 بیمار کرونایی از مراکز درمانی قم طی 24 ساعت گذشته
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز گذشته، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
بستری شدن 26 نفر با احتمال ابتلا به کرونا در قم
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکتر قدیر گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند. وی افزود: 26 نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس داشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
26 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند
26 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر گفت: در 24 ساعت گذشته و تا ساعت 14 امروز سیزدهم اردیبهشت ماه، 46 نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلاء به کرونا پذیرش شدند. وی افزود: 26 نفر از این تعداد در بیمارستان های قم بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، 36 نفر از کل بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند. انتهای پیام / 137 ...
16 نفر به بیماران کرونایی کرمان اضافه شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه با ارسال 161 نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان تست کرونا ی 16 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت شده است گفت: این افراد شامل 6 زن و 10 مرد است. او افزود: 14 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و 2 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قرار دارند. شفیعی با اشاره به