جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۰۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 29 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۲    
یک دستگاه خودرو سمند LX با مبلغ 62 میلیون تومان در بازار و به مبلغ 43 میلیون و 597 هزار تومان در کارخانه به فروش می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
طی چند هفته اخیر دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو قیمت محصولات خود را به شکل چشم گیری افزایش دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۵:۱۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس هشدار داد مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مبنی بر ارائه نفت خام به پیمانکاران طلبکار دولت به معنای افزایش رانت، فساد و تبانی در بازار بورس است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۸    
آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی دی ماه 97 است که بین 70 تا 100 میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۲    
معاون مدیر عامل دربازاریابی و فروش ایران خودرو در پی اظهار نگرانی برخی مشتریان درخصوص افزایش قیمت تعهدات فروش قطعی محصولات اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: جایگاه هایی که بنزین و نفت وگاز یورو 4 توزیع می کنند به هیچ عنوان نمی توانند سوخت دیگر عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو 4 تهیه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید تحویل نفت خام براساس قیمت بورس، پیمانکاران را سریع تر به چرخه معاملات اقتصادی بازمی گرداند و جهش و رونق اقتصادی کشور محقق می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۱    
تایج پایش ملی کسب وکار پاییز 97 با نظرسنجی از 3047 فعال اقتصادی منتشر شد. براساس آمارها رقم شاخص محیط کسب وکار در پاییز 49 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: اگرچه وزارت نیرو توانست خاموشی های سال جاری را مدیریت کند اما اگر برای سال آینده بودجه کافی به این وزارتخانه تزریق نشود صنعت برق با چالش های بسیاری رو به رو خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۸    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: 50 درصد از یارانه انرژی، به سه دهک ثروتمند جامعه پرداخت می شود؛ در حالیکه هزینه های انرژی آنها، تنها 3 درصد از مجموع هزینه خانوارشان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۱۸    
عربستان به عنوان بزرگترین مصرف کننده LPG در خاورمیانه با طراحی 5 طرح اقدام به ایجاد ارزش افزوده برای گازمایع خود کرده است در حالیکه ایران همچنان به خام فروشی در این زمینه ادامه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۰۹    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 58 تن ترموستات از 11 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۶:۴۹    
نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس گفت: زمانی که از افزایش قیمت خودرو جلوگیری می شود خودروسازان با کاهش تولید، بازار را دچار التهاب کرده و مسئولان و مردم را به پذیرش اهداف خود وادار می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۶:۱۹    
پالایشگاه های آمریکا گزینه های محدودی برای تامین نفت خام سنگین خود دارند و حدودیت منابع نفت سنگین باعث شده ترامپ تا حالا واردات نفت ونزوئلا را ممنوع نکرده باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۴۸    
مصرف بنزین بیش از 80 میلیون لیتر در روز، مصرف گازوئیل در بخش حمل و نقل حدود 60 میلیون لیتر در روز و مصرف CNG تنها معادل مصرف 20 میلیون لیتر در روز است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۲۴    
سال جاری، یکی از پر فراز و نشیب ترین سال ها برای صادرکنندگان به شمار می رود. سالی که در کنار افزایش قیمت مواد اولیه تولیدی کالاهای صادراتی، طی آن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۴:۴۸    
مرکز آمار اروپا اعلام کرد بهای مسکن در سال گذشته، هم در منطقه یورو و هم در اتحادیه اروپا 4.3 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۴:۱۸    
روسیه با پشت سر گذاشتن چین توانست پنجمین دارنده بزرگ ذخایر طلای جهان شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۳:۴۹    
برای خرید واحد 84 متری با عمر بنا 6 سال ساخت در یافت آباد به سرمایه 466 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۳:۱۹    
