چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۹

برگزاری نخستین کارگروه آموزشی پیشگیری و درمان بیماری تالاسمی

فریده یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار کرد: نخستین کارگروه آموزشی پیشگیری و درمان از بیماری تالاسمی به همت کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان شهرستان سراوان و با همکاری انجمن تالاسمی این شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور پر شور مردم و به خصوص بانوان برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)