پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۰۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 15 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: واحدهای پتروشیمی کشور راه های دور زدن تحریم را بلدند و شرایط بین المللی کنونی کشور خللی در فعالیت واحدها ایجاد نمی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، معتقد است که مدیریت بازار ارز در دست دولت بوده و ارز زیر 10 هزار تومانی نیز مدنظر دولت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۳    
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور در چند روز آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۹    
مدیرکل توسعه اشتغال وزارت کار با اشاره به ایجاد حدود 610 هزار شغل در یک سال گذشته گفت: اشتغال ناقص و دستمزد پایین و ناکافی از عللی است که موجب می شود آمار اشتغال، محسوس و واقعی به نظر نرسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۹    
تازه ترین گزارش های منتشره، سریع ترین و ارزان ترین اینترنت جهان را برای چندمین سال متوالی به یک کشور شرق آسیایی اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۶:۱۹    
رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با بیان اینکه ذائقه مردم در خرید طلا تغییر کرده است، گفت: سرمایه گذاری بر روی ارز و سکه طلا مناسب نیست و مردم بهتر است طلای ساخته شده بخرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۵:۴۹    
برای خرید ارزان ترین آپارتمان های شهر تهران باید از متری 2 میلیون و 340 هزار تومان تا 4 میلیون و 500 هزار تومان باید هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۵:۲۰    
در آخرین ماه سال 2018 میلادی 312000 شغل غیر کشاورزی به بازار کار آمریکا اضافه شد ولی نرخ بیکاری به 3.9 درصد افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۴:۴۹    
دولت با افزایش وام ازدواج و مسکن خانه اولی ها موافق نیست. بنابراین اگر بخواهیم مقوله ازدواج را با سه مولفه وام ازدواج و وام مسکن و آینده تورمی پیش بینی کنیم، 98 سالی کم عروس و داماد خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۴۹    
هریک از مجموعه های مالی و اعتباری برای بانک شدن نیاز به طی کردن مسیری خاص دارند که می توان گفت موسسات مالی و اعتباری در حال طی کردن همین مسیر هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۳:۱۹    
در نظرسنجی کیتکونیوز کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران با وجود رشد قوی اشتغالزایی آمریکا، افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش بینی کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۲:۴۹    
چاپ کاغذ برای هر تراکنش از دستگاههای کارتخوان، سالانه هزینه هنگفتی را به کشورتحمیل می کندوبرخی پیشنهاد می کنندبرای صدور رسید، حداقل رقم تراکنش تعیین شده و صدور غیرکاغذی در دستورکار قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۲:۱۹    
مطابق نمودار مرکز آمار ایران کمترین نرخ بیکاری برای استان ها سمنان، مرکزی و همدان به ترتیب با 6.6، 6.9 و 7.3 درصد و بیشترین نرخ بیکاری برای استان های کرمانشاه با 18 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۱:۴۹    
وزیر بازرگانی انگلیس در کنفرانس اتحادیه کشاورزان ملی این کشور از اختصاص 90 میلیون پوند بودجه حمایتی برای ارتقاء فناوری دربخش کشاورزی ودستیابی انگلستان به رتبه برتر موادغذایی درجهان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۱:۱۹    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران از نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در پائیز سال جاری 11.7 درصد از جمعیت فعال کشور بیکار بوده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۴۹    
بر اساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 97 بالغ بر 11 تن نخ دندان به ارزش 670 هزار و 243 دلار وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مشکل بازار مسکن این است که وظایف دولت و بخش خصوصی در این عرصه مشخص و شفاف نمی شود، به نظر من مدیریت اجرایی باید بر عهده بخش خصوصی قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جنوب تهران طی دی ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۰    
بعضی کارشناسان می گویند که به دلیل افزایش قیمت نهاده های ساختمانی، قیمت واحد های نوساز در سال آینده بالا می رود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۸    
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمند یارانه ها گفت: نتیجه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۷    
جلسه هم اندیشی رییس کل بانک مرکزی با هیات رییسه و اعضای اتاق بازرگانی ایران با محوریت بازگشت ارز حاصل از صادرات برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۳۰    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، بودجه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور 1850 میلیارد تومان است که در رسانه های اجتماعی 11 میلیارد تومان درج شده و اعتبارات موسسه جامعه المصطفی العالمیه 33 درصد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۵    
جلسه رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با توجه به مشکلات تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی با محوریت حمایت از تولید جهت حفظ اشتغال و افزایش تولید تشکیل شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۳    