استفاده از انرژی های تجدید پذیر به ویژه انرژی خورشیدی و بادی در سال های اخیر روند روبه رشدی داشته است که نباید اثرات زیست محیطی آن نادیده گرفته شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۲:۴۸    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که مقصر اصلی قاچاق دام، وزارت جهاد کشاورزی است چرا که این وزارتخانه بیش از دو سال در تدوین مقررات جابجایی دام در کشور که می توانست تا حد بسیاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۸    
ماجرای سدسازی در ایران از سال های پایانی دهه 20 آغاز شد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ظرفیت های بسیاری برای توسعه سدسازی به وجود آمد تا جایی که اکنون بر اساس آمار کمیسیون بین المللی سدهای بزرگ ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۴۹    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز در حالی که کارشناسان وال استریت دچار سه دستگی کم سابقه ای شدند، سرمایه گذاران نسبت به روند رشد قیمت طلا در هفته جاری خوش بین ماندند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۹    
سرمایه گذاری مستقیم خارجی انجام شده در جهان طی سال میلادی گذشته 19 درصد کاهش یافت و اقتصاد آمریکا تحت تاثیر سیاست های حمایتگرانه ترامپ افت 51 میلیارد دلاری جذب سرمایه های خارجی را تجربه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵    
یک واحد تجاری 90 متری واقع در جشنواره، میدان رهبر با مبلغ 50 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 9 میلیون تومان اجاره، معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۸    
نائب رئیس فراکسیون مناطق آزاد گفت : بخشنامه اخیر گمرک ایران درخصوص ممنوعیت ترانزیت و ورود کالاهای گروه 4به مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی خلاف قانون است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۱    
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: در خصوص آن دسته از تعهدات خودروسازان به مشتریان که در شرایط کنونی امکان تحویل آن ها نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع نفت گاز یورو 4 در بیش از 412 جایگاه کلانشهر و شهر کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال98 گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، به منظور توان تسهیلات دهی بانک های دولتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۳    
معاون اداری و مالی تأمین اجتماعی گفت: افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده اند و در مورد دلیل عدم دریافت سوال دارند از روز دوشنبه می توانند با ارسال پیام به سامانه #4*4* وزارت تعاون ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه ساخت ماهواره پیام را اعلام کرد و گفت: این بودجه ها از جنس هزینه نیست، بلکه سرمایه ملی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۸    
بسترن b30 از سری اتومبیل های صندوق دار است اما نسبت به دو مدل دیگر سری b (b50 و b70) سایز کوچک تری دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۱    
بورس تهران امروز روند متعادل و آرام را در اغلب نمادهای معاملاتی به نظاره نشست. شاخص کل بورس با افزایش 536 واحد به 166 هزار و 131 واحد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اگر ما در سازمان خصوصی سازی عافیت طلب باشیم، تلاش می کنیم شرکت های دولتی را به خصولتی ها بفروشیم و با این کار حاشیه امنی برای خود ایجاد کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه بوجه 98 در بخش برق یادآور شد که سهم بخش برق از بودجه عمومی کل کشور کمتر از 3 / 6 درصد است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۱    
بررسی جزییات بدهی 73 هزار میلیارد تومانی سیستم بانکی به بانک مرکزی نشان میدهد، 40 هزار میلیارد تومان از این بدهی مربوط به بانک مسکن و قسمت مهم آن مربوط به تسهیلات ارزان قیمت مسکن مهر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۳    
بررسی گزارش عملکرد بودجه نشان میدهد، در شش ماهه نخست سال جاری، در کشور روزانه حدود 4 میلیون بشکه نفت تولید شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با فراخواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۷    
مدیر اجرایی مسکن مهر ضمن هشدار به متقاضیان واحدهای این طرح، گفت: دلالان با گریز از حاکمیت قانون با فریب متقاضیان سعی در خرید و احتکار مسکن مهر دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۶    
