پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۱

خودکشی با خوردن 8 لیتر نوشابه!

زنی بر اثر نوشیدن 8 لیتر نوشابه جان خود را از دست داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مادر 38 ساله ی اهل لندن، بر اثر نوشیدن 8لیتر نوشابه و دریافت بیش از حد کافئین و فلوکستین جانش را از دست داد.او که از بیماری افسردگی رنج میبرد،می بایست از طریق داروهایش نیز کافئین دریافت میکرد که بتواند آرامشش را در طول روز حفظ کند.جنازه او توسط پسر نوزده ساله اش در خانه یافت شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)