دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تجارت نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۴

نگرانی های یک کاسب جزء

اسدالله عسگراولادی عنوان کرد: هیچ کس از این که در انتخابات اتاق رای نیاورد ضربه نمی خورد. من نگرانم رای نیاورم، زیرا امام من را در اتاق منصوب کرده و می خواهم تا آخر عمر به دستور ایشان احترام بگذارم. به گزارش اقتصادنیوز، اسدالله عسگراولادی چهره شناخته ای است که از همان روزهای اول انقلاب اسلامی با حکمی از سوی امام خمینی(ره) به اتاق بازرگانی رفت و اکنون که در آستانه 81 سالگی قرار دارد می گوید نگرانم که رای نیاورم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)