جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۰۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 19 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۴    
محمد حسن علمداری گفت: پیشنهاد های بانک مسکن درباره چگونگی سرعت بخشی به طرح های ناتمام، متوقف یا در حال ساخت مسکن مهر با موافقت وزیر راه و شهرسازی در حال اجرایی شدن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مشکلی برای تامین اقلام اساسی وجود ندارد، گفت: خوشبختانه انبارها ذخیره های مناسبی دارد و در هیچ بخشی با کمبود مواجه نیستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به کاهش 67 درصدی معاملات تهران در 17 روز ابتدای دی ماه نسبت به زمان مشابه سال قبل گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۶:۱۹    
شرکت بوئینگ 806 هواپیما در 2018 تحویل داد و عنوان بزرگترین هواپیما ساز دنیا را در هفتمین سال پیاپی به دست آورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۵:۵۰    
شرکت هواپیماسازی بوئینگ برای هفتمین سال متوالی با تحویل 806 فروند هواپیما در سال 2018 میلادی باری دیگر بزرگترین و نخستین هواپیماساز جهان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۵:۱۹    
چند ماه پس از آغاز اجرای دستورالعمل ارزی بانک مرکزی حالا این بار برای بهبود شرایط اقتصادی صادرکنندگان تصمیمات جدیدی گرفته اند که واردات در ازای ارز حاصل از صادرات، بخشی از آن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۴:۵۰    
افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب و برق موضوعی است که از مدت ها قبل مطرح شده اما نه با هدف ایجاد درآمد کوتاه مدت برای این دو صنعت، بلکه طبق گفته های وزیر نیرو، هدف دستیابی به درآمد بلندمدت و کلان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۴:۲۰    
بر اساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 97 یک میلیون و 554 هزار و 431 دلار مربا، ژله، مارمالاد، پوره و خمیر میوه از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۳:۴۹    
بر اساس پیش بینی موسسه استاندارد چارترد آمریکا تا سال 2030 جایگاه خود به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان را از دست می دهد و به رده سوم سقوط می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۳:۲۰    
آپارتمان های ارزان قیمت بار دیگر پیشتاز معاملات خرید مسکن شهر تهران شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۲:۵۰    
با توجه به آنکه سرعت و قیمت اینترنت یکی از مولفه های اصلی و موثر در پیشرفت جوامع و کشورهای مختلف در جهان به شمار می رود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۰    
قیمت محصولات گوشت، مرغ و ماهی همچنان می تازند اگرچه کاهش محسوسی در مرغ دیده شده اما نسبت به مصوبه ستاد تنظیم بازاربسیار بالاتر است، آیا واقعا راهی برای کاهش قیمت وجود ندارد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۱:۱۴    
برای چهارمین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بحث رفرم پولی مطرح شده که این بار گویا جدی تر از دفعات قبل بوده و بر اساس آن قرار است چهار صفر از پول ملی حذف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۹    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی می گوید در قانون کار چیزی به اسم مزد منطقه ای و مزد توافقی وجود ندارد و کسانی که دنبال تعیین مزد توافقی و منطقه ای برای کارگران هستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۶    
یک دستگاه آپارتمان 106 متری واقع در میرزای شیرازی، نرسیده به پمپ بنزین با مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون تومان معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۵    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کارکرده و دست دوم بازار تهران طی دی ماه 97 است که با 100میلیون تومان می توان خرید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۰    
سقف قیمت جوی وارداتی، ذرت وارداتی و کنجاله سویای وارداتی و داخلی با هدف بازرسی بر قیمت و توزیع کالا های اساسی مشمول ارز رسمی تعیین شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۹    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: روند صعودی قیمت مسکن متوقف شده است، اما انتظار برای کاهش قیمت ها پاسخی درخور نخواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۷    
اعلام قیمت جدید محصولات پرتیراژ از سوی گروه صنعتی ایران خودرو یکی از مهمترین اخبار اقتصادی ایسنا بود بر اساس این اعلام به طور میانگین محصولات این شرکت با افزایش10 میلیون تومانی همراه بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۹    
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان سرانه تفریحات در جامعه ایرانی را بسیار کم دانست و گفت: دردآورتر از این سرانه پایین شکاف و تفاوت بالای بین سرانه تفریحات بین دهک پایین و بالای جامعه است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۱    
قیمت نفت در ادامه معاملات امروز به روند صعودی خود ادامه داد و هر بشکه نفت برنت دریای شمال از 60 دلار عبور کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۱    
اگر مشترک همراه اول هستید خوب است با ویژگی ها و خدمات مرکز تماس همراه اول به شماره 9990 بیشتر آشنا شوید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۷    
