جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۷:۵۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 9 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: طی سال های گذشته بیش از 4.5 میلیون خانوار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل ارزیابی کیفیت کالا های صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: این سازمان با واردات کالا های مستعمل مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد به صورت عام مخالف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
چهارم دی ماه اتفاقی در مجلس شورای اسلامی افتاد که در طی دوران استقرار دولت ها از ابتدای تاریخ تاکنون در ایران سابقه نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۱    
گمرک ایران اعلام کرد: مازاد تراز تجارت خارجی کشور تا پایان آذر ماه سال جاری به 738 میلیون دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۹    
آینده بازار نفت و نقش راهبردی آن در سیاست گذاری های کشورهای تولیدکننده، صادرکننده و مصرف کننده آن، نشان از اهمیت این کالای استراتژیک دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۱۹    
بر اساس محاسبه مرکز پژوهشهای مجلس، در حالی متوسط برابری هر دلار در بودجه 6000 تومان و میزان صادرات نفت 1.635 میلیون بشکه در روز فرض شده، سهم بودجه عمومی 23 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۶:۴۹    
رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده کشور گفت: قرار است با هدف کنترل قیمت در بازار هر هفته 50 هزار راس دام سبک به کشور وارد شود و اکنون مراحل اداری و واریز پول آن انجام شده و ورود اولین گله در هفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۵:۲۴    
بررسی رقم کنونی بدهی عمومی آمریکا نشان می دهد در سال 2018 رقم 1.37 تریلیون دلار به بدهی عمومی آمریکا اضافه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۴:۱۹    
استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه افزایش قدرت خرید راه های مختلفی دارد، گفت: کارکرد سیستم تأمین اجتماعی را راهکاری مهم از منظر اقتصاددانان برای افزایش قدرت خرید مردم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۳:۱۹    
افزایش محسوس قیمت اقلام مصرفی مساله ای است که یک اقتصاددان آن را از طریق افزایش قیمت ارز بررسی کرده و بر این اساس آمارهای ارائه شده توسط نهادهای رسمی را متناسب با افزایش قیمت ها نمی داند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۱۹    
شورای عالی کار در آخرین نشست خود در اسفندماه سال گذشته در حالی حداقل مزد کارگران را از 930 هزار تومان به یک میلیون و 111 هزار تومان افزایش داد که در مورد دیگر آیتم های بسته مزد نظیر بن خواربار و حق ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۴۹    
برای خرید خودروی جک در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 87 میلیون تومان پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۹    
در سال 2019 حداقل سطح دستمزد در 20 ایالت آمریکا افزایش خواهد یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۹    
از نگاه اقتصادی هر فعالیتی که پاداشی در پی داشته باشد و به قصد تولید و ارائه خدمات عرضه شود به عنوان شغل شناخته می شود تعدادی از آن ها سودی در پی نخواهد داشت و همچنین هزینه های بسیاری هم به دنبال ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۱۹    
یک کارشناس انرژی گفت: برای تشویق شرکت های خارجی به خرید نفت ایران از بورس انرژی، باید در زمینه دیپلماسی اقتصادی بین وزارت خارجه، بورس، وزارت اقتصاد، وزارت نفت همگرایی ایجاد شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۳    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام می توانند به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۲    
صادرات غیرنفتی ایران در 9 ماهه سال جاری با رشد پنج درصدی نسبت به 9 ماهه سال گذشته از مرز 33 میلیارد دلار گذشت و به 33 میلیارد و 358 میلیون دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۹    
ادامه سیر سعودی قیمت گوشت قرمز در بازار مواد غذایی، سوژه کارتونی یک گرافیست شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۹    
وزیر نفت با بیان اینکه به زودی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بهره برداری می رسد، گفت: با این اقدام ظرفیت تولید بنزین افزایش یافته و در ماه جاری تولید این فاز شروع و تا پایان سال تثبیت و در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۴    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1396 به میزان 30.6 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۷    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، نرخ ارز موثر برای کل ارز مصرفی دولت از درآمدهای نفتی به میزان 21.7 میلیارد دلار، 5544 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۸    
