جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۹:۵۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 دی 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 دی 1397 افکار نیوز 2 دی 1397 افکار نیوز 3 دی 1397 افکار نیوز 4 دی 1397 افکار نیوز 5 دی 1397 افکار نیوز 6 دی 1397 افکار نیوز 7 دی 1397 افکار نیوز 8 دی 1397 افکار نیوز 9 دی 1397 افکار نیوز 10 دی 1397 افکار نیوز 11 دی 1397 افکار نیوز 12 دی 1397 افکار نیوز 13 دی 1397 افکار نیوز 14 دی 1397 افکار نیوز 15 دی 1397 افکار نیوز 16 دی 1397 افکار نیوز 17 دی 1397 افکار نیوز 18 دی 1397 افکار نیوز 19 دی 1397 افکار نیوز 20 دی 1397 افکار نیوز 21 دی 1397 افکار نیوز 22 دی 1397 افکار نیوز 23 دی 1397 افکار نیوز 24 دی 1397 افکار نیوز 25 دی 1397 افکار نیوز 26 دی 1397 افکار نیوز 27 دی 1397 افکار نیوز 28 دی 1397 افکار نیوز 29 دی 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۷:۲۴    
تناقض های موجود در بحث آمار میزان بیکاران و اشتغال ایجاد شده در دولت های مختلف مخصوصاً دولت یازدهم و دوازدهم به یک معضل تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو مدعی شد: قیمت خودروهای خارجی اندکی کاهش یافته و زمان بیشتری نیاز است تا قیمت ها ریزش بیشتری داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۴    
عضو اتاق بزراگانی ایران گفت: اینکه ارز حاصل از صادرات برنگردد جای سوال دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۱    
شریعتمداری از واریز وجوه سبد حمایتی به حساب 100 هزار روستایی بازنشسته تحت پوشش صندوق بیمه عشایر و روستاییان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۹    
بانک آمریکایی مریل لینچ پیش بینی کرد قیمت نفت خام در صورت بروز رکود در اقتصاد جهان تا 35 دلار در هر بشکه در سال 2019 کاهش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۴۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان نوساز در مناطق شهری تهران طی دی ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۱۹    
رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: برخی معتقدند ما نفرین شده نفت هستیم، من این اعتقاد را ندارم. داشتن نفت هم لزوماً همراه با نفرین شدن نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۴:۴۹    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو پژو در سطح بازار پایتخت طی دی ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۴:۱۹    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به راهکارهای تبادل مالی در دوران تحریم، از حرکت بانک مرکزی به سمت ایجاد کانال های مالی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۳:۴۹    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان اینکه قیمت قطعه سازان باید بین 80 تا 140 درصد تعدیل شود، گفت: رقم مطالبات قطعه سازان نه تنها کم نشده بلکه زیادتر نیز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۳:۱۹    
به گفته یک کارشناس انرژی گرچه افزایش قیمت انرژی در کاهش مصرف آن موثر است،اما این عامل برای کاهش مصرف به تنهایی کافی نیست و راه حل های غیرقیمتی نیز برای کاهش مصرف انرژی وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۲:۴۹    
ایران در قیاس با کشورهای دیگر جزو پرمصرف های آب به حساب می آید و این در شرایطی است که می توان با اقدامات خانگی میزان مصرف آب خانوار را تا حد زیادی کاهش داد؛ موضوعی که اگر مورد توجه قرار گیرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۲:۱۹    
رئیس جمهور مکزیک گفت که دزدی گسترده سوخت در این کشور به سکوهای حفاری نفت هم رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۱:۱۹    
اخیرا برخی خبرها از این حکایت دارد که طرحی در مجلس برای افزایش سن استخدام در جریان بررسی قرار دارد. این در حالی است که اعلام سازمان اداری و استخدامی نشانی از چنین طرحی ندارد و در عین حال که شرایط سنی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۹    
قیمت طلا روز چهارشنبه به دنبال ابهامات پیرامون بریگزیت و امیدواری سرمایه گذاران به عدم افزایش نرخ های بهره آمریکا، ثابت ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۹    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت این کشور در 2020 به مرز 13 میلیون بشکه در روز خواهد رسید و این کشور صادرکننده خالص نفت خام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تشکیل کمیته ای برای تعیین نرخ بنزین مازاد مصرف داخلی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۶    
سعید موتمنی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون در بازار قیمت خودرو های مونتاژی تا 20 میلیون تومان کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۳    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 50 هزار تومان افزایش 3 میلیون و 939 هزار تومان و دلار با رشد 200 تومانی 11450 تومان فروخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۲    
همراه اول در نخستین جایزه ملی تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ موفق به دریافت تندیس طلایی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۸    
