سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۶:۰۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 5 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به گمرک با بیان اینکه کره، چای و حبوبات از شمول دریافت ارز دولتی خارج شده اند،خواستار دریافت مابه التفاوت نرخ ارز از واردکنندگان پیش از ترخیص این اقلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۸:۴۵    
عضو هیأت مدیره انجمن قطعه سازان گفت: قطعات خودرو سفارش داده شده و آماده هستند، اما تبادلات بانکی بین ایران و کشور صادرکننده صورت نمی گیرد و بانک کشور صادرکننده حاضر به همکاری با بانک های ایرانی نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۴    
خاموشی در حالی یکی از دغدغه های فصل تابستان محسوب می شود که با چند راهکار ساده می توان بار این دغدغه را از روی دوش ایران برداشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۴    
اپل موفق شد با ارزش ترین برند جهان در سال 2019 لقب بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۶:۴۴    
بر اساس آمار گمرک از تجارت خارجی در سال 97 در این مدت بیش از 60 تن انواع داس و داسغاله وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۶:۱۴    
قاچاق سوخت از مرزهای کشور یکی از معضلات موجود در حوزه انرژی به شمار می رود که درآمد ناشی از آن به صورت پول های کلان در حوزه های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری و باعث بر هم خوردن تعادل در بازارهای مختلف ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۵:۱۴    
نایب رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: متاسفانه بر اساس برررسی های انجام شده تا سه سال آینده قادر به تامین گوشت قرمز مورد نیاز کشور نیستیم و از مرز خودکفایی گوشت قرمز فاصله داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۴:۴۳    
طبق نرخنامه سازمان میادین هر کیلو خرما آلویی به قیمت 20 هزار تومان و هر کیلو خرما پیارم به قیمت 37 هزار تومان به فروش می رسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۴:۱۴    
در گزارشی که روزنامه دنیای اقتصاد درباره قیمت فایل های اعلام شده توسط مالکان در اواخر اردیبهشت 1398 منتشر کرده، متراژ واحدها، نرخ اجاره و نرخ رهن در برخی از محله های تهران مورد برسی قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۳:۱۴    
هر چند دلار هنوز اصلی ترین ارز مبادله ای در واردات کشورهای اروپایی است اما در صادرات، دلار جای خود را به یورو داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۲:۴۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تولید گسترده مسکن مهم ترین راه کار برای ساماندهی بازار است، گفت: با افزایش تولید مسکن و عرضه ملک می توان بازار را مدیریت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۲:۱۴    
پیشرفت چین تصادفی نبوده است. به طور اصولی و به کمک دولت های پیشین آمریکا اتفاق افتاده که به چین اجازه برپایی و اجرای استراتژی بزرگش را دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۴۴    
آمارهای جدید از کاهش نرخ بیکاری در کشورهای اسکاندیناوی حاکی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۱:۱۴    
یک مقام مسئول گفت: در حال حاضر خرید و فروش گل در بازار کم و رکود در این صنف حاکم است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۴۴    
صادرات سویای برزیل در بحبوحه تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و چین که به تقاضا برای خرید سویای آمریکایی لطمه می زند ممکن است افزایش پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۴    
در حالی که اخیرا اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص ادامه فعالیت سامانه ثبت گوشیهای مسافری مطرح شده، ذکر این نکته ضروری است که قسمت مهمی از این گوشیها از مبادی غیر رسمی وارد کشور می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۱    
در گزارشی اعلام کرد: واردات نفت چین از ایران در ماه آوریل نسبت به یک ماه پیش از آن، مارس، روزانه حدود 240 هزار بشکه افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۳    
طرح فروش فوری اعتباری محصولات گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف کنندگان نهایی و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از ساعت 10صبح روز هفتم خردادماه آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۳    
گران ترین داروی جهان که تولید شرکت نوارتیس سوئیس است، با قیمت هر دوز 2.125 میلیون دلار مجوز فروش گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۵    
تنگه هرمز با عبور دادن روزانه حداقل17میلیون بشکه نفت خام، نقشی حیاتی در بازارهای جهانی دارد و هرگونه اختلال در عبور کشتی ها می تواند اقتصاد جهان را با چالش های بزرگی مواجه کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷    
رئیس سابق سازمان اطلاعات اسرائیلی ناتیو معتقد است عبور قیمت نفت از مرز 100 دلار در هر بشکه برای اقتصاد جهانی و اقتصاد خود آمریکا مخرب است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مقایسه قیمت بنزین در ایران با کشورهای همسایه نشان می دهد تا زمانی که قیمت بنزین در کشورمان اصلاح نشود نمی توان انتظار داشت تا قاچاق سوخت متوقف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۸    
در حالی کشور در یک جنگ اقتصادی به سر می برد که بنادر کشور به عنوان دروازه های واردات و صادرات کشور نقش بسزایی در تامین معیشت مردم به عهده دارند و شایسته است به صورت ویژه از این مجموعه حمایت و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۸    
بررسی جدول تخصیص ارز دولتی به فعالان اقتصادی نشان می دهد شرکت صنایع تولیدی کروز بیش ترین میزان ارز دولتی دریافتی را در بین شرکت های قطعه ساز به خود اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۶    
