چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۵

کرمانی مقدم: برابر تراکتور اولین سه امتیاز را می گیریم

مربی تیم فو تبا ل سیاه جامگان امیدوار است با تمریناتی که انجام می دهند اولین سه امتیاز را مقابل تراکتورسازی کسب کنند. مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی پس از اتمام تعطیلات لیگ برتر اظها ر کرد: در این روزها خوب تمرین کرده ایم و بازیکنان هم با نحوه کاری فرهاد کاظمی آشنا شده و انگیزه شان زیاد است. ان شا ء الله می توانیم نخستین سه امتیاز را مقابل تراکتورسازی به دست بیاوریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)