جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۶:۳۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 3 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۹    
علی رغم تعطیلی دولت فدرال آمریکا و دعوای جمهوری خواهان و دموکرات ها در فضای سیاسی آمریکا، واحد های عملیاتی در عرصه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران یعنی معاونت تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۴    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهارمین روز از دی ماه با اُفت بیش از 533 واحدی به پله 156 هزار و 950 واحدی سر خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل مقررات بانکی بانک مرکزی گفت: سیاست های جدید موجب افزایش نقدینگی بانک ها و تأمین مالی بنگاه های اقتصادی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
روابط عمومی سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: یک مقام آگاه در وزارت اقتصاد، ادعای یکی از نمایندگان مجلس را درباره قول وزیر برای برکناری رییس سازمان خصوصی سازی، رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
نایب رییس کمیسیون اصل 90 در مجلس با بیان اینکه خودورهای موجود در گمرک هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود، گفت: گوشی های وارداتی انبار شده در کمرگ تا حدودی تعیین تکلیف شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۰۴    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که روش رسیدن به ثروت، اصلاح تفکر اشتباه نسبت به کسب درآمد است، گفت: درآمدهای ثابت کندترین راه رسیدن به ثروت است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۲۰    
رییس کارگروه مزد کانونعالی شوراهای اسلامی کار کشور با انتقاد از طرح حذف حداقل مزد برای کارگران روستایی، گفت:این طرح دقیقا نقطه مقابل فقرزدایی ودر عین حال گسترش فقر بین کارگران این مناطق است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۱۰    
برای خرید خودروی آریسان در بازار مدل 1395 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 20 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۴۰    
به اعتقاد عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر کمک گرفتن از بورس برای مدیریت نقدینگی، حرفی کاملا درست است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۲    
برای خرید آپارتمان با عمر 10 سال باید از متری 3 میلیون تا 17 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۴:۳۲    
یک اقتصاددان با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت فروش اموال مازاد بانک ها گفت: بانک ها ساختمان های لوکسی دارند که می توانند آنها را برای حل مسائل خود بفروشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۳:۲۱    
سخنگوی صنعت برق کشور درباره علت عدم افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف، گفت: باوجود این که قرار بود تا آذرماه این اتفاق بیفتد اما این موضوع هنوز در هیات دولت نهایی نشده و ما هم چنان منتظر تصویب آن هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۵۲    
ورود به بازار چین به دلیل جمعیت میلیاردی آن آرزوی هر کشوری است و دولت ها تلاش می کنند سهمی از این بازار داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۲۲    
سازمان خصوصی سازی فعلا زمانی را برای پرداخت نوبت دوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1396 اعلام نکرده اما تاکید کرده که دهک های کم درآمدتر را در اولویت قرار می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۱۰    
یک نظرسنجی نشان داد 73 درصد مردم معتقدند به دلیل ضعف نظارت مسئولان قیمت کالاها به موازات کاهش نرخ دلار ارزان نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۴۰    
فاز 11، تنها فاز باقی مانده میدان گازی پارس جنوبی است که روزگاری قرار بود به عنوان نخستین IPC پرچم دار توسعه میادین نفتی و گازی ایران از طریق این قراردادها باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۵۳    
شرکت نواتک روسیه اعلام کرد که مجموعه ای از قراردادهای تامین و ساخت وساز پروژه جاه طلبانه تولید ال ان جی قطب شمال را با شرکت های بین المللی امضا کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۴۳    
گران ترین آپارتمان های معامله شده در پایتخت طی یک ماه آذر امسال واحد مسکونی 245 مترمربعی نوساز واقع در محله حکمت در محدوده منطقه یک تهران بوده که به قیمت 4 میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در نامه ای به وزیر صمت، خواستار رسیدگی به مشکلات فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق در حوزه ثبت سفارش شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۷    
وضع صبحانه محبوب ایرانی یعنی کله پاچه تعریف چندانی ندارد و 30 درصد طباخی ها درخواست تغییر کاربری خود را به اتحادیه شان ارسال کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۹    
معاملات امروز بورس تهران در حالی با رشد نماگر های بورسی به پایان رسید که ارزش و حجم معاملات نسبت به روز گذشته با رشد مواجه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از توزیع گسترده مرغ منجمد 8 هزار و 900 تومانی در سراسر کشور برای متعادل سازی قیمت مرغ گرم در بازار خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۸    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، از تعادل عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۳    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان اینکه پول های مجازی اعتباری است، گفت: رمز ارز کاغذی نیست و باید زمینه اعتماد عمومی و ایجاد مال عمومی را در آن فراهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۱    