بررسی وضعیت تهاتر بدهی های دولت نشان می دهد که تاکنون 500 فقره اسناد تسویه خزانه نوع اول به مبلغ 12.15 هزار میلیارد ریال صادر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۸    
کارشناسان معتقدند صندوق مسکن یکم با ادامه روند فعلی، امکان حیات خود را از دست داده و حتی در صورت ادامه فعالیت، اثری در افزایش قدرت خرید مسکن خانوار نخواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 مجلس ضمن اعلام مخالفت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت مبنی بر معافیت کارمندان از پرداخت مالیات با حقوق کمتر از 2 میلیون و 300 هزار تومان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۱    
قیمت هرکیلوگرم مرغ در مراکز خرده فروشی که روزپنج شنبه اندکی کاهش یافته بود، امروز با حدود 650 تومان افزایش به 13 هزار و 800 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۸    
رئیس گروه اقتصادمسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر حجم متقاضیان مورد برنامه ریزی برای مسکن دار شدن بسیار زیاد است، لذا پاسخ دادن به این نیازها در یک گام تقریبا آرمانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۸    
باکری گفت: هر کیلو شیرخام با نرخ 2 هزار و 200 تومان به کارخانه های لبنی توزیع می شود که بیانگر افزایش 10 درصدی نسبت به مصوبه ستاد تنظیم بازار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
روسیه پس از این که روند آهسته کاهش تولید نفتش با انتقاد عربستان سعودی روبه رو شد قصد دارد کاهش تولید نفت خود را شتاب ببخشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
اظهارات معاون وزیر راه درباره مخالفت دولت با مالیات بر عائدی مسکن آنهم با استدلال هایی از جنس بهانه جویی که عملا منجر به کندتر و پیچیده تر شدن روند بررسی طرح مجلس می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: قیمت واقعی دلار در کشور 7 الی 8 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۹    
دبیر انجمن خودروسازان ایران طی پیشنهادی خواستار اعلام زمان تحویل خودرو های پیش فروش معوق خودروسازان به مشتریان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷    
درحالی که قمیت ارز کاهش یافته کاهش یافته است اما روند قیمت اجناس مصرفی مردم در بازار روند معکوس را در پیش گرفته است که دیگر نمی توان دلیل آن را افزایش دلار دانست یا به گردن تحریم ها انداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۲    
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اینکه دولت از زمان اجرای خصوصی سازی به طور کامل از کسب وکارها خارج نشد، گفت: بنابراین مساله انحصار دولت همچنان باقی مانده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۹    
قیمت گذاری خودروهای پرتیراژ با 5 درصد کمتر از حاشیه بازار در شرایطی پنج شنبه گذشته توسط شرکت سایپا کلید خورد که قائم مقام وزیر صنعت در گفت و گویی از اعلام قیمت نهایی خودرو تا دو هفته آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه معاونت اقتصادی زیرنظر وزارتخانه امورخارجه با هدف تقویت روابط اقتصادی ایران با کشورهای دیگر ایجاد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه بازار میوه شب عید آرام خواهد بود، گفت: تولید مرکبات در سال جاری وضعیت مطلوبی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۰    
افزایش امید به این که ایالت متحده و چین اختلافات تجاری خود را حل وفصل کنند، موجب جهش سهام آمریکا شد تا شاخص های مهم وال استریت به چهارمین رشد هفتگی پیاپی خود دست پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان این که در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری نسبت به بر هم زدن تصمیمات درباره ساختمان پلاسکو جدید اعتراض کردم، گفت: ساختمان جدید پلاسکو شهریور 99 ساخته می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۴    
تحلیلگران معتقدند علی رغم مشکلات کنار گذاشتن دلار، روسیه و چین برای استفاده از پول ملی خود در مبادلات دوجانبه جدی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
بهای نفت در بازار های جهانی با انتشار گزارش ماهانه اوپک، مبنی بر کاهش عرضه نفت اعضایش روز جمعه افزایش قابل توجه حدود 3 درصدی را تجربه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: بانک ها باید استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی را گام به گام و مرحله ای اجرا کنند، به گونه ای که در یک مرحله استانداردهای مربوط به نقدینگی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بدهکاری گسترده خودروسازان با وجود پیش فروش ها بر نگرانی ها می افزاید دولت بدون در نظر گرفتن حجم وسیع بدهی های این شرکت ها در لایحه بودجه سال 98 چند هزار میلیارد تومان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۹    
