جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۷:۱۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 17 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۸    
سوالی که مطرح هست اینکه آیا حدف صفرها باعث کنترل تورم می شود یا نه، که با توجه به ماهیت و اندازه نرخ تورم هیچ تغییر را ایجاد نمی کند. البته عدد آن به دلیل تغییرات سال پایه عدد آن کمتر خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۹    
نماینده مردم شادگان در مجلس احتمال کاهش تولید نفت اوپک و بهبود قیمت جهانی نفت در شرایط فعلی را بعید دانست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۶:۴۹    
چسبندگی قیمت ها و گرانی در بازار خدمات و کالاها که با وجود تنزل قیمت دلار پایداری خود را حفظ کرده است در این راستا طرحی جدید برای کاهش قیمت ها در کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیری می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۴:۱۹    
از کارتان خسته شده اید یا آن را دوست دارید؟ کارتان خسته کننده و تکراری است؟ اگر اینطور باشد، جای نگرانی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه تعیین قیمت نفت در بودجه سال 98 در کمیسیون متبوعش مورد بررسی قرار گرفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه برخی واگذاری ها جز ضرر و زیان دولت و بنگاه های اقتصادی ثمره ای نداشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۴    
مرکز آمار ایران بر اساس تصمیم کمیسیون شورای عالی آمار از پایان موازی کاری در تولید و انتشار آمار تورم و رشد اقتصادی خبر داد که به منزله توقف انتشار عمومی این آمارها توسط بانک مرکزی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۴۹    
طبق اعلام مدیر عامل شرکت آبفای کشور میزان مصرف آب در ایران حدود 30 تا 40 درصد فراتر از میانگین جهانی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۱۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه به دلیل بی توجهی به کیفیت کالاهای وارداتی منابع مالی کشور هدر می رود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۶:۱۹    
بانک ولزفارگو اعلام کرد هرچند در روزهای پیش رو احتمال افزایش نرخ بهره نیست اما کانادا در سال 2019 به تبع آمریکا، نرخ بهره را افزایش خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۵:۴۹    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 97 بیش از 9 میلیون دلار شامپو از کشور های مختلف وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۵:۱۹    
برابر آمارها بیش از 40 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکارند و باوجود آن که موسسات کاریابی و مشاوره شغلی نقش موثر و به سزایی در ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان و جذب کارجویان به بازار کار دارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۴:۴۹    
برای خرید خودرو چری تیگو 7 اکسلنت در بازار مدل 1396 با کارکرد 20 هزار کیلومتر به سرمایه 235 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۴:۱۹    
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری با انتقاد از بانک محوری بودن اقتصاد کشور گفت: هنوز نتوانسته ایم سهم بازار سرمایه را از اقتصاد کشور افزایش دهیم و این موضوع باعث شده تا نتوانیم ابزارهای مناسبی را جهت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۳:۱۹    
یک اقتصاددان با بیان این که اختصاص ارز 4200 تومانی به وارد کنندگان باعث ایجاد سلاطین در بازارهای مختلف شده و می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۹    
عربستان تا حالا به قول خود برای کاهش تولید نفت عمل کرده و ممکن است ترامپ به زودی مجبور شود یک بار دیگر خشم خود را به قیمت نفت و اختلاف با عربستان نشان دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۱:۱۹    
یک کارشناس اقتصادی با تصریح بر اینکه بهره مندی یک سومی کارگر ایرانی از بهره وری خود نا عادلانه است گفت: همین موضوع از عوامل مهم عدم تعصب ایرانیان به کالای ایرانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۹    
جمعیت فعال اقتصادی استان تهران در سال96 بر اساس 4530719 نفر بوده است که از این تعداد 4034418 و 496301 نفر به ترتیب شاغل و بیکار می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۰    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: سال 98، یارانه پردرآمد ها به نفع کم درآمد ها حذف می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۴    
یک دستگاه آپارتمان 52 متری واقع در 17 شهریور شمالی، خیابان پرستاری با مبلغ 325 میلیون تومان معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید کرد و گفت: هیچ کشوری بر پایه منابع زیرزمینی رشد نکرده و هیچ بچه پولداری نمی تواند کارآفرین نمونه باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۸    
دادستان کرج از انهدام باند کلاهبرداری در قالب خرید و فروش خودرو در استان البرز خبر داد و گفت: این پرونده تاکنون بیش از 150 شاکی داشته که حدود 1000 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۵۰    
فولادگر گفت: اگرچه تحریم ها مؤثر است، ولی تأثیر تحریم ها 25 درصد بیشتر نیست و بخش اعظم مشکلات مربوط به کل فضای کسب و کار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۰    
در حالی دو دوره حضور پوری حسینی در سازمان خصوصی سازی همزمان با حضور اصلاح طلبان در قوه مجریه بوده است که به گفته معاون سابق این سازمان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۲    
