چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۷:۱۵

ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در قائم شهر/ فعالیت یک کانون خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، شهرداری ها با بنا نهادن تابلو های تبلیغاتی به دنبال اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و درآمدزایی هستند، در همین زمینه روابط عمومی و زیباسازی شهرداری ها نیز همه تلاش خود را در زیبایی و سلامت شهر به کار می بندند. اما از زمانی که تابلوهای تبلیغاتی سودآوری مناسبی برای شهرداری ها داشت، دست دلالان دراز شد؛ شهرداری قائم شهر نیز چند سالی است که با مشکلاتی از این دست، دست و پنجه نرم می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)