برای خودرو سیتروئن C. 5 در بازار مدل 2009 با کارکرد 135 هزار کیلومتر به سرمایه 184 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۶    
اعتراضات گسترده، خیابان های زیمباوه را به هم ریخته است چراکه دولت این کشور قیمت سوخت را 2 برابر کرده و حالا بنزین در زیمباوه به گران ترین قیمت در جهان فروخته می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۷    
دولت با اصلاحات پیشنهادی رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مصوبه ترخیص خودروهای موجود درگمرک موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
در حالی این روزها خبر از کاهش صادرات نفت ایران به گوش می رسد که ایران می تواند با همکاری روسیه اجازه کاهش صادرات نفت خود را ندهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۳    
عضوشورای عالی کاربا انتقاد از اینکه مبلغ سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت بسته حمایتی کارگران ناکافی است گفت: دولت بسترهای شناسایی کارگران غیر رسمی رادارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۲    
شبکه سی ان بی سی با اشاره به اینکه نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا درباره ایران مشخص نکرده است که واشنگتن می خواهد چه تصمیمی برای تحریم نفتی ایران بگیرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۲    
به رغم تلاش های آمریکا برای برهم زدن بازار ارز و عدم دسترسی ایران به منابع ارزی، بانک مرکزی ایران علاوه بر ایجاد ثبات در بازار، اطمینان خاطری برای تامین ارز فعالان اقتصادی داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۵    
دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: شورای تامین استان تهران به بهانه برهم خوردن امنیت و نظم بازار طرح مبارزه با پوشاک محرز قاچاق را متوقف کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز از دی ماه با رشد بیش از 149 واحدی به پله 165 هزار و 594 واحدی صعود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه گرفتار لابی آدم های دولت در مجلس هستیم، گفت: کسانی که می گویند پشت هر تبصره، قافله و قبیله ای خوابیده است، یا سواد بودجه ای ندارند یا شیطنت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعتراض امروز برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه تاکید کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش فروش شده اند، مشمول افزایش قیمت های جدید نمی شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رشد تقاضا و عدم عرضه مسکن باعث می شود اقشار بی مسکن 80 درصد درآمد خود را صرف اجاره بها کنند گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: اروپا تعرفه واردات کالا از ایران را صفر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 98 گفت:براساس مصوبه کمیسیون تلفیق، زائران اربعین که از مرزهای زمینی به کشور عراق در سال 98 می روند، از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۴    
یک منبع آگاه از کاهش 700 تومانی نرخ مرغ نسبت به روز گذشته در بازار خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۶    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ثبت سفارش و واردات مواد اولیه، قطعات و ملزومات ضروری خطوط تولید تا سقف سیصد میلیون دلار به صورت بدون انتقال ارز برای تسهیل در فرایند تولید داخلی تا پایان سال 1398 مجاز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرات نفت می تواند از طریق شرکت های دولتی تابع ذی ربط تا سقف 3 میلیارد دلار اوراق مالی اسلامی به صورت ریالی یا ارزی با تصویب دولت منتشر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۷    
نخست وزیر روسیه پیش بینی کرد که روند جهانی کنار گذاشتن دلار با شتاب بیشتری صورت گیرد و هشدار داد سیاست های حمایت گرایانه افراطی فقط موجب افزایش تنش ها خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۹    
اتحادیه پرنده و ماهی به اعضای خود اعلام کرد که نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده 10هزار تومان است و واحدهای صنفی با داشتن فاکتور رسمی با احتساب 10 درصدسود می توانند اقدام به فروش کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۸    
بانک مرکزی چین امروز با تزریق 83 میلیارد دلار، بزرگترین تزریق روزانه نقدینگی به بازار، در تاریخ خود را انجام داد که تلاش دیگری برای مقابله با کند شدن دومین اقتصاد جهان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۲    
نماینده گلستان در مجلس با تاکید بر این که هیچ منع قانونی برای فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان در خارج کشور وجود ندارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۳    
طبق نظرسنجی سالانه رویترز از کارشناسان انرژی، قیمت نفت تا یک دهه آینده نزدیک سطوح فعلی خواهد ماند و تا سال 2023 حدود 65 تا 70 دلار در هر بشکه خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۴    
پس از آن که مجلس انگلیس با لایحه پیشنهادی دولت این کشور در خصوص بریگزیت مخالفت کرد، بیشتر بورس های آسیایی وارد محدوده قرمز شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۸    
وزیر انرژی عربستان سعودی در کنفرانسی در ابوظبی اعلام کرد رکورد چرخشی جهانی در اقتصاد جهانی پیش بینی می شود اما این مسئله مایه نگرانی برای نفت نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۹    
