سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۷

انصراف دوپنجم از معلمان انتقالی به تهران

در آستانه سال تحصیلی جدید مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام این خبر که با انتقال 700 نفر نیروی انسانی از سایر استان ها به شهر تهران موافقت شده است، گفت: امسال با کمبود نیروی انسانی مواجه نخواهیم بود. این درحالی است که چندی پیش شنیده هایی مبنی بر بازگشت تعدادی از این معلمان به دلایل مختلف به شهرشان به گوش رسید که مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره توضیحاتی ارائه کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)