حضور 10 درصدی دانش آموزان اصفهانی در مدارس
سایر منابع:
سایر خبرها
شیوه ی برگزاری امتحانات پایانی در دوره های متوسطه
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در دوره بازگشایی مدارس در صورت تصویب شورای مدرسه، امکان برگزاری امتحانات از شش خرداد وجود دارد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ حسین درتاج در نشست ویدئو کنفرانس با معاونین آموزشی شهرستان ها و مناطق استان بوشهر که به منظور تبیین نحوه اجرای شیوه نامه بازگشایی مدارس برگزار شده بود، با تاکید بر
حضور 15 درصدی دانش آموزان استان در هفته نخست بازگشایی مجدد مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به درصد حضور دانش آموزان مازندرانی در مدارس گفت: 15 درصد دانش آموزان استان در هفته نخست بازگشایی مدارس از 27 الی 31 اردیبهشت در مدارس حضور یافتند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علیرضا سعدی پور افزود: مدارس استان مازندران از روز 27 اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد که از روز شنبه 27 اردیبهشت تا روز
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از آغاز فرایند ثبت نام دانش آموزان استان جهت سال تحصیلی ...
آموزان اعلام خواهد شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان به خانواده های محترم توصیه کرد به دلیل وجود بیماری کرونا، حتی الامکان فرایند ثبت نام دانش آموزان خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت های ویژه ثبت نام دانش آموزان پیگیری نمایند و از مراجعه حضوری به مدارس تا حد امکان خودداری نمایند. وی در پایان اعلام کرد: برای ثبت نام دانش آموزان به صورت حضوری، مدارس بر اساس حرف اول نام خانوادگی دانش آموزان اقدام خواهند کرد و برنامه حضور اولیا و بررسی مدارک تحصیلی ویژه ثبت نام به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مدارس اعلام خواهد شد. ...
امتحانات پایه نهم باید حضوری برگزار شود
برگزار شود. وی افزود: مدارس باید حتما برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان بر اساس آیین نامه های ابلاغی آموزش و پرورش عمل کنند. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد: امتحانات پایان ترم دانش آموزان پایه نهم پیشتر به صورت استانی و هماهنگ صورت می گرفت اما در حال حاضر با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی امتحانات پایه نهم در هر مدرسه به
شهریه مدارس شاهد برای سال تحصیلی جدید اعلام شد
تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس شاهد برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، محمدرضا رزاقی آخرین آمار دانش آموزان و مدارس شاهد را اعلام کرد و گفت: اکنون 382 هزار و 160 دانش آموز در 1350 مدرسه شاهد تحصیل می کنند. وی میزان شهریه دریافتی سال آینده را نیز اعلام کرد و افزود: کمک سرانه
آغاز ثبت نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد
ثبت نام مدارس شاهد به آدرس www.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام پایه هفتم دوره اول متوسطه، اول تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از پنجم تیرماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. ثبت نام از دانش آموزان میان پایه نیز در مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می شود. در پایان این اطلاعیه آمده است: تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی های لازم به خانواده های شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت نام مدارس شاهد هستند. انتهای پیام/ ...
بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان بهبهان
رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، گفت: جلسه هم اندیشی و هم افزایی بهبود کیفیت آموزشی با حضور معاون و کارشناسان آموزش متوسطه، سنجش و ارزشیابی تحصیلی و مشاوره در دفتر این مدیریت برگزار شد. او افزود: بیماری کرونا علاوه بر اثرات جسمانی، اثرات روانی متعددی را بر پیکره جامعه بویژه دانش آموزان گذاشته است که لازم است
آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از سوم خردادماه
دولتی ممنوع است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، شاهد، استعداد های درخشان و مدارس استثنایی بر اساس دستور العمل های مربوط انجام می شود. پورداود با اشاره به این که جهت تکریم ارباب رجوع و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت آزمایشی ثبت نام دانش آموزان در 20 مدرسه دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه نواحی 1 و 2 همدان به صورت الکترونیکی از طریق
حراست از سلامت دانش اموزان مهمترین اولویت در مدرسه محوری است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اولویت حراست از سلامت دانش آموزان مهمترین سیاست مدرسه محوری در سالجاری بود که به نحو مطلوبی اجرا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مهین منافی روز پنجشنبه در ویدئو کنفرانس معاونین آموزش متوسطه و کارشناس مسئولان متوسطه استان افزود: امتحانات در پایه دوازدهم به صورت نهایی و غیر نهایی با رعایت پروتکل
