جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۱۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 12 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت ها و بلاتکلیفی بازار خرید و فروش دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۲    
مراسم اولین سالگرد شهادت دریانوردان دریاخفته نفتکش سانچی روز پنج شنبه 20 دی ماه از ساعت 15 الی 17 در حسینیه ارشاد تهران برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۱    
اگر بخواهیم با همین وضع بازار ارز و جهش دلار به نمایشگاه های خودروی خارجی سر بزنیم، می توانیم با سرمایه ای کمتر از 20 میلیون تومان دست پر برگردیم و خودروهایی بهتر از پراید بخریم!
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۵    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی با تشریح آخرین وضعیت بازگشت ارز صادراتی گفت: پتروشیمی ها 6 میلیارد یورو ارز به سامانه نیما آوردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که در تجمعاتی که انجام می شود، می گویند که بنده از سازمان خصوصی سازی استعفا بدهم، تاکید کرد: والله بنده استعفا داده ام، به صورت کتبی هم این کار را کرده ام.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۰    
در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران همراه اول موفق به دریافت چهار جایزه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۷:۴۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید: در برخی از زیر مجموعه های وزارتخانه های برخی از بازنشستگان با عنوان مدیریت و فعالیت در بنگاه های اقتصادی به فعالیت خود ادامه می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۶:۴۹    
میزان صادرات نفت و میعانات گازی در سال 96 نسبت به سال 95 حدود 41 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 2 میلیون و 547 هزار بشکه در روز رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۶:۱۹    
برای خرید آپارتمان 64 متری در محدوده نارمک با عمر 15 ساله به سرمایه 500 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۹    
سقوط اخیر قیمت نفت ضربه سختی به اقتصاد راکد عراق زده است و توانایی این دولت جدید را برای بازسازی پس از جنگ با داعش و تأمین خدمات اساسی برای مناطق ویران شده تهدید می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۵:۱۹    
براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 6 ماهه سال 97، در این مدت بیش از بیش از 248 تن مودم حتی با قابلیت روتر از 7 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۴:۴۹    
بر اساس محاسبات صورت گرفته در بودجه سال آینده کارکنان دولت در سال 1398 نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۳:۴۹    
اگر چه وجود شبکه سراسری برق در کشور و اتصال آن به شبکه کشورهای همسایه و قابلیت استفاده از آن برای مبادلات بین المللی برق از نقاط قوت بخش برق است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۲:۴۹    
شاید بتوان گفت، ابزار گارانتی و تضمین کیفیت محصولات تولیدی در کشورمان هم اکنون تقریبا یک قرن قدمت دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۹    
دولت آمریکا با خرید هواپیماهای سوخو 100 روسیه توسط شرکت های ایرانی مخالفت و صنعت هواپیماسازی روسیه را از 2 میلیارد دلار درآمد محروم کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۹    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کارکرده شاسی بلند در سطح بازار پایتخت طی دی ماه 97 است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۰    
یک مقام مسئول گفت: با توجه به ذخیره مناسب سیب در سردخانه های کشور، مشکلی در تنظیم بازار شب عید نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۹    
حبیبی گفت: قطعه سازان برای واردات مواد اولیه خود مشکلات ارزی دارند و بانک مرکزی همکاری مناسبی با تولید کنندگان ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۷    
یک مقام مسئول گفت: نوسان نرخ ارز در سال جاری موجب شد تا یک کیلو برنج از طریق قاچاق وارد کشور نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۳    
یک بانکی آمریکایی اعلام کرد اگر سازمان کشور های صادرکننده نفت (اوپک) به توافق جهانی کاهش تولید نفت پایبند نباشد، افت قیمت نفت استمرار خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۱:۲۵    
مرکز آمار ایران نرخ بیکاری را پاییز امسال را 11.7 درصد اعلام کرد که این نرخ نسبت به پاییز سال گذشته بدون تغییر بوده است. در عین حال جمعیت فعال اقتصادی کشور با رشد مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۷    
پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی صنایع وابسته صبح امروز چهارشنبه دوازده دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۴    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، گفت: قیمت گندم در کشورهای همسایه بسیار بالاتر از میزان تعیین شده در کشور است و درصورتی که قیمت خرید تضمینی گندم متناسب با شرایط موجود تعیین نشود قاچاق گندم جایگزین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای مردم توضیح داده شود فردای فیلترینگ اینستاگرام چه اتفاقی رخ می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی، صادرات می تواند یکی از بهترین ابزارهای در اختیار دولت برای بهبود اوضاع اقتصادی باشد و از این رو باید به صادرکنندگان بخش خصوصی اعتماد شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۰    
