جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۵۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 4 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۴:۲۲    
به نظر می رسد که تحریم و بایکوت محصولات آمریکایی اپل و گوشی های آیفون توسط کاربران و شرکت های چینی نتیجه بخش بوده و میزان فروش اپل را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۱    
شرکت ماهان گستر طاها این فرصت را به شما میدهد که به هر اندازه بتوانید به طور موثر با شناسایی یک بازار به رقابت بپردازید و با یک برنامه بازاریابی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۱    
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 12 هزار و 584 تومان اعلام کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: از ابتدای طرح ثبت نام کارت هوشمند سوخت تا روز شنبه اول دی ماه در مجموع 3 میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبت نام کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۶:۴۹    
برای خرید سمند سورن ساده در بازار مدل 1388 با کارکرد 160 هزار کیلومتر به سرمایه 38 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۹    
در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات از همراه اول به عنوان شرکت برتر تحول آفرین تقدیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۸    
نرخ تورم به 18 درصد رسیده و نرخ سود بانکی بر اساس اعلام بانک مرکزی 15 درصد است و این موضوع باعث می شود مردم سرمایه های خود را از بانکها خارج کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۷    
بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود به 137 میلیون متر مکعب رسیده که با توجه به ظرفیت آن بیش از 90 درصد از مخزن سد خالی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۹    
دولت در لایحه بودجه سال 98، دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را در میان شرکت های دولتی سودده قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به توزیع کارت های سوخت که در شرکت پست مانده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۷:۰۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با افزایش قیمت ارز در ماه های گذشته، آمار استفاده از تجهیزات ساختمانی غیراستاندارد که نسبت به تجهیزات دیگر ارزان تر هستند، افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۶:۵۰    
دلار که در این ماه قوی ترین وضعیت خود را در یک سال و نیم گذشته داشته، در 2019 با شرایط سخت تری روبرو خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۵:۴۹    
واردات گاز طبیعی مایع چین 45.5 درصد در نوامبر 2018 نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافت .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۵:۱۹    
صادرات ایران به چین در 11 ماهه سال جاری میلادی به مرز 20 میلیارد دلار رسید و تراز تجاری دو کشور در این دوره به میزان 6 میلیارد دلار به نفع ایران بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۴:۴۹    
شرایط عجیبی در روند اقتصاد کنونی کشور حاکم است و شاهد این هستیم که با وجود کاهش تقریبی نرخ ارز و تقویت پول ملی به نسبت چند ماه گذشته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۴:۱۹    
در حالی شیرین سازی آب دریا راهکار کشورها برای مقابله با بحران آب مطرح شده و47 درصد ظرفیت نمک زدایی جهان در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا قرار دارد که ایران به رغم مشکلات کم آبی تنها یک درصد از این سهم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۴۹    
برای خرید واحد 100 متری نوساز در تهرانپارس به سرمایه یک میلیارد و 300 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۱۹    
الماسی، گفت: برای رونق اقتصاد و به تبع آن اشتغال و رفاه عمومی باید به بخش معدن توجه بیشتری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۲:۴۹    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه سال 97 بالغ بر 7 تن فرگازی توکار وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۴۹    
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه خودروسازان و قطعه سازان به دنبال راه های جایگزین برای مبادلات بانکی هستند گفت: اکنون که وسط جنگ قرار داریم زمان نقد کردن صنعت خودرو نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۹    
مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری معاونت امور باغبانی از صادرات خرمای ایران به 78 کشور جهان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۲    
احمد توکلی با انتقاد از طرح توسعه دانشگاه تهران طرح آن را در غیر کارشناسی، مغایر قوانین برنامه و بودجه و حاصل رانت سیاسی دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۸    
برخی صرافی ها با نصب نوشته هایی با اعلام اینکه تاریخ دلارهایشان مربوط به سال 2006 و ماقبل آن است، از مشتری خواسته اند که در صورت تمایل نسبت به خرید آنها اقدام کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۶    
یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود طی توییتی پیشنهادی برای افزایش حقوق کارمندان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تبادلات اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان از یک سال پیش حدود 10 برابر افزایش داشته است گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۵    
روز گذشته بازار طلا و ارز پایتخت روی مدار صعودی حرکت و نرخ ها رشد قابل توجهی را تجربه کردند. امروز سه شنبه 4 دی ماه همزمان با ارائه لایحه بودجه 98 به مجلس ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۶    
سهم وزارت راه و شهرسازی از لایحه بودجه سال آینده 8 هزار و 380 میلیارد تومان است که بخش مسکن 500 میلیارد و بخش ریلی نیز 1400میلیارد تومان به خود اختصاص داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۲    
وزیر نفت گفت: قیمت حامل های انرژی در بودجه 98 تغییر نکرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۰    
مجلس در حالی وزیر جهاد کشاورزی را استیضاح می کند که به اذعان بسیاری ازنمایندگان مجلس و کارشناسان در شرایط فعلی تحریم، عوض کردن مدیرانی که در انجام وظایف توفیق نسبی داشته اند نفعی به کشور نمی رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۳    
بازار ارز امروز با افزایش قیمت ها همراه بود و با وجود حضور کم رنگ دلالان در این بازار، مردم برای خرید ارز در مقابل صرافی های دولتی صف کشیده بودند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۰    
بر اساس تصمیم هیات مدیره و با تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرتضی خامی به عنوان مدیرعامل جدید بانک گردشگری معرفی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۷    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد کمیته ای تشکیل شود تا با همکاری دستگاه های ذیربط گزارشی از چرخه تخصیص ارز و واردات کالاهای اساسی را مورد بررسی قرار دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۷    
براساس پیوست شماره 4 لایحه بودجه 98، هزینه تمام شده هر جلسه کمیسیون و هیات دولت برای نهاد ریاست جمهوری، بیش از 56 میلیون تومان و هزینه تمام شده تدوین هر قانون برای مجلس، بیش از 307 میلیون تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۶    
برای دیدن سایر آگهی های خرید پژو 206 تیپ 1 کارکرده می توانید همین حالا به سایت دیوار مراجعه کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۲    
اولین نقطه مثبت خرید خانه در باقرخان و سکونت در این حوالی را می توان موقعیت جغرافیایی آن دانست. سکونت در مرکز شهر به معنی دسترسی راحت به نقاط مختلف است؛ به ویژه باقرخان که به اتوبان چمران، توحید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۲    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار داخلی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۴    
رئیس جمهور لایحه بودجه98 را تقدیم مجلس کرد که براساس آن اختصاص 9.5هزار میلیارد تومان به مسکن مهر و مسکن اجتماعی، ثابت ماند اعتبار پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی خانوارها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: مقرر شده است تا پشتیبانی امور دام استان به موضوع افزایش قیمت مرغ در بازار ورود کرده و با عرضه گوشت مرغ منجمد، نقش تعادل بخشی قیمت ها را ایفا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۱    
وزیر اقتصاد روسیه گفت: از آنجا که روسیه و اتحادیه اروپا هیچ کدام مرکز دلار نیستند در مبادلات حوزه انرژی به نفع هر دو طرف است که مبنای قراردادهای خود را از دلار به یورو تغییر دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۱    
وزیر تجارت روسیه تأکید کرد تمام قراردادهای تحویل سیستم دفاع موشکی اس 400 یا به روبل بسته شده اند یا به ارزهای داخلی کشورهای خریدار .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۳    
در لایحه بودجه 1398، دولت برای اولین بار دو شرکت تابعه وزارت راه و شهرسازی را مجاز کرد تا از منابع داخلی خود برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استفاده کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۲    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۰    
میزان عوارض دریافتی بر روی قبوض آب از این محل، امسال با افزایش 50 تومانی به 200 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۳    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه هم اکنون 550 هزار تومان است، گفت: امیدواریم مسئولان طوری برنامه ریزی کنند، که التهاب گذشته در بازار طلا و ارز تکرار نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی از دریافت صورت های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، البته به صورت ناقص خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۸    
