چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۳۵

برتری یک نیمه ای فولاد برابر نساجی

خبرگزاری میزان - در دیدار معوقه از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. تک گل این نیمه توسط آیاندا پاتوسی در دقیقه 16 به ثمر رسید. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)