با وجود هشدار بانک مرکزی، برخی بانک ها هنوز راه هایی برای پرداخت سود سپرده بیش از 20 درصد پیش روی مشتریان می گذارند که احتمال به خطر انداختن سرمایه مشتریان را به همراه خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۹    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 941واحد افت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۰    
در نشست مشترک بین مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان و گمرک شهید رجایی اعلام شد که 42 هزار کانتینر در محوطه های بندر شهید رجایی دپو شده که 10 هزار کانتینر از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۳    
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن امروز نسبت به هفته گذشته مقداری افزایش یافت. هر برگ از این اوراق تا بیش از 61 هزار تومان قیمت خورد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۸    
بانک آمریکایی مورگان استنلی اعلام کرد اگر اوپک کاهش تولید نفت را آن طور که وعده داده است، حفظ نکند قیمت نفت برای مدت طولانی پایین خواهد ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۸    
کشتی آرای حباب سکه را 380 هزار تومان اعلام کرد و گفت: رشد طلای جهانی در روز جاری مانع کاهش قیمت ها در بازار طلا شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۱    
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه کاهش وزن باک های خودرو منجر به تقلیل مصرف سوخت و انتشار مونوکسید کربن خواهد شد، گفت:تنها برای یکی از خودروهای تولید انبوه، 250 هزار لیتر صرفه جویی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۱    
ماموران گمرک پرویز خان با رصد یک محموله تجاری، موفق به کشف 44 تن گوجه فرنگی قاچاق شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۹    
در حالی دولت ها همواره توسعه ریلی را جزو اولویت های خود اعلام کرده و بر آن تاکید می کنند که در عمل اعتبارات اندکی برای این منظور تخصیص می یابد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت ها در بازار داشته و همه منتظر اعلام قیمت های جدید هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۸    
قیمت امروز خرده فروشی هر کیلوگرم مرغ به 14200 تومان رسید که در مقایسه با قیمت اعلامی 10 هزار تومانی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نرخ واقعی، فاصله زیادی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۴    
در حالی که قرار بود میزان واردات گاز ایران در سال 96 به 30 میلیون متر مکعب در روز برسد، این رقم در سال مذکور 10 میلیون متر مکعب در روز بوده است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۹    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه دستمزد توافقی با قانون کار مغایرت دارد، گفت: تنها مرجع تصمیم گیری در خصوص دستمزد سالانه، فقط شورای عالی کار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو کرج از کاهش 30 درصدی قیمت لوازم یدکی وارداتی به کشور خبر داد و گفت: در تولیدات داخلی این کاهش قیمت را شاهد نبوده ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۹    
اگر چه کل واحدهای مسکونی در کشور حدود 25.4 میلیون واحد است اما با توجه به تعداد کل خانوارها حدود 1.4 میلیون واحد مسکونی در کشور اضافه بر نیاز مسکن وجود دارد که به دلیل درست عمل نکردن مکانیزم بازار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت اول وزارت صنعت، معدن و تجارت حفظ وضع موجود تولید است و هیچ محدودیتی در زمینه صادرات کالا از کشور وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۶    
با نزدیکی هر چه بیشتر نرخ ارز در سامانه نیما با بازار آزاد، صف متقاضیان دریافت ارز از دولت در قالب این سامانه کاهش یافته و اکنون، قیمت بازار آزاد با دولتی نزدیک شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۱    
درحالیکه که دولت اجازه صادرات جوجه یک روزه (با ارز نرخ آزاد) را می دهد، جهاد کشاورزی اجازه واردات این محصول را با ارز 4200 تومانی داده است و بدین ترتیب از اختلاف قیمت ارز سوء استفاده به عمل می آید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کرده و در موعد مقرر خودرو را به خریداران تحویل دهند، گفت: اختلاف قطعه سازان جنگ زرگری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۹    
هفته آینده با پیگیریهای انجام شده در گمرک و وزارت صنعت و تصویب پیشنهاد جامع ارائه شده به شورای عالی هماهنگی سه قوه، فرایند ترخیص بیش از 13 هزار خودرو دپو شده در گمرکات آغاز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۹    