انرژی های تولید شده از منابع تجدید پذیر از تیرماه سال 1388 تا پایان آذرماه سال 97، به دو میلیارد و 673 میلیون کیلووات ساعت رسید که باعث شد 759 میلیون مترمکعب از مصرف سوخت های فسیلی در کشور کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۶    
بزرگترین مشکل برای اقتصاد جهان در 2019 جنگ تجاری آمریکا و چین نخواهد بود، بلکه شکست های گسترده تجاری و شکست های بانکی است .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به شرایط کنونی و رویکرد خصمانه آمریکایی ها نسبت به صنعت هوایی ایران، بهترین راه برای تأمین هواپیما، خرید هواپیما های دست دوم از کشورهای واسطه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۷    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: دلیل عدم کاهش قیمت ها پس از افت بهای ارز، نبود نظارت های موثر در خصوص قیمت گذاری کالا های اساسی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
بررسی قیمت نفت طی هفته گذشته میلادی نشان می دهد، انواع نفت با وجود قیمت گذاری تنها در 2 یا 3 روز روند صعودی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
وزیر انرژی روسیه احتمال متحد شدن دائم با اوپک و ایجاد یک ساختار جدید بین مسکو و این کارتل نفتی را رد کرد اما گفت: این کشور به همکاری با کشورهای تولید کننده نفت ادامه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
رییس اسبق اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: متاسفانه با برخی رفتارهای نادرست فرشبافان فرش کرمان از مسیر صحیح و درست خود فاصله گرفته است و شاهدیم که دیگر دنیا شناخت خوبی از فرش کرمان ندارد لذا باید به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
عضو فراکسیون توسعه صادرات مجلس با بیان اینکه رکود در ساخت و ساز توازن عرضه و تقاضا در بازار سیمان را از بین برده است، گفت: سوداگران از طریق ایجاد انحصار قیمت سیمان را در بازار تعیین می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز توانستیم توافقنامه همکاری راهبردی بین دو کشور را نهایی کنیم تا شرایط برای پایداری روابط اقتصادی دو کشور را مهیا کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۸    
رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: شرکت های ایرانی علاوه بر آمادگی برای بازسازی سوریه در تجارت کالایی نیز می توانند فعالیت خوبی داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۳    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران گفت: برخی واردکننده ها، عمده فروش ها یا واحدهای صنفی برای فرار از مالیات و دور زدن اداره دارایی از صدور و دریافت فاکتور فروش کالا ممانعت می کنند در حالیکه ارایه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۸    
بازار اوراق بهادار چین در سال 2018، به دلیل جنگ تجاری با آمریکا به عنوان متضررترین بازار بورس دنیا معرفی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۸    
سال ها پیش وقتی کتابی منتشر شد تحت عنوان هنر معامله گری آن را خریدم و خواندم. هرگز فکر نمی کردم روزی شاهد باشیم که مدعی نوشتن آن کتاب درجایگاه ریاست جمهوری امریکا قرار بگیرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۷    
با توجه به آمار معاملات مسکن استان تهران در آذر ماه امسال شاهد کاهش 47 درصدی معامله و 64 درصدی مبایعه نامه ها بودیم. به نظر می رسد که بازار خرید و فروش از رونق افتاده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۴    
از 96 هزار واحد مسکن مهر پرند تا کنون 70 هزار واحد تحویل شده و براساس وعده مدیرعامل عمران پرند، در نیمه نخست سال 98 شاهد اتمام مسکن مهر این شهر خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان به 71 تا 72 هزارتومان رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۷    
وزیر نیرو گفت: حضور موثر بانوان در بخش های مختلف مصرف انرژی می تواند موجب مدیریت روند مصرف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۸    
افزایش تولید نفت آمریکا می تواند به تنهایی کاهش تولید اوپک و غیر اوپک را در 2019 خنثی کند این در صورتی است که قیمت نفت از 60 دلار در هر بشکه کمتر نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۴    
تعداد کل اعضای تعاونی های ثبت شده در آذر 3119 نفر و تعداد شاغل 2474 نفر و سرمایه اولیه حدود 31 میلیارد ریال و متوسط تعداد اعضا و شاغلان این تعاونیها به ترتیب 15 و 12 نفر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۹    
