پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۲

نخستین برد فصل آرارات در هفته چهارم سوپرلیگ بسکتبال بانوان

در هفته چهارم سوپر لیگ بسکتبال بانوان تیم آرارات به اولین برد فصل خود رسید. به گزارش ایسنا، هفته چهارم سوپر لیگ بسکتبال بانوان با کسب اولین پیروزی تیم آرارات تهران قهرمان فصل گذشته رقابت ها پیگیری شد. تیم آرارات تهران در هفته چهارم سوپرلیگ اولین بازی خود را برابر تیم پالایش نفت آبادان 68 بر 54 واگذار کرد اما روز جمعه برابر کیاگالری با نتیجه 34 بر 32 به برتری رسید تا اولین پیروزی خود را در این فصل به دست بیاورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)