با پایان مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی دیگر امکان ثبت نام در سایت خدمات دولت همراه، اپلیکیشن مربوطه و کد دستوری #4* وجود ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۹    
همزمان با تقدیم لایحه بودجه 98 از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی حذف درامد حاصل از واردات خودرو در بودجه سال آینده قطعی شد و با این احتساب، ممنوعیت واردات خودرو در سال آینده ادامه خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۲    
بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران، توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ به نرخ دولتی از امروز در واحد های صنفی مجاز آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲    
معاون رفاه اجتماعی وزیر کار با تشریح جزئیاتی از پرداخت سبد حمایتی به کارگران، گفت: بعد از آنکه بودجه سبد حمایتی بازنشستگانی که بسته را ردیافت نکرده اند تامین شود، نوبت به کارگران می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب شخصی خود در خصوص سهم بودجه این وزارتخانه اطلاعاتی را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۴    
زائران اربعین که از تاریخ بیست و چهارم شهریور 1398 تا دوازدهم آبانماه 1398 از مرز های زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می شوند از پرداخت عوارض خروج معاف می باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۳    
اکثریت قریب به اتفاق سیگنال های بازار سرمایه، خبرهای ناامیدکننده ای برای اقتصاد آمریکا و به تبع آن اقتصاد جهانی در آینده نزدیک و میان مدت دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۸    
معاون برنامه ریزی معاونت توسعه مناطق محروم و روستایی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه توسعه انرژی های تجدیدپذیر در روستاها موجب درآمد پایدار برای روستاییان می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۸    
تداوم موفقیت عرضه نفت در بورس الزاماتی به همراه دارد که میتواند به حضور گسترده شرکت های خصوصی داخلی و خارجی برای خرید نفت ایران از این سازوکار کمک کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۸    
در راستای بودجه سال 98، درآمد دولت از مصرف سیگار در سال 98 به 15 هزار میلیارد ریال رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۹    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه نباید شستا را یک جا واگذار کرد، گفت: شستا دارای 10ها شرکت مستقل است که باید به صورت جداگانه واگذار شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۹    
تحلیلگران اظهار کردند ریزش قیمت های نفت نشان می دهد که بازار نسبت به رکود در سال 2019 نگران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۹    
دولت درآمد حاصل از افزایش 20 درصدی قیمت هر لیتر نفت گاز در سال 98 را هزار و 78 میلیارد تومان پیش بینی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۳    
عربستان سعودی از روسیه به عنوان بزرگترین صادرکننده نفت به چین در نوامبر سبقت گرفت و به برتری 19 ماهه روسیه در بزرگترین واردکننده نفت جهان خاتمه داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۳    
با سقوط سنگین بازارهای سهام و نگرانی سرمایه گذاران در مورد کند شدن اقتصاد جهانی که ریسک پذیری را کاهش داده و تقاضا برای سرمایه های امن را بالا برده است، قیمت طلا بیش از 1 درصد جهش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
بر اساس نامه نگاری جدید بانک مرکزی با صرافی ها، صرافان می توانند از طریق شعب ارزی بانکهای عامل نسبت به خرید حواله های ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۸    
دولت در لایحه بودجه سال 98 کل کشور پیشنهاد داد سهم درمان از حق بیمه پرداختی حقوق بگیران سازمان اجتماعی به حسابی در خزانه کل کشور واریز شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۸    
دولت مجاز است اسناد خزانه اسلامی را با حفظ قدرت خرید و با سررسید تا سه سال را صادر و به طلبکاران تا سقف 130 هزار میلیارد ریال واگذار کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۹    
مطابق با لایحه بودجه 98 یارانه سه دهک بالای درآمدی در سال آینده قطع خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۶    
16 شرکت نفت و گاز بزرگ جهان درخواست های خود را برای اکتشاف نفت در 5 بلوک دریایی در کشور غنا ارائه داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۶    
شیرزاد گفت: بازار پرتقال سال جاری از وضعیت بسیار آرام و طبیعی برخوردار بوده و تا پایان سال افزایش غیرمنتظره قیمت نخواهیم داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۲    
در حالی که طبق قانون برنامه ششم توسعه، قرار بود حداکثر 121 هزار میلیارد تومان از محل واگذاری دارایی های سرمایه ای در سال 98 استفاده شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۲    
