پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۷

مواجهه سلامت و مدرسه در شرایط کرونایی

تهران-ایرنا- مدارس پس از حدود سه ماه تعطیلی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از 27 اردیبهشت ماه برای حضور داوطلبانه و رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی شد اما به علت ترس از ابتلا و حفظ سلامتی ؛ استقبال چندانی از مدارس پایتخت نشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)