سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۲

واکنش نژادفلاح به خبر مدیر عاملی اش در پرسپولیس

جام نیوز/ گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران هستم و به کارم ادامه می دهم زیرا هنوز هیچ ابلاغ رسمی دریافت نکردم. محمدحسین نژادفلاح در رابطه با وضعیت مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از هفته گذشته که این خبر منتشر شده خیلی از دوستان با من تماس گرفتند و سوال می پرسند اما باور کنید که من هم تا چیزی قطعی نشده، نمی توانم صحبتی انجام دهم. من هم دوست دارم وضعیتم هر چه زودتر مشخص شود زیرا با این وضعیت علاوه بر سایرین، خودم نیز اذیت می شوم و بلاتکلیف هستم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)