دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۲

اسیدپاش آمنه تبعید شد

باشگاه خبرنگاران: خواستگار اسیدپاش آمنه بهرامی که یک ماه قبل با عفو از زندان آزاد شده بود برای گذراندن دوران تبعیدش به نیک شهر رفت.علی جمشیدی، سرپرست واحد اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران در تشریح این بخش از مجازات جوان اسیدپاش به خراسان گفت: طبق رأی صادره از شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران بخشی از مجازات مجید 4.5 سال تبعید است؛ بنابراین در اجرای این بخش از حکم، او از چند روز قبل به شهرستان نیک شهر واقع در استان سیستان و بلوچستان تبعید شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)