در شیوه نامه جدید مبارزه با احتکار، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرجع رسیدگی به این موضوع شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۶    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: متاسفانه فشار و نفوذ مالی آمریکا به حدی است که کشورهایی که برای واردات نفت ایران از آمریکا معافیت گرفته اند حاضر نیستند یک بشکه بیشتر از معافیتی که گرفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۹    
دبیراجرایی انجمن واردکنندگان برنج گفت: بانک مرکزی تخصیص ارز برای واردات برنج را قطره چکانی انجام می دهد و این موضوع نگرانی از افزایش قیمت برنج به دلیل کمبود در بازار در روزهای منتهی به ایام نوروز را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: تجربه نشان می دهد دولت ها در زمان انتخابات و در انتهای دوره فعالیت خود موضوع خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را مطرح می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۱    
با نوسانات نرخ ارز که با افزایش قیمت مصالح ساختمانی همراه بود، بعضی فعالان صنعت ساختمان معتقدند این رشد، تاثیر خود را در قیمت مسکن در سال آینده خواهد گذاشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بسیاری از کارشناسان اعلام می کنند که افزایش قیمت مسکن، بی رویه بوده، اما عده ای دیگر معتقد هستند که میزان افزایش قیمت مسکن نسبت به میزان افزایش بازارهای دیگر کمتر بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۰    
تازه ترین آمار گمرک بیانگر صادرات 31.5 میلیاردی است؛ صادراتی که با ارز دولتی انجام شد ولی حاصل آن به کشور بازنگشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۳    
وزیر نفت در حکمی سید محمدحسین حسینی را به عنوان عضو اصلی و مهدی جمشیدی دانا را به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی با تأکید بر ماهیت متفاوت فناوری بلاک چین و ارز رمزها، گفت: کاربردهای صحیح بلاک چین منجر به ایجاد ارزش افزوده برای بانک ها می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۶    
غالب بودن وجه اقتصادی توافق پاریس به دلیل هدف قرار گرفتن حوزه انرژی ایجاب می کند که اسناد بالادستی اقتصادی با اقدامات موردنظر توافق پاریس، تطابق داشته باشد، امری که مورد غفلت قرارگرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس تعداد خودروهای موجود در این گمرک که در انتظار ترخیص هستند را 3460 دستگاه اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۷    
شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در 12 ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن 118.5 درصد افزایش داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۸    
قیمت طلا و سکه در حالی در بازار امروز افزایش یافته که رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است قیمتها کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۰    
بر اساس تازه ترین آمار تجارت خارجی در 9 ماهه سال 97، بیش از 295 میلیون 932 هزار دلار گوشی تلفن همراه به کشور وارد شده و این کالا رتبه دوازدهم اقلام عمده وارداتی ر. به خود اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی می گوید انتظار نمایندگان از دولت کاهش وابستگی به نفت بوده که دولت کج دار و مریز در این زمینه عمل کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، معتقد است که حذف 4 صفر از پول ملی تغییری در شرایط اقتصادی همانند شرایط تورمی، رکودی و قدرت خرید مردم نمی گذارد و فقط ساده سازی اعداد صورت می گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۳    
بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران قیمت امروز هرکیلوگرم مرغ در تهران به 14100 تومان رسید همچنین در اطلاعیه این اتحادیه مطرح شده که با افرادی که در فروش مرغ به صورت تناژ فاکتور صادر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون انرژی در مجلس با اشاره به اینکه یارانه پنهان انرژی یکی از علل خاموشی برق در تابستان بود، گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۵    
علی رغم صحبت های مدیرعامل سازمان حمایت در اعلام قیمت های جدید خودرو در 13 دی ماه هنوز این موضوع اجرایی نشده و وعده آقای معاون هم مانند وزیر صنعت به مرحله اجرا نرسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۵    
نائب رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران معتقد است، یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز، عدم توجه به واقعیت های اقتصادی و فقدان چشم انداز بلند مدت در این حوزه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۴    
آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن است که شاخص بهای تولیدکننده در ایران طی هشت ماه اول سال جاری به میزان 34.4 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تصویب 3100 تومانی قیمت پرتقال برای شب عید خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۲    
دادستان اردبیل ضمن تکذیب اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: پوری حسینی بابت خرید این مجتمع از بانک ملی پولی پرداخت نکرده است؛ و از نظر دستگاه قضایی بدهکار است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۲    
اگر فرد یا جریانی در فضای سیاسی کشور پس از اشتباه خود به آن پی ببرد به تقصیرش معترف شود و در پی جبران باشد، بسیار پسندیده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان این که از سال 94 استقراض، مهمان جدی بودجه کشور بوده نسبت به تبعات این امر هشدار داد و گفت: لازم است مجلس در این باره با حساسیت برخورد کرده و روند موجود را اصلاح کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب شخصی خود در خصوص تست موفق ماهواره های ایرانی اطلاعاتی را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۰    