معاون رفاه اجتماعی وزیر کار با اشاره به گستردگی درخواست ها و شکایات مربوط به یارانه های نقدی گفت: در پنج سال اخیر 5 برابر کل شکایات دیوان عدالت اداری، درباره وضعیت یارانه ها شکایت داشته ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
بانک مرکزی از کاهش 25 درصدی آمار چک های برگشتی در آبان 97 در کل کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۶    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از راه حل های کاهش قیمت و قیمت تمام شده خودرو را افزایش تیراژ تولید محصولات اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه مقرر شد 80 درصد تولید خودروسازن به اجرای تعهدات اختصاص پیدا کند، گفت: خودروسازان باید با فروش اموال مازاد و دریافت تسهیلات از بانک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید در شرایطی که میزان صادرات نفتی کشور کاهش یافته طبیعی است که سهم صندوق توسعه ملی ازدرآمد نفتی کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۹    
وزن نوساز ها در بازار معاملات مسکن تهران در ادامه دومینوی کاهش ، به پایین ترین حد طی 8 ماه گذشته رسیده و در مقابل، سهم در حال افزایش آپارتمان های قدیمی از فروش، در همین بازه زمانی، رکورد زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۴    
در اولین روز هفته، بازار ارز دو نیمه متفاوت را تجربه کرد؛ در ابتدای روز قیمت ها رویه کاهشی داشتند و دلار تا محدوده 10 هزار و 300 تومان عقب نشینی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۱    
اعلام قیمت های جدید خودرو در شرایطی از حدود سه هفته پیش کلید خورد که خودروسازان امسال برخلاف رویه معمول، قیمت های جدید را به صورت قطره چکانی اطلاع رسانی می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۳    
آمار تولید خودروهای سواری در کشور طی آذر، حکایت از افت 47 درصدی نسبت به آبان دارد و این در شرایطی است که خودروسازان با وعده افزایش عرضه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۶    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: کاهش سفرهای خارجی در حجم سفرهای داخلی مردم تغییر وضعیت نداده است. سفر مردم از هر نوع، خارجی و داخلی به شکل قابل توجهی کم شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۳    
با وجود آنکه اعضای اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تصمیم به خرید مرغ زنده به قیمت 8700 تومان گرفته بودند اما قیمت این حیوان زنده کمتر از 9500 تومان از سوی مرغداران اعلام نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
اختصاص ارز دولتی برای واردات سیگار، از کشوری که در عناد آن با مردم و کشور ایران هیچگونه تردیدی وجود ندارد، بسیار بحث برانگیز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷    
بانک های سرمایه گذاری با توجه به کاهش اخیر قیمت نفت پیش بینی جدیدی را نسبت به بازار سال آینده ارائه کرده و انتظار دارند قیمت نفت نسبت به سطح کنونی افزایش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷    
اگرچه میزان بارش ها در فصل پاییز در پایتخت مناسب بوده اما هم چنان نگرانی هایی برای وضعیت منابع آبی تهران وجود دارد چراکه تنها یک سوم از سال آبی سپری شده و بارش برف است که می تواند سرنوشت منابع آبی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷    
کشورهای چین، هند، ژاپن و کره جنوبی در ماه گذشته میلادی روزانه حدود 664 هزار و 800 بشکه نفت از ایران خریده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷    
تنها کمتر از 80 روز به ایام پایانی سال زمان باقی مانده اما امسال دولت چند ماه دیرتر از هر سال به فکر تنظیم بازار شب عید افتاده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 152 متری در دروس به قیمت 3 میلیارد تومان و واحد 70 متری 22 ساله در شمیران نو به قیمت 100 میلیون تومان معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر مزایای متعدد عرضه نفت در بورس برای بی اثر کردن تحریم های آمریکا گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان سه خوابه در مناطق مختلف شهری تهران طی دی ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۵:۴۹    
برای خرید یک آپارتمان 68 متری در منیریه باید 500 میلیون تومان پرداخت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۵:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان مطهری تهران در دی ماه 97 می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۳:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه 1 تهران طی دی ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۹    
اوپک در چند سال گذشته که قیمت نفت به پایین ترین حد خود در یک دهه اخیر سقوط کرد، احوال پریشانی پیدا کرد و نهایتا به کاهش تولید به همراه روسیه مبادرت ورزید.