چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۴:۲۱

واکنش شهردار منطقه21 به تخریب باغی در این منطقه

شهردار منطقه 21 تهران درپی اظهارنظر عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تخریب باغی جنب شرکت دارو پخش این منطقه، از آمادگی و اهتمام مدیران شهری منطقه 21 به منظور حفظ و صیانت از باغات موجود در سطح منطقه در راستای نگهداری از فضای سبز و جنگل ها، طبق منویات مدیریت جهادی کلان شهر تهران خبر داد. به گزارش سرویس شهری ایسنا، جمال بافرانی گفت: باغ موردنظر واقع در کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج در خیابان داروپخش، خیابان طالقانی، ضلع شمالی شرکت شیمی دارو واقع شده که محصور و دارای مالک خصوصی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)