با 50 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند پژو 206، لیفان 620، پژو پارس، سمند، وانت کارا و موارد مشابه را دارید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۷    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش "چشم انداز اقتصاد جهانی" برآورد تیره تری برای اقتصاد جهانی در سال میلادی جاری ارایه کرد که اقتصاد ایران نیز از آن بی نصیب نماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه از قیمت گوشت در بازار گفت: دام زنده قاچاق می شود و گوشت در بازار داخل به قیمت کیلویی 90 هزار تومان رسیده است و برخی مردم چند ماه است که نتوانسته اند گوشت خریداری کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۹    
کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند احیای انواع مالیات های بخش مسکن می تواند از روند فزاینده قیمت مسکن جلوگیری کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمان های خود در استان ها بخشنامه تعهد ارزی صادرکنندگان و برگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور را ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۹    
رییس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه در شرایط فعلی اولویت اقتصاد ما اصلاح زیرساخت های پولی و بانکی است نه حذف صفر از پول ملی گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۲    
معامله گران بورس تهران در حالی تثبیت نقدینگی در گردش بازار سهام را نظاره گر هستند که امیدواری نسبت به چشم انداز مذاکره تجاری میان آمریکا و چین به تقویت کالاهای پایه در بازارهای جهانی و به تبع آن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و فرآوده های نفتی گفت: اگر روند فعلی رشد سالانه مصرف بنزین ادامه یابد در سال 1412 کسری 190 میلیون لیتر بنزین در روز خواهیم داشت که این به معنای واردات روزانه 100 میلیون دلار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۲    
محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش یک هزار تومانی نرخ مرغ طی روز های اخیر در بازار خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۱    
وزیرجهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر اقتصاد واردات موقت شیرخشک (برای صادرات) را مجاز اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۳    
درحالی بار دیگر رسانه های معاند در تلاشند با اعلام خبرهای دروغ موج نگرانی را در بین سپرده گذاران سیستم بانکی ایجاد کنند که یک مقام مسئول بانک مرکزی تمام این خبرها را دروغ خواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی اعلام کرد که اتباع خارجی دارای مدرک اقامت ویژه می توانند از خدمات بانکی همچون افتتاح حساب و دریافت تسهیلات استفاده کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۴    
نمایندگان در نشست امروز مجلس مصوب کردند که سازمان تأمین اجتماعی موظف است حق بیمه قراردادها و پیمان های غیرعمرانی را برمبنای صورت مزد یا حقوق ماهیانه کارکنان محاسبه کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۳    
قائم مقام اسبق بانک مرکزی با بیان این که پیش شرط های لازم برای حذف صفر از پول ملی وجود ندارد گفت: مطرح کردن مسئله حذف صفر در شرایط فعلی به نوعی سرگرم کردن مردم و رسانه هاست تا از مسائل اصلی و کلیدی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۶    
وزیر صنعت بنا به درخواست وزیر جهاد کشاورزی، طی نامه ای به رئیس کل گمرک اعلام کرد، صادرات محصولات گوجه فرنگی از 20 دی ماه تا 30 بهمن بلامانع است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۶    
یک نماینده کارگری تاکید کرد: گروه های کارگری تا پیش از تعیین تکلیف مزد سال جاری، وارد مذاکرات مزدی سال 98 نخواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
قیمت طلا روز چهارشنبه تحت تاثیر امیدواری فزاینده بازار به پایان جنگ تجاری آمریکا و چین که ریسک پذیری سرمایه گذاران را بهبود داد، اندکی کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:مدل فعلی تخصیص ارز ارزان برای تامین کالاهای اساسی که وجود دارد به درستی اجرا نمی شود چرا که در عمل کالاها گران به مردم فروخته می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به تمرکز وزیر راه بر اتمام پروژه مسکن مهر گفت:ساخت واحدهای جدید مسکن مهر پردیس در فاز 8 آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بعد از تصویب مصوبه حذف 4 صفر، اجرای آن از لحاظ قانونی و فنی به یک سری مقررات، اصلاحات در حسابرسی ها و اصلاحات در گمرک نیاز دارد که به دوسال زمان برای نهایی شدن نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰    
بانک جهانی پیش بینی کرد نرخ متوسط رشد اقتصاد جهانی در سه سال جهانی به طور متوسط 0.1 درصد کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۱    
قیمت نفت روز چهارشنبه افزایش پیدا کرد و به روند صعودی روز گذشته که تحت تاثیر امیدواری به حل اختلافات تجاری واشنگتن و پکن روی داده بود ادامه داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: اطلاعی از قیمت اعلام شده از طرف شرکت خودروساز ندارم، اما شرایط فروش را ابلاغ کردیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با وجود انتقادات به سر فصل سایر هزینه ها درلایحه بودجه سال 98 می گوید این سرفصل شفاف و قابل پیگیری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۷    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 13 ارز ثابت ماند و نرخ 19 ارز افزایش و 15 ارز کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: طرح اصلاح نظام بانکی و برنامه ریزی برای استفاده از عملیات بازار باز در اعمال سیاست های پولی نیز با دقت نظر و بررسی همه جانبه در جریان است که در صورت آماده شدن عملیاتی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۵    
