سایر منابع:
سایر خبرها
بازی استقلال ملاثانی در تهران برگزار می شود
خوزستان اسپورت- دیدار هفته نهم استقلال ملاثانی برابر خوشه طلایی ساوه به تهران منتقل شد. به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال ملاثانی در هفته نهم لیگ دسته اول میهمان تیم خوشه طلایی ساوه است و این دیدار که قرار بود در استادیوم شهرستان ساوه انجام شود پس از محرومیت تیم میزبان در تهران برگزار می شود. تیم خوشه طلایی از برگزاری مسابقه در شهرستان ساوه محروم شده است و بازی این تیم برابر استقلال ملاثانی روز دوشنبه 22 دی ماه در استادیوم کارگران تهران انجام خواهد شد.
برهانی: استقلال شرایط خوبی دارد
به گزارش شمال نیوز، آرش برهانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد مراسم یاد بود مرحوم حجازی گفت: از همه دوستان عزیز که به فکر پیشکسوت های عزیزمان بودند و هستند، تشکر می کنم. او در مورد شرایط استقلال افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم یک تیم و کادر فنی بسیار خوب را داشته باشیم و در حال حاضر شرایط خوبی قبل از دربی داریم. او در
نباید برای تیم صدر جدول لیگ حاشیه ایجاد کرد
های گذشته نتایج خوبی گرفته و در حال حاضر صدرنشین است. شرایط این تیم طوری بوده که مصدوم و محروم زیاد داشته باشیم. به همین دلیل استقلال نفراتی که بتوانند فوتبال زیبا بازی کنند را در اختیار نداشت. برای بازی دربی مصدومان و محرومان رسیده اند و امیدوارم بازی خوبی باشد. اکبرپور در ادامه بیان کرد: اگر انتقادات سازنده باشد، خوب است، اما نباید برای تیم صدر جدول حاشیه ایجاد کرد. اکنون فوتبال
پرسپولیس با نفرات کامل آماده دربی
به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس روز 22 دی ماه باید آماده دربی برابر استقلال شود و یحیی گل محمدی امیدوار است بتواند باخت در آخرین تقابل با آبی پوشان را جبران کند. نکته مثبت برای او می تواند این باشد که بازیکنانش با نفرات کامل و بدون محروم پا به دربی خواهند گذاشت و علیرغم بازی سختی که مقابل سپاهان پشت سر گذاشته اند هیچ محرومیتی گریبان شاگردانش را نگرفت تا شرایط بدتر از این برای سرخپوشان پیش برود. سعید آقایی نیز که به دلیل محرومیت بازی با سپاهان را از دست داده بود، برای دیدار با استقلال قادر خواهد بود این تیم را همراهی کند تا شرایط کاملا به سود پرسپولیس باشد. ...
پرسپولیس با تمام نفرات در دربی 94
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دربی بزرگ پایتخت ساعت 16:35 روز دوشنبه آغاز خواهد شد و دو تیم بزرگ و پرطرفدار تهران مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. یحیی گل محمدی که روز قبل در دیداری خانگی مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید، بدون هیچ نگرانی بابت بازیکن محروم یا مصدوم بسیار امیدوار است بتواند آخرین ناکامی خود مقابل آبی ها را که در جام حذفی رقم خورد را جبران کند. یحیی گل محمدی که در بازی با سپاهان سعید آقایی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، برای بازی حساس و بزرگ مقابل استقلال تمام نفراتش را به همراه خواهد داشت و می تواند با تمام داشته هایش مقابل استقلال صف آرایی کند. ...