بعد از کش وقوس های فراوان برای حذف صفر از پول ملی ظاهراً بانک مرکزی به این نتیجه رسیده است که در جهت حذف 4 صفر گام هایی را بردارد و این تصمیمش را در طراحی 50هزارتومانی جدید تا حدودی عملیاتی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۳    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: دولت با بی مبالاتی باعث افزایش رشد نقدینگی شده است. برای اینکه افزایش نقدینگی تبدیل به افزایش قیمت نشود خطای دوم را انجام می دهد و نرخ کالاها و خدمات را سرکوب می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۷    
نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش 67 درصدی معاملات طی آذرماه امسال در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته گفت: در نیمه زمستان امسال واحدهای بزرگ، لوکس ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۰    
سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بدهی دولت و شرکت های دولتی در پایان سال 96 به 546 هزار و 807 میلیارد تومان رسیده است اعلام کرد که نرخ های بازار بدهی به بیش از 30 درصد در تابستان 97 رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
طی 9 ماهه سال جاری به میزان بیش از دو میلیون و 587 هزارتن انواع کالا به ارزش 735 میلیون دلار از گمرکات مازندران شامل نوشهر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۸    
علیرغم آنکه پرداخت رشوه توسط شرکت توتال در قرارداد فاز 2و3 پارس جنوبی ایران در دادگاه های آمریکاوفرانسه اثبات شده اما در ایران هنوز هیچ مرجعی پیگیر پرونده رشوه گیرندگان نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۴    
طبق گزارش منتشر شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس، قدرت خرید خانوارهای ایرانی در تابستان سال جاری نسبت به فصل بهار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان وزارت راه اعلام کرده اند که تا پایان سال 98 پرونده پروژه مسکن مهر بسته می شود، اما در شرایط کنونی تحرکات و اقدامات مسئولان برای تکمیل پروژه مشهود نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۴    
دبیرکل اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با بیان اینکه مشکل اساسی بخش معدن متولی این صنعت است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی ستاد بودجه با بیان اینکه، تمام دریافتی های ناشی از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه ها نزد خزانه داری کل کشور واریز می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: پیگیر اخذ مطالبات فروش برق از کشور عراق هستیم و برای وصول این مطالبات نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو وقت کشی می کند، گفت:خودروسازان تمایل دارند هرچه سریعتر وضعیت قیمت ها مشخص شود چراکه در حال حاضر بلاتکلیف هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۲    
تولید آزمایشی از لایه های نفتی پارس جنوبی که به دلیل مشترک بودن با قطر اهمیت ویژه ای برای ایران داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۹    
دبیر کانون انبوه سازان با بیان این که سنگینی مالیات بر گرده بخش تولید مسکن به زودی باعث فرار فعالان این عرصه می شود، گفت: در قانون مالیات های مستقیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۹    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران از نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در پاییز سال 1397، بررسی نرخ بیکاری افراد 10 ساله و بیش تر نشان می دهد که 11.7 درصد از جمعیت فعال کشور (شاغل و بیکار) بیکار بوده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۴    
به دلیل افزایش تولید نفت آمریکا و نگرانی ها در مورد کند شدن رشد اقتصاد جهان در سال 2019 میلادی، و در شرایطی که شواهدی از کاهش فعالیت های کارخانه ای چین دیده شده است، قیمت نفت امروز کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۱    
با یک بررسی میدانی در سطح بازار این واقعیت محرز می شود که اساسا نرخ عرضه گوشت مرغ ثابت نیست و بنابر موقعیت و محله عرضه گوشت مرغ، قیمت گذاری آن متفاوت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۷    
روز گذشته، قیمت دلار معاملات خود را در سطح پایین تری نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه آغاز کرد، موضوعی که انتظارات معامله گران ارزی را تا حدی تحت تاثیر قرار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۷    
شاخص کل سهام در چهارمین روز هفته رشد 435 واحدی را تجربه کرد. نکته جالب توجه معاملات روز گذشته تمرکز فعالان سهام بر نمادهای بانکی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۸    
بازار معاملات خرید وفروش مسکن در برخی مناطق شمالی تهران طی روزهای اخیر با عرضه فایل هایی با سطح قیمت های نامتعارف و نجومی مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۶    
با فرارسیدن سال نو میلادی، روند بازارهای جهانی در سال 2019 برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۸    
یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۱:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان دکتر شریعتی تهران طی دی ماه 97 می باشد.