اوپک در روز جمعه لیست سهمیه کاهش تولید نفت را توسط اعضای اوپک و سایر تولیدکنندگان بزرگ نفت برای شش ماهه تا ماه ژوئن اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۱    
سرانجام سیاست جدید قیمتی در حوزه خودرو یعنی تعیین قیمت تا زیر 5 درصد قیمت بازار، توسط خودروسازان کلید خورد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۲    
حساسیت و اهمیت صنعت بانکداری موجب شده تا جدای از اعمال تحریمهای سنگین بانکی از جانب آمریکا، هر از چندگاهی معاندین و دشمنان ایران نیز به شبکه بانکی کشورمان حمله کنند تا نظم اقتصاد و آرامش مردم را بهم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۷    
عربستان سعودی قصد دارد یک پالایشگاه نفتی و کارخانه پتروشیمی در آفریقای جنوبی بسازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه درصورت جدی گرفتن بازاریابی بین المللی می توان فرآورده های نفتی را به فروش رساند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۹    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 10 ارز ثابت ماند و نرخ 19 ارز افزایش و 18 ارز از جمله یورو کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۶    
نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت: باتوجه به اینکه زمان اجرایی شدن زنجیره سیب ایرانیان اواخر شهریور ماه بود به دلیل فاصله گرفتن از سیاست های تولید، تاثیر آن در سال جاری نمایان نشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۰    
با وجود گذشت یکسال و نیم از وعده آغاز به کار سامانه جامع روابط کار و الکترونیکی شدن ثبت قراردادهای کار به عنوان یکی از مزیت های آن، همچنان این سامانه به طور کامل و رسمی راه اندازی نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۸    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 88 متری در آلستوم به قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان و واحد مسکونی 58 متری یکسال ساخت در منطقه 19 به قیمت 70 میلیون تومان معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۸    
پس از آنکه اوپک در گزارشی از افت قابل توجه تولید نفت خود خبر داد و در حالی که سیگنال هایی از پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین منتشر شده است، قیمت نفت خام آمریکا روز جمعه بیش از 3 درصد افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۸    
هدایت، گفت: سازندگان متعهد جایگزین پیمانکارانی که تعهد کاری برای تکمیل واحد های مسکن مهر پردیس نداشتند، شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۸    
قرار بود با جدا شدن دولت از بخش خصوصی شاکله اصلی دولت کوچک تر شود، اما این اتفاق نه تنها نیفتاد بلکه خصوصی سازی نتیجه معکوس داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۹    
قطع جریان صادرات نفت خام ایران به بازار جهانی در حالی هدف اصلی تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران است که به عقیده تحلیلگران بین المللی، آمریکا به این هدف دست نخواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۰    
به روزرسانی آمار چک خبر از افول قابل توجه تعداد چک های مبادله شده در انتهای پاییز می دهد. براساس گزارش بانک مرکزی چک های مبادله شده در انتهای پاییز نسبت به ابتدای آن 35 درصد افت کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۰    
در آخرین روز هفته گذشته، دلار سومین رشد پیاپی را تجربه کرد؛ روز پنج شنبه شاخص ارزی با 20 تومان افزایش به بهای 11 هزار و 530 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۰    
هفته گذشته سه منبع رسمی اوپک، آژانس بین المللی انرژی(IEA) و اداره اطلاعات انرژی آمریکا(EIA) گزارش ماهانه خود از بازار نفت را منتشر کرده و برآوردهایی از آینده طلای سیاه ارائه دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۳    
مجمع جهانی اقتصاد (WEF) ، تازه ترین گزارش ریسک های جهان را برای 2019 منتشر کرد. بر اساس یافته های این گزارش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۳    
واردات مشروط لیست کالاهای ممنوعه، مجددا ممنوع شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۹    
بسته حمایتی 200 هزار تومانی از امروز به حساب بیمه شدگان تأمین اجتماعی واریز می شود.