پژو 405 دوگانه سوز و دنا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گدشته به ترتیب به قیمت 56 میلیون و 500 و 81 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی مسکن باید کاهش یابد، از این رو نرخ وام مسکن باید نزدیک به وام های قرض الحسنه باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۱۱    
محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان صبح امروز به دلیل حمله عصبی و تب شدید به بیمارستان طرفه تهران مراجعه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۰    
در ادامه رشد قیمت ها در بورس و فرابورس ایران امروز نیز بیشتر سهم ها با رشد آرام قیمت ها مواجه بودند و بانکی ها برای بار دیگر با صف خرید مواجه شدند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۸    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:صندوق توسعه ملی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مکلف شدند تا 10 روز آینده سقف تسهیلات پرداختی بر اساس نرخ سامانه نیما را تا 1 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۹    
وزیر دفاع به گلایه های خودروسازان در خصوص عدم دسترسی به قطعات اشاره کرد و عنوان کرد: من به آنها اعلام کردم که قادر هستند نیازمندی های خود را از داخل کشور تامین کنند و امروز شاهد هستیم که یکی از شرکت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۹    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس می گوید که وزیر اقتصاد قول برکناری رییس سازمان خصوصی سازی را داده اما پوری حسینی می گوید که تاکنون برکنار و ممنوع الخروج نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۷    
وزرای نفت کشورهای عضو اوپک گفتند که انتظار دارند با اجرایی شدن توافق کاهش تولید، کاهش قیمت نفت در اوایل سال آینده میلادی متوقف و بازار دوباره متعادل شود .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از تمام خودروسازان و تولیدکنندگان خواسته ام، توان داخلی سازی خود برای قطعاتی که به واسطه برخی محدودیت های بین المللی دیگر وارد نمی شود و موفق به تولید داخلی آن شده اید را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۰    
اخیرا مشاهده شده که پیشنهادهایی برای اجاره کارت یا حساب بانکی در مسیرهای ارتباطی گوناگون از جمله کانالها و گروه های فضای مجازی مطرح می شود که در ازای استفاده از کارت یا حساب بانکی شخص، مبالغی می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۴    
گزارش دیوان محاسبات درباره جزئیات دخل و خرج بودجه در هشت ماهه امسال نشان می دهد 83 درصد از منابع عمومی با احتساب دریافت تنخواه 20 هزار میلیارد تومانی و 85 درصد مصارف بودجه محقق شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۴    
کامران ندری گفت: بودجه 98 همان بودجه سالهای گذشته است که تغییر محسوسی در آن دیده نمی شود، چرا که دستگاه های اجرایی به طور خاص و دولت به طور عام برای برون رفت از چالش ها و مشکلات ساختاری که اقتصاد با ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۳    
معطل شدن کالاهای وارداتی مربوط به حوزه های تولید در گمرک، نگرانی هایی ایجاد کرده چراکه می تواند روی کل فرایند تولید داخلی اثرگذار باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه استقلال بانک مرکزی ضروری است، گفت: رئیس بانک باید با رئیس جمهور هم به عنوان یک مشتری برخورد کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۴    
مالزی به دنبال غرامتی 7.5 میلیارد دلاری از بانک سرمایه گذاری وال استریت بوده که متهم سرپوش گذاشتن بر غارت صندوق های دولتی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۷    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: افزایش 2 برابری قیمت مواد شوینده صحت ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۷    
معاون مالیات برارزش افزوده سازمان امورمالیاتی، از ثبت الکترونیکی درخواست متقاضیان استرداد وجوه عوارض خروج از کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار نقدینگی را به سمت خرید این کالا سوق داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید دولت برای درآمد نفتی در سال آینده دو برآورد مالی داشته اشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید که با تصمیم شورای پول و اعتبار برای تغییر رویه سپرده گذاری کوتاه مدت در واقع مردم را از سپرده گذاری دور می کنند و این به ضرر اقتصاد کشور خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۰    
دبیر انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ گفت: باید آستانه تحمل مدیران و مردم را در مواجهه با نوسانات قیمتی بالا برد تا مرغ قیمت خود را پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۰    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه، ماه شمار شدن نرخ سود سپرده های بانکی سه اثر مثبت بر بازار و نظام اقتصادی دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بازار همچنان با سیاست های درست ارزی مسیر نزولی را طی خواهد کرد گفت: بالانس ارزی نزدیک است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۴    