دولت ممنوعیت واردات خودروهای خارجی دپو شده در گمرکات و مناطق آزاد را لغو کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به اینکه منافع ملی ایران در قرارداد ایران خودرو و پژو بعد از ترک این شریک فرانسوی چطور تأمین می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با بیان اینکه باید قیمت جدید خودروها هر چه زودتر اعلام شود، گفت: این شرکت در 9 ماهه ابتدای امسال با زیان اساسی مواجه بوده و ادامه این روند شرکت را با بحران جدی مواجه می ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: حراست وزارتخانه رعایت شدن یا نشدن مرّ قانون در فرآیند واگذاری مجتمع گوشت اردبیل به پوری حسینی را بررسی می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه امروز به علت ممنوعیت واردات خودرو، فرآیند اسقاط خودرو متوقف شده و این مراکز هیچ فعالیتی ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۴    
آرایش معنادار بودجه سه شرکت وابسته به وزارت نفت در لایحه بودجه سال 98 حساسیت زیادی را در بررسی بودجه شرکت های دولتی ایجاد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع سراسری و گسترده گازوئیل یورو 4 در کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹    
حال که تولید بنزین در ایران به رکورد 105 میلیون لیتر در روز رسیده، وقت آن است که دولت، مجلس، خودروسازان و مردم، همه با هم مسابقه رشد همزمان مصرف با رشد تولید را متوقف کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۹    
با تضعیف ارزش دلار و احتمال کشیدن شدن ترمز سیاست های پولی انقباضی آمریکا، قیمت طلا 5.4 دلار گران شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۳    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی مجلس گفت: ما معتقدیم که تولید کنندگان لبنیات باید افزایش قیمتی که مصوب شده را رعایت کنند و فراتر از آن نروند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۳    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه بازار مسکن در سال 98 کشش رشد قمیت ندارد گفت: کاهش قدرت خرید وهمسان نشدن تسهیلات بانکی با رشد قیمت مسکن از عواملی است که باعث افزایش رکود مسکن در سال ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۶    
هفته گذشته 2 میلیون و 600 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر بسته حمایتی دولت را دریافت کردند و گروه چهارم که منتظر بسته حمایتی هستند شاغلان تأمین اجتماعی هستند اما خبری از پرداخت سبد حمایتی به شاغلان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۷    
شرکت سوخوی روسیه در مورد فروش هواپیماهای این شرکت به ایران اعلام کرد: زود است به خاطر عدم دریافت هواپیماها توسط ایران تاسف بخوریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۸    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت از تکمیل بخش بنزین سازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۹    
سردار مویدی گفت: هر آقازاده ای پشت صحنه در رابطه با برند و غیربرند باشد معرفی می کنیم و در این زمینه جدی هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی، جمالی را به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری خارجی منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۲    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت خودروها به زودی اعلام می شود، گفت: خودروسازان با تعیین تکلیف در ستاد تنظیم بازار می توانند نسبت به تعهدات خود در مقابل مشتریان عمل کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۹    
وزیر ارتباطات و ارتباطات گفت: جدول زمان بندی حذف قبوض کاغذی با دستور رئیس جمهور تهیه شده و در فاز اول مخابرات 45 روزه 35 میلیون قبض دوره ای را حذف می کند و در فاز بعد قبوض آب و برق تا اردیبهشت سال ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، بر حمایت کمیسیون متبوعش از اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای فقرزدایی تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۵۴    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 400 متری در منطقه 5 به قیمت 4 میلیارد تومان و یک واحد 77 متری در منطقه 19 به قیمت 100 میلیون تومان معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید بخشودگی جرایم بانکی در واقع تنبیه کسانی است که به موقع اقساط خود را پرداخت کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۷    
رییس اتاق بازرگانی ایران پیشنهاد داد که صادرکنندگان، ارز حاصل از صادرات خود را با نرخ توافقی در اختیار واردکنندگان قرار دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۵    
عدم شفافیت در بودجه شرکت های دولتی در حالی است که بودجه 1274 هزارمیلیارد تومانی این بخش، 30 برابر کل بودجه یکسال یارانه نقدی 80 میلیون ایرانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یکی از موانع پیش روی بخش خصوصی برای خرید نفت از طریق بورس را نبود زیرساخت های لازم در خود بورس نفت عنوان کرد و گفت: مزایایی همچون سهولت اجرا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰    
با توجه به آمارهای سازمان برنامه و بودجه، صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران در ماه های مهر و آبان بخاطر اجرایی شدن تحریم های آمریکا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
