پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۰:۴۰

هافبک محروم استقلال بخشیده می شود

خبرورزشی: با شکایت باشگاه ماشین سازی از بابک مرادی بابت فسخ قرارداد، این بازیکن 4 ماه محروم شد اما استقلالی ها هم بلافاصله به کمیته استیناف شکایت کردند و حالا خبر می رسد که رای دوم به نفع بابک مرادی و استقلال است. مرادی در چند بازی هم برای شاگردان محمود فکری بازی کرد اما هنوز نتوانسته خودی نشان بدهد. این بازیکن احتمالا بعد از دربی می تواند استقلال را همراهی کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)