با کاهش قیمت نفت، تولیدکنندگان شیل آمریکا حفاری در سال آینده را کم می کنند و بودجه ای را که برای آن در نظر گرفته شده بود کاهش می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۵    
یک منبع آگاه از کاهش 400 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 13 هزار و 900 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۳    
آمارهای رسمی کشور در تابستان نشان از افزایش قیمت هر مترمربع زمین مسکونی در کشور می دهد. این افزایش ها به گونه ای است که برای اولین بار قیمت هر متر مربع زمین از مرز دو میلیون تومان در کشور گذشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۴    
قیمت نفت با نشانه های کندی رشد عرضه آمریکا و ادامه نگرانی ها نسبت به دورنمای اقتصادی جهانی، در معاملات روز دوشنبه بیش از یک درصد افزایش پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰    
بررسی ها نشن می دهد در مهرماه سال جاری بیش از 62079 هزار تن کالا به ارزش 24 هزار و 54 میلیون دلار به کشور های مختلف صادر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۰    
وزیر انرژی امارات گفت: اگر کاهش 1.2 میلیون بشکه نفت در روز برای بازگرداندن تعادل به بازار کافی نباشد، اوپک و تولیدکنندگان متحد آن آماده اند یک نشست فوق العاده برگزار کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۳    
رئیس انجمن انبوه سازان گفت: سامانه املاک و اطلاعات مسکن بعد از گذشت چند سال هنوز از سوی وزارت راه و شهرسازی اجرایی نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۱    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه آسیب بالا بودن نرخ سود بانکی در حوزه سفته بازی است، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی نقدینگی به سمت بازارهای کاذب رفته و در حوزه ارز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: یک سوم مدارس کشور از امکانات و تجهیزات لازم از جمله سیستم سرمایش و گرمایش مناسب و استحکام بنا برخوردار نیستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۳    
با اصلاح لایحه بودجه 1398 حدود 27 هزار میلیارد تومان از سقف اعتبارات کم شده است؛ این رقم عمدتا در بخش هزینه های جاری بوده اما ظاهرا آسیبی به حقوق و دستمز نزده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۳    
در حالی که سرمایه گذاران نگران ناپایداری سیاسی در آمریکا بوده و دچار سرگردانی شده اند، بازارهای آسیایی افت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۲    
بانک مرکزی در یک بخشنامه براساس مصوبه شورای پول و اعتبار مقرر کرد بانک ها در بازه زمانی یک ماهه نحوه محاسبه و پرداخت سود را تغییر دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۵    
شیب تغییرات ماهانه قیمت مسکن در تهران در آخرین ماه پاییز، نزولی شد. تورم ملکی ماهانه در پایتخت به کمتر از 5 درصد در آذر امسال رسید که کمترین افزایش ماهانه قیمت طی 8 ماه گذشته بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۵    
در دومین روز دی ماه بازار ارز تغییرات جدیدی را تجربه کرد و به سوی محدوده بالاتری قدم برداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۱    
عربستان سعودی برای بودجه سال 2019 قیمت هر بشکه نفت خام را 80 دلار فرض کرده است. این در شرایطی است که بهای طلای سیاه طی هفته های اخیر کاهشی بوده و تحلیلگران نیز آینده قیمت ها را نزولی ارزیابی می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۳    
سیمای سهام بورس تهران در روز گذشته پس از مدت ها فضایی مثبت را به نمایش گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۴    
آمارها نشان می دهد، گوشت قرمز و سفید در آذر ماه نسبت به آذر پارسال 60 درصد گران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه سازمان برنامه اعلام نکرده است که بودجه طرح تحول سلامت در سال آینده 35 هزار میلیارد تومان است، گفت: بودجه این طرح در بودجه 98 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۷    
معاون شرکت ملی پست در پاسخ به اینکه آیا پس از اطلاع از مرکز پستی نگهداری کارت سوخت در سایت پست، مالک می تواند پیش از توزیع ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۸    
اقدامات اخیر بانک مرکزی در زمینه ساماندهی تراکنش های بانکی، محدودیتی برای فعالان اقتصادی ایجاد نمی کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۷    
در شرایطی که دولت چندین طرح اشتغالزایی را برای حل مشکل بیکاری به کار گرفته است اما از مشکل بیکاری کاسته نشده و مشاهده می کنیم که طی چند وقت اخیر روند دستفروشی فارغ التحصیلان هم رشد یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۳    
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی با اعلام اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان با رکود بازار روبه رو هستند و قدرت خرید مردم هم کاهش یافته است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۷    
حداکثر قیمت جوجه یک روزه درجه یک 2184 تومان اعلام شد و از مرغداران خواسته شده است که در صورت مشاهده تخلف آن را به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۰    
مدیر کل مرکز واردات گمرک گفت: هم اکنون روال ترخیص کالا از گمرک روان شده و انباشت کالای زیادی در گمرکات نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۳    
روزنامه های اقتصادی امروز دوشنبه 3 دی 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۶:۰۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران طی آذر ماه 97 است.