محرومیت بابک مرادی بخشیده می شود؟
به گزارش ورزش سه، قرار است فردا حکم نهایی کمیته استیناف درباره شکایت ماشین سازی از بابک مرادی صادر شود و آبی ها امید ویژه ای برای بخشش خرید جدید خود پیدا کرده اند. بیانیه اخیر باشگاه ماشین سازی که ساعتی پیش منتشر شد هم نشان می دهد که سبزپوشان تبریزی نیز این پالس ها را دریافت کرده و به خصوص پس از ارائه مدارک در جلسه استیناف خواهی، امید خود برای دریافت غرامت از استقلال را کمرنگ می بینید
رای پرونده بازیکن استقلال امروز صادر می شود
خبرگزاری میزان، بابک مرادی ، بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که قراردادش را با این تیم به صورت یکطرفه فسخ کرد و با باشگاه استقلال قرارداد بست، به دلیل اثبات تخلفش در فسخ قرارداد، از طرف کمیته وضعیت 4 ماه محروم شد. پس از این اتفاق، مرادی اعتراض خود را به کمیته استیناف برد. جلسه این کمیته با مرادی و نماینده باشگاه ماشین سازی چهارشنبه هفته گذشته تشکیل شد و تا روز شنبه طرفین زمان
بازگشت تبلیغات روی سکوها اینبار با موافقت باشگاه ها
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، ویروس کرونا، هواداران فوتبال که در تمام نقاط دنیا و البته نه در ایران، یکی از منابع درآمدی ویژه باشگاه های مختلف به شمار می روند را از حضور در ورزشگاه ها محروم کرده و آنها فعلا تا زمانی که واکسن های ساخته شده در سراسر دنیا، در دسترس عموم مردم قرار نگیرد، همچنان از تماشای بازی تیم های محوبشان دور خواهند بود. در این میان کمیته اقتصادی سازمان لیگ، وقتی
اعتراض پرسپولیسی ها به محروم نشدن رشید مظاهری
در آستانه دربی حساس پایتخت، کرکری هواداران استقلال و پرسپولیس هم وارد فاز تازه ای شده است. هواداران پرسپولیس با اشاره به محرومیت 2 جلسه ای رشید مظاهری از سوی کمیته اخلاق می گویند حکم او را تعمداً نگه داشته اند تا دربی تمام شود! البته قصد قضاوت نداریم ولی وقتی کمیته های اخلاق و انضباطی و استیناف و... این طور مواقع سکوت می کنند، شائبه ها بیشتر می شود. شاید اگر به فرض رئیس کمیته اخلاق در این مورد توضیح می داد این هجمه ها هم ایجاد نمی شد.
سرپرست تیم امید استقلال: طبق قانون نتیجه باید 3 بر صفر به نفع ما شود/ نیروی زمینی در دیدار قبلی هم تخلف ...
مجید چهاردولی در گفت وگو با میزان، در خصوص اتفاقات مربوط به لغو دیدار تیم فوتبال امید استقلال مقابل نیروی زمینی، اظهار داشت: دیدار با نیروی زمینی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود. تمرینات خوبی برای مقابله با این تیم انجام داده بودیم. یکی از بازیکنان سال گذشته ی نیروی زمینی به نام محمدحسین فلاح را هم امسال به خدمت گرفته بودیم که انگیزه فراوانی برای گلزنی در این دیدار داشت. متاسفانه به این دلیل
شریفات : یکی از بزرگان استقلال به داور مسابقه گفت “برو، هیچ کاری نمی توانی بکنی!”
شاگردان فکری در غیاب میلیچ و مرفاوی حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم قول مدیران استقلال: تا دربی 10 درصد پرداختی داریم پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟ انتهای پیام/
گزارش تمرین استقلال| ریکاوری شاگردان فکری در غیاب میلیچ و مرفاوی
گرم کردن و حرکات سرعتی و فوتبال درون تیمی بدون بازیکنان اصلی اختصاص داشت. بیشتر بخوانید: حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم قول مدیران استقلال: تا دربی 10 درصد پرداختی داریم پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟ انتهای پیام/
پرسپولیس تلفات نداد!
به گزارش برنا؛ پرسپولیس که بدون بازیکن 3 اخطاره برای جدال برابر سپاهان به میدان رفت در حالی ممکن بود برای دربی تلفات دهد که یکی از بازیکنان این تیم با کارت قرمز از زمین اخراج می شد اما در این دیدار اشکان خورشیدی کارت قرمزش را از جیب بیرون نیاورد تا پرسپولیس هم مثل استقلال بدون تلفات و بازیکن محروم خود را برای دربی هفته آینده آماده کند. دربی پرسپولیس سپاهان تلفات
رای بابک مرادی یکی دو روز دیگر اعلام می شود
فکری در غیاب میلیچ و مرفاوی حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم قول مدیران استقلال: تا دربی 10 درصد پرداختی داریم پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟ انتهای پیام/
پیروانی: امیدوارم در شهرآورد شاهد قضاوت خوبی باشیم
گذاشتند تبریک می گویم و ممنون هستم که امروز آمدند و فوتبال بازی کردند. وی درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال تهران نیز گفت: مسابقه شهرآورد، مسابقه خاصی است و برای انجام بهترین بازی خود و کسب پیروزی به میدان می رویم. پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال محروم دارد یا خیر افزود: محروم نداریم اما امیدوارم قضاوت خوبی صورت بگیرد.