یک اقتصاد دان گفت: ایران تورم بین 15 تا 20 درصدی در یک دوره طولانی نزدیک به 50 ساله داشته پس حذف صفر یک مسئله اجتناب ناپذیر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل ریلی با تأکید بر اینکه پس از زمین گیری ترن ست ها و قطارهای حومه ای، تلفات تصادفات جاده ای افزایش می یابد، گفت: برای نجات بخش ریلی سالانه فقط 40 میلیون یورو لازم است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۷    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر خوش بینی نسبت به نتیجه جدیدترین دور مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین بیش از یک درصد افزایش پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی سابق وزارت جهاد کشاورزی گفت: پنهان کاری در شرکت های دولتی زیاد است و دولت از آنها برای وصله و پینه کردن کاستی های خود استفاده می کند و در واقع قلک پنهان دولت هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۹    
معاون ارزی اسبق بانک مرکزی با بیان این که تأثیر سفته بازی به روی ارز کمتر شده است گفت: شرایط تحریمی از گذشته بدتر نشده است به این دلیل که مجامع بین المللی حمایتی از تشدید تحریم ها علیه ایران انجام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۶    
براساس اعلام بانک مرکزی چند کانال بانکی برای تامین و انتقال ارز با برخی کشور ها عملیاتی شده است و بر این اساس بانک مرکزی نسبت به تسریع در تخصیص و تامین ارز اقدام کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، معتقد است که عامل اصلی در گرانی قیمت ارز بانک ها هستند و دولت نیز باید نظارت لازم بر بانک ها داشته باشد تا از سوداگری توسط بانک ها و صرافی ها جلوگیری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۰    
بعد از ایالات متحده اتحادیه اروپا قرار دارد که هم درامد سرانه بالایی دارند و هم نیازهای متنوعی را شامل می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی انجمن صنعت تایر با اعلام اینکه حدود یک سوم از نیاز تایر کشور از محل واردات تامین می شود، گفت: نگران ورود لاستیک های فاقد استاندارد خارجی در بازار هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۴    
انتشار آمارهای مثبت اشتغال آمریکا معمولا به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت طلا است؛ با این حال چشم انداز کوتاه مدت اونس همچنان صعودی لحاظ شده است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۴    
بررسی ها و اخبار موجود، حاکی از کاهش قابل توجه حجم مراودات تجاری غرب با تهران، پس از خروج یک جانبه آمریکا از برجام است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی که صادرکنندگان می توانند به عنوان یکی از پایه های اصلی کمک به اقتصاد کشور مطرح شوند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هدف خودروسازان از طرح فروش خودرو 5 درصد کمتر از قیمت بازار آزاد این بود که سودی که تا دیروز به جیب دلال و واسطه سرازیر بود با 5 درصد کمتر به جیب این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۵    
رهبر، گفت: در سال های گذشته تسهیلات 180، 160 و 80 میلیون تومانی به متقاضیان مسکن پرداخت می شد، ولی تأثیر چندانی در رونق بازار نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۲    
اعمال تحریم های اقتصادی چه در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما و چه دونالد ترامپ شرایط نامطلوبی را بر صنعت خودرو ایران تحمیل کرد، شرایطی همچون افت تولید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
بورس تهران معاملات دیروز را با رشد محدود شاخص کل پشت سر گذاشت. در جریان خرید و فروش های روز گذشته 168 واحد دیگر به نماگر اصلی تهران اضافه شد و این دماسنج به سطح 161 هزار و 276 واحد دست یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۸    
در دومین روز از سومین هفته دی ماه، دلار نتوانست از حبس کانال 10 هزار تومانی خارج شود و برای دوازدهمین روز متوالی در این کانال نوسان کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۸    
رکود مسکن به حدی عمیق شده که اغلب مشاوران املاک از کاهش شدید میزان مراجعه خریداران و همین طور فروشنده ها به بنگاه ها خبر می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۰    
جزئیات هم اندیشی فعالان اقتصادی بخش خصوصی با رئیس کل بانک مرکزی از شروع فاز جدید برای حل وفصل مساله بازگشت ارزهای حاصل از صادرات، خبر می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
طرح کاهش صفر پول ملی این بار به دست همتی تبدیل به لایحه شده و به دولت آمده و اما و اگرهای اجرای آن کلید خورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
در شرایطی رئیس کل بانک مرکزی از ارسال لایحه حذف 4 صفر از پول ملی به دولت خبر می دهد که کارشناسان بانکی بر این باورند که عدم ثبات اقتصادی و تورم بالا، مانع از اجرای موفق این پروژه خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۱    
همتی در تشریح برنامه بانک مرکزی برای حذف 4 صفر از پول ملی اعلام کرد که این فرایند 2 سال طول می کشد و نیازمند تصویب دولت و مجلس است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۷    
میزان بدهی دولت به بخش های مختلف از 205 هزار و 820 میلیارد تومان در اسفند 94 به 333 هزار و 889 میلیارد تومان در خرداد 97 رسیده و همچنین کل بدهی دولت و شرکت های دولتی به عدد 565 هزار و 433 میلیارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده خانه ویلایی در مناطق 22گانه شهری تهران طی دی ماه 97 است
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۳:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در جنوب تهران طی دی ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۲:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه سلسبیل تهران طی دی ماه 97 است.