در پاییز 97 سهم فارغ التحصیلان آموزش عالی بیکار از کل بیکاران از 37 درصد به 40 درصد رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۸    
رئیس هیات مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر اتاق بازرگانی گفت: به ازای احداث هر 100 مگاوات نیروگاه بادی، از مصرف معادل 250 هزار مترمکعب آب در سال جلوگیری می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۰    
اپل به تازگی اعلام کرده است که کاربران گوشی های آیفون در مدت تعطیلات کریسمس بالغ بر یک میلیارد دلار در فروشگاه اینترنتی اپ استور هزینه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۵    
توکلی گفت: روز گذشته (جمعه، 14 دی ماه) 761 میلیون و 200 هزار متر مکعب گاز در خطوط سراسری انتقال گاز کشور جریان یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۲    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: تجارت بین ایران و عراق هنوز در جریان است و تحت تاثیر تحریم های اعمال شده بر ایران قرار نگرفته است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۹    
بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 25 ارز از جمله پوند افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۴    
وزیر نفت عراق در بیانیه ای از مقامات نفتی کشورش خواست اقدامات فوری برای پیروی از توافق کاهش تولید نفت اوپک انجام دهند .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کنترل وزارت صمت از کم فروشی کارخانه ها جلوگیری می کند، گفت: باید کارگروه ویژه ای در این وزاتخانه ایجاد شود تا بر قیمت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۲    
گوشت قرمز، از جمله اقلام اساسی در سبد غذایی ایرانیان به شمار می رود که در ماه های اخیر افزایش فزاینده قیمت آن، کاهش خرید و تقاضای مشهود این محصول را در پی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: عملکرد مجهول بانک مسکن درباره سرنوشت بازگشت سود تسهیلات مسکن مهر باید شفاف و روشن شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۷    
رئیس گروه اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: کنترل اجاره بها راهکار کوتاه مدت ندارد و تنها با ثبات و امنیت اقتصادی و رونق ساخت و ساز و ایجاد تناسب بین درآمد مردم و تورم می توان کاری کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۴۶    
مجری طرح نیروگاه های آبی متوسط، کوچک و مشارکت های بخش غیر دولتی گفت: در سال آبی جاری تا به این لحظه مخازن سد ها نسبت به سال گذشته افزایش ورودی داشته و با توجه به اینکه 3 ماه از سال آبی گذشته انتظار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۳    
لایحه اصلاح مالیات بر ارزش افزوده طلا از 9 به سه درصد که ماه هاست از سوی سازمان امور مالیاتی به مجلس ارسال شده، هنوز بررسی و تعیین تکلیف نشده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۶    
با توسعه شبکه ملی اطلاعات در یک سال گذشته، رشد ترافیک در مرکز تبادل ترافیک داخلی، با افزایش بیش از 300 درصدی آن روبه رو بوده و در ساعت های پیک این ترافیک به بیش از 700 گیگابیت بر ثانیه می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۲    
در پایان معاملات روز جمعه، پس از انتشار گزارش قدرتمند مشاغل و اظهارات رییس بانک مرکزی آمریکا، جرومی پاول در مورد انعطاف پذیر بودن بانک مرکزی در مورد افزایش نرخ بهره، وال استریت جهش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۲    
در پایان معاملات روز جمعه، پس از قرار مذاکرات تجاری آمریکا و چین ظرف این هفته، اندکی از ترس های پیرامون کند شدن اقتصاد جهان، فرو کش کرد و قیمت نفت بیش از 2 درصد جهش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۷    
شرکت اپل بلافاصله پس از تعطیل شدن بازار سهام نیویورک، بیانیه خود را مبنی بر معضل جدی افت فروش در چین اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۷    
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: میزان برقی که از ایران به کشورهای دیگر صادر می شود، در قیاس با میزان تولید، بسیار کم است و این در شرایطی است که پتانسیل افزایش صادرات تا دو برابر میزان فعلی وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۷    
معاون ساخت و توسعه آزادراه های کشور، گفت: آزاد راه قزوین- رشت، تهران- ساوه، تهران- قم، کرج- قزوین تا پیش از عید نوروز مجهز به عوارض الکترونیکی می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۴    
دلار که در اولین هفته زمستانی بیش از 7 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده بود، در دومین هفته دی ماه بازدهی منفی را تجربه کرد تا برخی از فعالان از تغییر انتظارات معامله گران سخن بگویند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۷    
جدال دولت و بخش خصوصی بر سر بازگرداندن ارز گویا تمام شدنی نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۷    
بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته شرایط نسبتا خوبی را تجربه کرد که شباهتی با هفته های قبل و روند نزولی بازار نداشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۷    
چهارشنبه گذشته سر تیتر بسیاری از رسانه ها تعیین تکلیف نهایی قیمت خودروهای مشمول قیمت گذاری بود، محصولاتی که به نظر می رسد ادامه حیات خودروسازان این روزها به افزایش قیمت آنها بسته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۵    
آسیب شناسی ها نشان می دهد وقوع خشکسالی های پی درپی و کاهش آب های تجدیدپذیر از یکسو و کمبود برخی تاسیسات آب شرب و وجود برخی مشکلات مدیریتی از سوی دیگر، باعث شده برخی از مناطق کشور دچار تنش آبی شوند.