ماجرای محرومیت سنگین پرسپولیس در لیگ بیستم+جدول لیگ برتر
موفق شدند دو بر صفر پیروز شوند. این برد جدا از اینکه استقلال را به صدرجدول رساند اما از این جهت که قبل از دربی تهران بود برای این تیم اهمیت ویژه ای داشت. نکته مهم درباره استقلال این است که اعضای این تیم بدون محروم به دیدار حساس آینده رسیدند. در جریان بازی امروز هیچ بازیکنی از استقلال کارت قرمز دریافت نکرد. همچنین آرش رضاوند که تنها بازیکن 3 اخطاره استقلال محسوب می شد هم در اواسط نیمه
لشکر مصدومان آبی به دربی رسیدند
مصدومیتی که داشتند بین یک تا چند هفته از همراهی استقلال محروم بودند. با این حال اوضاع برای کادر فنی استقلال در بازی با آلومینیوم اراک که دوشنبه شب برگزار شد کمی بهبود پیدا کرد و به جز نادری و خاقانی سایر بازیکنان به شرایط بازی رسیدند. با تلاش کادر پزشکی استقلال نادری و خاقانی طی امروز و فردا به تمرینات گروهی این تیم اضافه می شوند و احتمالا به دربی خواهند رسید. نکته قابل توجه اینکه هیچ
پاکدل: جای استوک غلامی روی پایم است/ هندبال دیاباته پنالتی نبود؟
میلیچ و مرفاوی حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم قول مدیران استقلال: تا دربی 10 درصد پرداختی داریم پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟ انتهای پیام/
نورافکن: امیدوارم استقلال برنده دربی شود
خواهد بود. بیشتر بخوانید: گزارش تمرین استقلال| ریکاوری شاگردان فکری در غیاب میلیچ و مرفاوی حسن روشن : در واگذای استقلال و پرسپولیس همه سرکاریم قول مدیران استقلال: تا دربی 10 درصد پرداختی داریم پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟ انتهای پیام/
پرسپولیس در چه صورت بدون محروم به دیدار با استقلال می رسد؟
پرسپولیس هیچ بازیکنی از پرسپولیس در شرایط فعلی در خطر از دست دادن دربی نیست. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کمال کامیابی نیا با 2 اخطار، بیشترین کارت زرد را از داوران دریافت کرده است. بعد از کامیابی نیا، سعید آقایی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احمد نورالهی و حامد لک هرکدام یک کارت زرد در لیگ بیستم گرفته اند. با این حساب تمامی بازیکنان پرسپولیس برای اینکه شانس حضور در دربی را داشته باشند کافی است در دیدار مقابل سپاهان کارت قرمز نگیرند. انتهای پیام/
قانون برای همه یکی نیست!/ طغیان اینستاگرامی آبی ها پس از صدرنشینی
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که سرمربی تیم استقلال پس از برگزاری فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از فعالیت های شاگردانش در فضای مجازی پرداخته بود، حالا مشخص شده که این اولتیماتوم توسط آبی ها جدی گرفته نشده و تاثیری در روند حواشی اردوگاه تیم اسقتلال نداشته است. محمود فکری با انتقاد از حاشیه سازی بازیکنان استقلال در اینستاگرام گفته بود: یکی از
خبری مهم برای استقلالی ها
8 روز قبل بود که یک روزنامه مدعی شد این احتمال وجود دارد که رای پرونده کمیته استیناف درباره رشید مظاهری ، قبل از دربی صادر شود و دروازه بان آبی ها به خاطر استوری خبرسازش در اینستاگرام که مربوط به ماه ها قبل بوده، دو جلسه محروم شود و دربی را از دست دهد. حالا این روزنامه خبر خوبی برای هواداران استقلال داشته و نوشته که فدراسیون فوتبال احتمالا پرونده مظاهری را بعد از دربی بررسی خواهد کرد
استقلال بدون محروم به دربی رسید ؛ مصدومیت، دغدغه فکری
سرمربی استقلال و هواداران این تیم نگران بودند آبی پوشان در جدال با مردان رسول خطیبی کارت قرمز بگیرند و همین مسئله موجب محرومیت مهره های کلیدی از جدال هفته آینده با پرسپولیس شود ولی چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال همه سرمایه های خود را برای جدال فوق العاده حساس هفته آینده در اختیار خواهد داشت. از امروز به بعد، فکری فقط باید نگران مصدومیت بازیکنان خود قبل از دربی پایتخت باشد. اتفاقی که در این فصل چند بار رخ داده و باعث شده نفراتی همچون شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان چند هفته ای را سکونشین شوند. ...