شیوه ی برگزاری امتحانات پایانی در دوره های متوسطه
نتیجه برسد که فرایند آموزش تکمیل شده، می تواند به مدرسه اجازه دهد فرایند ارزشیابی زودتر انجام شود. . وی در مورد حضور دانش اموزان در مدارس شبانه روزی نیز خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی خوابگاه های دانش آموزی، مدیران این مدارس باید با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، زمینه حضور دانش آموزان در کلاس ها و آزمون ها را فراهم کنند. مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: آزمون های تغییر
تشکیل کارگروه ویژه ارتقاء جایگاه کنکور در باغملک
شناسایی و پرورش استعداد های دانش آموزان و هدایت تحصیلی آن ها می شوند افزود: استفاده از ظرفیت رتبه های برتر سال های گذشته کنکور در باغملک، تشکیل کارگروه تولید محتوا و ارائه مجازی آن به دانش آموزان با تاکید بر تقویت حس رقابت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان از اهداف تشکیل کارگروه ارتقای جایگاه کنور است. منگشتی با اشاره به دیدار خود با مدیران مدارس متوسطه دوم شهرستان تصریح کرد: مدیران آموزشگاه
توزیع بیش از 12 هزار بسته آموزشی، نوشتاری بین دانش آموزان سلماس
: مطابق مصوبات ستاد استانی نیز مدارس زیر 15 نفر که با یک معلم اداره می شوند هر روز به صورت حضوری و تقسیم بندی دانش آموزان به تمامی ایام هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام به رفع اشکلات درسی بسته های آموزشی در نظر گرفته شده است. مدیر آموزش و پرورش سلماس خاطرنشان کرد: این طرح در بیش از 40 روستا و بین 485 دانش آموز ابتدایی مدارس عشایری اجرا شده است. گفتنی است؛ شهرستان سلماس دارای بیش از 36 هزار دانش آموز است که دربیش از 300 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند. انتهای پیام ...
نحوه برگزاری امتحانات پایانی و شرایط حوزه های امتحانات نهایی و داخلی منطقه 13
بازگشایی شد. وی افزود: برای تمامی مدیران مدارس متوسطه اول، دوم، هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش،با برگزاری جلسات تفکیکی، دستورالعمل بازگشایی و ارزشیابی تشریح شد. اسدی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی گفت: با توجه به اینکه برای دانش آموزان سال دوازدهم و نهم امتحانات پایانی به صورت حضوری اعلام شده است؛ دستورالعمل های لازم در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت. معاون متوسطه منطقه 13 گفت: در
از مدیران مدارس برتر در برنامه شاد تقدیر شد
آب پخش (پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت معلمان و مدیران مدارس منطقه آب پخش هیچگاه در امر آموزش کوتاهی نکرده اند و تمام تلاش خود را جهت آموزش مفید به کار بسته اند و تلاش کرده اند تا دانش آموزان علم آموز، خلاق و فعالی را پرورش دهند. به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش، معاون آموزشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی
65 درصد از دانش آموزان فریدونشهر به اینترنت دسترسی ندارند
به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علی نیک خواه از عدم دسترسی شصت و پنج درصد از دانش اموزان فریدونشهر به اینترنت خبر داد و افزود: از هشتاد و سه مدرسه ابتدایی که در شهرستان فریدونشهر در حال فعالیت است،چهل و پنج درصد این مدارس شرایط استفاده از اینترنت و فضای مجازی را ندارند. مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر ادامه داد: لازم به توضیح است که آموزگاران مدارس پیشکو و پشتکوه
کرونا مدارس را با آموزش مجازی آشتی داد؟
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ، تعطیلی اجباری مدارس بر اثر کرونا، آموزش پرورش را ناگزیر به انتخاب آموزش مجازی برای دانش آموزان کرده است، هر چند با وجود هوشمندسازی مدارس و پیشرفت در فضای مجازی از حیث تولید محتوا و برنامه ریزی در این عرصه پیشرفت چندانی در این نوع آموزش ها نکرده ایم و مسیری پر پیچ و خم برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیش داریم.
اجرای سرود دانش آموزان بسیجی رفسنجان برای حمایت از مردم فلسطین
ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان بیان داشت: اجراکنندگان این سرود که از دانش آموزان دوره اول متوسطه از دبیرستان فرهنگ بودند، با حمایت مرتضی حسینی فرمانده بسیج دانشآموزی و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در محل حوزه مقاومت پایگاه این سرود را اجرا کردند. وی تصریح کرد: این دانش آموزان عنوان گروه سرود برتر بسیج دانش آموزی استان و در یوم الله دهه فجر سال گذشته رتبه دوم گروه سرود در جشنواره سرود اداره آموزش و پرورش شهرستان را کسب کردند.