انتظار می رود تا سال 2020 تولید نفت از آبهای کم عمق خزر توسط شرکت لوک اویل بیش از 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد و به 180 هزار بشکه در روز برسد .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید اگر مردم پول خود را در حساب سپرده های بلند مدت بگذارند روند رشد اقتصادی در کشور کُند می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
مدیربازاریابی سازمان لیگ بااشاره به اینکه واگذاری سرخابی ها تنها قیمت گذاری برند و دارایی ها نیست،گفت: هنوز نتوانسته ایم ابتدایی ترین موضوعات فوتبال مانند حق پخش را حل کنیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 50 میلیون نفر در کشور دارای سهام عدالت هستند، اما یک نفر دارنده سهام عدالت مالک نیست و فقط یک کاغذ بی خاصیت تحت عنوان برگه سهام عدالت دست مردم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۹    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 7 ارز کاهش، 6 ارز ثابت و 26 ارز افزایش پیدا کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۳    
محاسبات درباره سرکوب قیمت خودرو نشان می دهد در نتیجه این سیاست، تنها طی هشت ماه امسال بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان پول تولیدکننده به جیب دلالان رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۷    
در سومین روز هفته، رشد آرام قیمت دلار ادامه یافت و این ارز به محدوده 10 هزار و 400 تومان نزدیک شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۳    
در طول سال جاری معمولا قیمت هایی که از بازار تهران به عنوان قیمت آزاد ارز درز می کرد، از نظر مسوولان قیمت کوچه و بازار بود و به رسمیت شناخته نمی شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۷    
مشاور بنیاد دفاع از دموکراسی ها در آمریکا گفت: بورس انرژی شرایطی فراهم کرده که خریداران نفت ایران می توانند در قالب آن گمنام بمانند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی از واردات دام زنده به کشور خبر داد و گفت: مجوزها صادر و اقدامات اولیه برای واردات دام زنده انجام شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این که زمستان و ایام شب سال نو کمبودی در مواد غذایی وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در پی نوسانات نرخ ارز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۹    
روز دوشنبه، در حالی که حمله مجدد ترامپ، نگرانی سرمایه گذاران از آشفتگی های سیاسی آمریکا را تشدید کرد، وال استریت بدترین شب کریسمس تاریخ خود را ثبت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت برای رونق بازار مسکن باید در حوزه ساخت سرمایه گذاری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت عمران پرند با تاکید بر این که با دلالان مسکن مهر این شهر از طریق پلیس فتا و نهادهای نظارتی برخورد خواهد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
بررسی آمار وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که اختلاف قیمت مسکن در گرانترین و ارزان ترین منطقه پایتخت متری 18 میلیون و 115 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۳    
برای رفع کمبودها و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن، کشور به تولید سالانه دو میلیون مسکن و یا حداقل برای کم کردن این فاصله طبق پیش بینی طرح جامع مسکن لازم است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
سقوط بازارهای سهام با نگرانی از بسته شدن دولت در آمریکا و افت اقتصاد جهان، باعث سقوط سنگین قیمت نفت خام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: 40 تا 45 درصد از مواد اولیه واحدهای تایرسازی از محل واردات تأمین می شود که مشکلات واردات باعث شده تا تأمین آنها به سختی انجام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۶    
رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به جزئیات پیشنهاد این نهاد برای خریدباشگاه پرسپولیس و استقلال گفت:در نظر داریم با ایجاد دو شرکت تعاونی سهامی عام، تمام هواداران دو تیم را سهامدار دو شرکت کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۳    
طبق گزارش مرکز آمار خانوارهای شهری در آذرماه امسال به طور میانگین 37.4 درصد بیشتر از آذر ماه 1396 برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند که نسبت به این اطلاع در ماه قبل 2 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۶    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، 14 قلم از محصولات لبنی مشمول قیمت گذاری شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۰    
روزنامه های اقتصادی امروز سه شنبه 4 دی 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۱۴    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان هفت تیر تهران در آذر ماه 97 می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۱۰    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در آذر ماه سال 97 معامله شده است.