چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲

طاهری و مربیان تیم ملی به استادیوم آمدند/ آشوبی سمت نیمکت پرسپولیس رفت

به گزارش خبرگزاری فارس ، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال اهواز را از نزدیک تماشا کند * بازیکنان تیم پرسپولیس برای اولین بار پس از درگذشت مرحوم نوروزی با پیراهن های قرمز به زمین آمدند. * سعید عزیزیان مربی تیم ملی امید کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شد. * دن گاسپار، مارکار آقاجانیان و داکروز سه تن از مربیان تیم ملی به ورزشگاه آزادی آمدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)