رییس کل سازمان مالیاتی در بخشنامه ای اعلام کرد که اراضی با کاربری تجاری، صنعتی، اداری و ... مشمول مالیات حق واگذاری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بودجه شرکت های دولتی را در حوزه های نفتی و بانکی به تفکیک توضیح داد و ورشکستگی بانک ها را رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، معتقد است که دولت اگر هم اکنون اراده کند حتی می تواند قیمت ارز را به 8 هزار تومان کاهش دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۹    
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از ورود روزانه 120 تن گوشت گرم به استان برای تامین بازار مصرف مردم خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1398 گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، طلبکاران دولت در سال 98 به جای بدهی خود می توانند نفت دریافت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۱    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 6 ارز ثابت ماند و نرخ 17 ارز افزایش و 24 ارز کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۲    
برزگر، گفت: در چند سال اخیر قدرت خرید مسکن در دهک های جامعه کاهش یافته و دولت باید با افزایش تسهیلات و کاهش نرخ بازپرداخت این حوزه را تقویت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۳    
آقاطاهر با بیان اینکه قیمت برنج ایرانی نسبت به هفته های اخیر 15 درصد در بازار افزایش یافته است، تصریح کرد: قیمت برنج خارجی به سبب آزاد شدن ثبت سفارش یک ماه زودتر از موعد 15 تا 20 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۴    
بررسی قیمت روز مسکن حاکی از آن است که یک واحد نوساز 147 متری در کاووسیه به قیمت دو میلیارد و 940 میلیون تومان و واحد 111 متری 39 ساله در وحیدیه به قیمت 680 میلیون تومان معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۴    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه مافیای گوشت از واردات گوشت جلوگیری می کنند گفت: سود آنها در گرانی گوشت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۹    
دومین نشست شورای عالی کار با موضوع افزایش حق مسکن کارگران دوشنبه همین هفته برگزار می شود؛ حق مسکن کارگران 40 هزار تومان است و دولت در نظر دارد با افزایشی ناچیز آن را به کمی بیش از 60 هزار تومان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی در نشست با اقتصاددانان گفت: بانک مرکزی نیازهای ارزی مردم و فعالان اقتصادی را با قدرت تامین می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۹    
به دنبال بروز نشانه هایی از کند شدن رشد اقتصاد جهانی قیمت نفت امروز شاهد کاهش بود، هرچند که کاهش تولید های اوپک و متحدانش کمک کرد که قیمت نفت برنت همچنان بالای 60 دلار باقی بماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۱    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها آخرین وضعیت این تفحص را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۴    
بررسی ابزارهای حمایتی و مشوق های صادراتی کشورهای پیشرو حاکی از آن است که این کشورها در راستای پیشبرد راهبرد توسعه صادرات خود، مدت هاست دیپلماسی اقتصادی را چراغ راه خود کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۷    
استقبال فعالان بورسی از سهام اصطلاحا بنیادی بازار در موعد رونمایی از عملکرد فصلی جهت دهنده اصلی حرکت صعودی سهام ارزیابی می شود که با بهبود مجدد قیمت جهانی نفت پازل ارتقای یک پله ای شاخص بورس تهران طی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۱    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی اعتبارات جبران خدمت کارکنان پرداخته است. در این گزارش تاکید شده است که اگرچه تغییراتی در فصول هزینه ای ایجاد شده اما به شفافیت بودجه جبران خدمات کارکنان اضافه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
فعالان اقتصادی بار دیگر مطالبات و دغدغه های خود را با صدایی بلندتر در حضور نمایندگان دولت در پارلمان بخش خصوصی پایتخت اعلام کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۹    
زیر پوست نوسانات رفت و برگشتی بازار ارز جریان های متناقضی شکل گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۰    
یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی این روزهای کشور و مردم، گرفتاری های متعددی است که جامعه کارگری کشور با آن روبروست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۰    
چهار ماه مانده به پایان معافیت نفتی هشت کشور خریدار نفت خام ایران از آمریکا، تهدیدهای تازه ای از سمت مقامات دولت ترامپ در رابطه با صفر کردن خرید نفت کشورمان آغاز شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۸    
بر اساس عملکرد منابع قانون بودجه سال جاری، درآمد دولت از مالیات، عوارض و گمرک در 9 ماه امسال 100 هزار و 938 میلیارد تومان بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۷:۱۹    
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به مشکلات برگشت ارز صادراتی گفت: با مطرح شدن برگشت ارز، خیلی از شرکت ها از کارت های واسطه ای استفاده می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۱:۱۹    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی دی ماه 97 می باشد.