رضایی کوچی با اعلام اینکه پروژه آزادراه تهران-شمال تا سال 1400 به پایان نمی رسد، گفت: بعید می دانم که فازهای دو و سه این پروژه به زودی به پایان برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سازمان استاندارد باید همکاری ویژه ای با شرکت های تحقیقاتی صنایع لاستیک داشته باشد، تا درصد خطا و واردات لاستیک های غیراستاندارد و بی کیفیت کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۸    
طرح حذف چهار صفر از پول ملی در شرایطی مطرح می شود که به گفته یک اقتصاددان، در شرایط فعلی که ثبات اقتصادی نداریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
نشانه های از سرگیری خرید کشورهای معاف شده از تحریم های نفتی ایران در حال آشکار شدن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۰    
بریتیش پترولیوم 1 میلیارد بشکه نفت خام در یک میدان نفتی در خلیج مکزیک کشف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۰    
یک نماینده مجلس با اشاره به این که پوری حسینی و شرکایش بابت مجتمع گوشت اردبیل به سیستم بانکی بدهکار هستند گفت: فردی که باید در برابر دستگاه قضایی پاسخگو باشد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۴    
ترکیه که در ماه نوامبر واردات نفت خام از ایران را متوقف کرده بود در ماه دسامبر دو محموله معادل 54 هزار بشکه در روز از این کشور دریافت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید برای کالاهای اساسی ارز دولتی در نظر گرفته می شود اما از آنجایی که نظارتی بر توزیع ارز وجود ندارد ارز به کالاهای اساسی نمی رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۷    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی که بعد از شرکت ملی نفت، بالاترین سهم را از بودجه کل کشور دارد، 2600 میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
روز سه شنبه، دلار در گیر و دار مرز 11 هزار تومانی باقی ماند و نتوانست فاصله چندانی از آن بگیرد. در چهارمین روز هفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۲    
در شرایطی که قطعه سازان می گویند دولت قصد دارد حدود 12 هزار میلیارد تومان نقدینگی در اختیار زنجیره خودروسازی کشور قرار دهد، نه جزئیات و شیوه پرداخت این مبلغ مشخص است و نه محل تامین آن.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۶    
یک مقام مسئول گفت: با وجود آنکه صنعت مرغداری با چالش نبودِ نهاده دامی در بازار روبروست، از این رو شرکت پشتیبانی امور دام باید به داد مرغداران برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۶    
توقف نمادهای معاملاتی یک بنگاه اقتصادی در بازار سهام یکی از بدیهی ترین اتفاقات روزمره در تمامی بورس های مطرح دنیا است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عدم ورود مجلس به بررسی ریز هزینه شرکت های دولتی محل اشکال است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۹    
رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران با اعلام اینکه با ثبات نرخ ارز تغییری در قیمت محصولات سلولزی به وجود نیامده است، گفت: تولیدکنندگان امروز به وفور کالا تولید و راهی بازار می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۰    
یک بانک دولتی هند اعلام کرد که پالایشگاه های بزرگ این کشور بدهی خود به ایران بابت واردات نفت را با روپیه پرداخت کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۰    
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به اینکه انتقال ارز صادارتی از عراق به کشور برای تولیدکنندگان سیمان به صرفه نیست،گفت: باور غلطی است که صادرکنندگات حاضر به برگشت ارز به کشور نیستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۴    
ایران خودرو سرانجام مجوز افزایش قیمت انواع خودروهای زیر 45 میلیون تومانی را دریافت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از ارائه دو طرح به دولت برای افزایش مشارکت مردم در بورس اوراق بهادار و اقتصاد ملی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۴    
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 98 متذکر شده است که در بودجه سال آینده علیرغم اینکه 120 هزار هکتار از وسعت شهرهای کشور را بافت فرسوده تشکیل می دهد اما هیچ حکمی در خصوص بافت فرسوده در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۳    
بقای صندوق پس انداز مسکن یکم با توجه به رشد شدید بهای مسکن در یک سال اخیر و کاهش سهم این وام از بهای مسکن در معرض خطر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۶    
سازمان برنامه و بودجه گزارش داد وزارت جهاد کشاورزی برنامه جایگزینی قیمت تضمینی به جای خرید تضمینی را در سال 96 برای محصولات جو و ذرت انجام داد و بار مالی زیادی را از دوش دولت برداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۱:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه گیشا تهران طی دی ماه 97 است.