ستاره استقلال بعد از دربی احضار می شود
تجدیدنظر قرار گرفت. از آن زمان به بعد شایعات زیادی پیرامون حکم جدید در مورد سنگربان ملی پوش استقلال و حتی احتمال محروم شدن این بازیکن از دربی پایتخت نیز بر سر زبان ها افتاد، ولی به نظر می رسد استقلالی ها می توانند بدون هیچ مشکلی از دروازه بان آماده این روز های خود استفاده کنند. در همین رابطه روز گذشته اطلاعات جدیدتری به دست مان رسید. از قرار معلوم، محل اسکان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال
کسانی که پول می گیرند و استراحت می کنند!
به گزارش شریان نیوز ،به نقل از دنیای اقتصاد، بخشی از تکراری ترین اخبار فوتبال ایران مربوط به مجازات بازیکنان بابت رفتارهای غیر حرفه ای آنهاست؛ این که فلان بازیکن با دستور کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات و مسابقات محروم است. امکان ندارد در یک لیگ استاندارد و درست و حسابی چنین اخباری به این شکل گسترده و چشمگیر منتشر شود اما در ایران چپ و راست از
امیدواری پیروانی برای بازی با استقلال
کنند تا تصمیمی درست بگیرد با این حال یک پنالتی طلب ما شد. او درباره ادعای خود برای استقرار VAR برای دربی پایتخت گفت: دعا می کنیم VAR که اتفاق هم نمی افتد بیاید و به داوری کمک کند. پیروانی درباره عملکرد سپاهان اصفهان افزود: به آقای نویدکیا تبریک می گویم، او شجاعت داشت و با سپاهان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. سپاهان تیم خوب و باشخصیتی است که با آنها بازی کردیم. سرپرست پرسپولیس در پایان درباره دربی خاطرنشان کرد: به هر حال بازی خاصی است، محروم هم نداریم اما امیدوارم قضاوت خوبی رقم بخورد. ...
پیروانی: از سپاهان بابت بازی تشکر می کنیم/ امیدواریم داوری خوب باشد
استفاده از VAR ماجرا متفاوت می شد. پیروانی درباره اینکه پس از برگزار نشدن دیدار برگشت فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: به تیم سپاهان و مربی جوان و خوبش یعنی محرم نویدکیا تبریک می گویم که شجاعت داشت. امروز هم فوتبال خوبی انجام دادند. حریف تیم بزرگی است که کادرفنی خوبی شامل نویدکیا، کریمی، مرزبان دارد. برای سپاهان آرزوی موفقیت دارم و ممنون هستیم که امروز مقابل پرسپولیس بازی کردند. او در رابطه با دربی پایتخت تصریح کرد: شرایط دیدار با استقلال خاص است اما ان شالله بهترین بازی را انجام داده و پیروز شویم. برای آن مسابقه محروم نداریم و امیدوارم قضاوت خوبی صورت بگیرد. ...
توپ پر استقلال برای دربی
این روند را ادامه دادند و در روزی که نسبت به حریف برتر بودند، با کسب 3 امتیاز آماده بازی حساس هفته آینده مقابل پرسپولیس شدند. شاگردان محمود فکری با این پیروزی هجده امتیازی شدند تا در آستانه شهرآورد دوشنبه هفته آینده در صدر جدول بمانند. شاگردان رسول خطیبی نیز با 10 امتیاز در ایستگاه یازدهم قرار گرفتند. آبی ها بدون مصدوم و محروم به شهرآورد رسیدند نکته مهم درباره استقلال این است که اعضای
پایان تصمیم گیری در شهرها برای روستاها با تصویب لایحه دهیاری ها
دارند بر اساس لایحه دهیاری ها به دهیاران در سطح روستاها سپرده خواهد شد و برای این امر چارچوب قانونی تعریف شده است . معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تشریح اقدامات دولت از چند ماه گذشته در سامان بخشی بیشتر به روستاها گفت: دولت6 ماه پیش حرکت خوبی در حمایت از دهیاران انجام داد و به دهیاری های بزرگ استقلال بیشتری را اعطا کرد. وی با بیان اینکه در این لایحه به بحث امنیت
آبی ها؛ پیش به سوی دربی
به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: همین طور هم شد. همیشه و در طول تاریخ دیدارهای ماقبل دربی از حساسیت زیادی برخوردار بوده ؛چه از لحاظ این که بازیکنی کارت زرد یا قرمز بگیرد و اخراج شود،چه از لحاظ مصدومیت و چه از لحاظ روحی.به خصوص این که بازی رقیب یعنی پرسپولیس،بازی به مراتب سخت تری قبل از دربی است،یعنی نبرد با سپاهان. اما استقلال از این گردنه به سلامت عبور کرد. بدون مصدوم، بدون محروم