امتحانات دبیرستانی هاچگونه است؟
ناطقان: علیرضا کمره ای معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی و امتحانات پایان سال دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با اشاره به اینکه امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزاری می شود، اظهار کرد: امتحانات پایه نهم به دلیل تأثیر نمرات در هدایت تحصیلی به صورت حضوری است اما مشابه سال های گذشته امتحانات هماهنگ استانی و منطقه ای نداریم. وی افزود
وضعیت بهداشتی مناسب در مدارس مشهد/ پروتکل ها رعایت می شود
خبرگزاری مهر - گروه استان ها: پس از گذشت حدوداً یک هفته از بازگشایی مدارس جهت رفع اشکالات دانش آموزان، برای بررسی کیفیت و نحوه انجام پروتکل های بهداشتی به سراغ معلمان و دانش آموزان رفتیم تا وضعیت بهداشتی مدارس را جویا شویم. لیلا صبوحی، معلم مقطع متوسطه دوم در گفتگو با خبرنگار مهر ، پیرامون رعایت نکات بهداشتی در مدارس، گفت: در یکی از مدارسی کم برخوردار شهر مشهد، حدوداً ده درصد از دانش
برگزاری امتحانات پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول به صورت غیرحضوری
در جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش خراسان رضوی که به صورت ویدئو کنفرانس با روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی، مناطق و شهرستان های استان برگزار شد بر برگزاری امتحانات پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول به صورت غیرحضوری تاکید شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه این اداره کل در این جلسه گفت: فرآیند ارزشیابی و امتحانات پایانی بر دو بخش حضوری
پروتکل های بهداشتی در امر بازگشایی مدنظر باشد
جلسه هم اندیشی درخصوص بازگشایی مدارس استان با حضور معاونت تربیت بدنی و سلامت دراتاق جلسه تالار معلم تبریز برگزار گردید. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آذربایجان شرقی به نقل از معاونت تربیت بدنی و سلامت استان؛ مجید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت؛ از حضور مراقبین سلامت و دبیران درس تربیت بدنی دریک ماه بازگشایی حین ورود و خروج دانش آموزان به مدارس خبر داد و افزود: پروتکل ه
مراجعه 10 تا 15 درصدی دانش آموزان به مدارس
نگذاشته و مدرسه نرفته، الان استرس دارد که یک مرتبه باید به مدرسه برود و امتحان بدهد. مراجعه 10 تا 15 درصدی دانش آموزان به مدارس محمدرضا ناظم زاده، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مراجعه بین 10 تا 15 درصد دانش آموزان در این هفته به مدارس، اظهار کرد: در برخی مدارس هیچ دانش آموزی به مدرسه نرفت و در برخی مدارس هم تعداد کمی برای
اظهارات معاون آموزش و پرورش درباره تغییر نوع سوالات امتحان نهایی
یادآور شد: دانش آموزان در پایه دوازدهم دقیقا می دانند که محتوای کتاب ها که پایه سنجش آنها در کنکور قرار می گیرد، کدام صفحات است. آموزش و پرورش تاکیدی بر حضور دانش آموزان در مدارس ندارد وی همچنین درباره بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان از 27 اردیبهشت ماه گفت: در پایه هفتم، هشتم و نهم در پایه متوسطه اول بازگشایی داوطلبانه و اختیاری است و برحسب ضرورت خانواده و دانش آموز صورت
توزیع هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان عشایری شیروان
تلاش های لازم را برای آموزش دانش آموزان از طریق پیامک، فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و حتی حضور در این مناطق انجام می دهند. معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 80 درصد آموزش دروس مختلف در اسفندماه به پایان رسیده بود که 20 درصد باقی مانده را همکاران از روش های یاد شده پوشش دادند و امتحانات به صورت مجازی برگزار می شود که معلم با بررسی وضعیت پیشرفت دانش آموزان
آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از امروز / جزئیات
ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از امروز اول خرداد از طریق سامانه saja.medu.ir آغاز شد و تا 17 خرداد ادامه دارد. محمدرضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: پیش ثبت نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا 17 خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تیر لغایت 14 تیر و همچنین پیش ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از 5
تحصیل 14هزار و700 دانش آموز در مدارس شاهد استان در سال تحصیلی 400-1399
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی 400-99 ، 14 هزار و 700 دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی در مدارس شاهد استان مشغول به تحصیل شوند . به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، روز چهارشنبه 31/2/99 نشست ویدیو کنفرانس با عنوان تبیین و تشریح دستورالعمل ثبت نام الکترونیکی مدارس شاهد با حضور صلاح الدین مفیدی رئیس