بانک عامل حوزه مسکن به کاهش کارآیی تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز مسکن یکم اذعان کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۶    
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از پیش راه اندازی تلمبه خانه گوره C در گچساران خبر داد و گفت: با راه اندازی کامل این تلمبه خانه ظرفیت پمپاژ نفت به مقاصد صادراتی افزایش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: نرخ تورم در حال حاضر حدود 40 درصد و میزان بیکاری حدود 13 درصد است که شاخص فلاکت را به بیش از 50 درصد می رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروهایی که در مناطق آزاد و بنادر کشور بعد از 8 سال اسقاط می شوند شرایط خوبی را دارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۸    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:دولت باید به فروش اموال مازاد بانک ها ورود کند تا این دارایی های قابل توجه به ریال تبدیل شود و بخشی از مشکلات سپرده گذاران رفع شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل جرائم سازمان یافته گمرک ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی خواستار تعیین ارزش فوری خودروهای وارداتی با ثبت سفارش فاقد اصالت شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان امور استخدامی با انتقاد از نگاه پول محور مدیران گفت: نگاه مدیران دولتی منابع محور است و برای تحول ساختار اداری، به جای بهره وری نیروی کار به دنبال افزایش منابع هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: تفاهمنامه همکاری میان صندوق و برخی کشورهای اروپایی به زودی امضا خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۷    
آمار متوسط قیمت کالاها و خدمات در اردیبهشت ماه نشان می دهد شیب تند افزایش قیمت در این ماه به نسبت 7 ماه گذشته کمی کُندتر شده ولی قیمت ها به نسبت اردیبهشت 97 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۴    
دبیر انجمن برنج با بیان اینکه 450 هزار تن برنج بیش از نیاز در کشور وجود دارد، گفت: افزایش قیمت برنج کاذب و توسط عده ای فرصت طلب، محتکر و سودجو انجام می شود و همین ها هستند که بر طبل واردات می زنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه نان های صنعتی کشور گفت: قیمت انواع نان صنعتی در سال جاری 5 تا 20 درصد با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه آنها افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۶    
صادق شیبانی خبر داد که مجمع کارآفرینان انقلاب اسلامی تشکیل می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۷    
رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان، شایعه مهاجرت کارگران ایرانی به افغانستان را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه ما هیچ گزارشی نسبت به اعزام نیروی کار کشورمان به افغانستان بجز نیروی کار متخصص نداشته ایم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۷    
رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه کمبود سیب زمینی در بازار به زودی برطرف می شود، گفت: قیمت میوه های نوبرانه مانند زردآلو از 15 خرداد به بعد تثبیت می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۷    
هم زمان با افزایش دما در نقاط مختلف کشور و استفاده هرچه بیشتر از سیستم های سرمایشی، پیک مصرف برق نیز روند صعودی به خود گرفته و به مرز 46 هزار مگاوات رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۹    
گروه استان ها مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی از ساخت تجهیزات این پالایشگاه توسط شرکت های داخلی خبر داد و گفت:با ساخت و تأمین قطعات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: مشکل قطعی برق 8 فیدر باقی مانده به دلیل تند باد، شب گذشته برطرف شد و در حال حاضر هیچ یک از مناطق تهران با قطعی برق روبرو نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گویدوقتی دولت خواسته است حقوق ها را 20 درصد افزایش دهد باید انجام می شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: یکی از تخلفات در بحث سهام عدالت،عدم واگذاری سهام به دهک های کم درآمد است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵    
پس از این که قیمت سنگ آهن با عیار 62 درصد به تازگی برای نخستین بار در پنج سال گذشته به بالای 100 دلار در هر تن صعود کرد، تحلیلگران قیمت مورد پیش بینی برای این ماده خام فولادسازی را بالا بردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵    
مشاور اقتصادی اوباما گفت جنگ تجاری دولت ترامپ به مثابه یک لایحه مالیاتی 100 میلیارد دلاری برای آمریکایی هاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۲    
شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۲    
تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران و ونزوئلا و احتمال مختل شدن تولید نفت لیبی به دلیل درگیری های داخلی بازار نفت را در معرض کمبود شدید عرضه قرار داده است اما چرا نفت در قیمت بالاتری معامله نمی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۳    
کارشناسان معتقدند خصوصی سازی به ابزاری برای تامین کسری بودجه دولت ها تبدیل شده و 90 درصد واگذاری های انجام شده، بابت رد دیون بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وعده داد که هرچه در توان دارد انجام می دهد تا جلوی اقدامات مخرب ترامپ و مشاور جنگ طلبش را در قبال ایران بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۰    
طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی به زودی در سراسر آزادراه های کشور اجرایی خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۰    
پایان سال گذشته بود که وزیر ارتباطات خبر از دپوی 600 هزار گوشی در گمرکات را داد و این موضوع همچنان در هاله ای از ابهام است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۴    
بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، اختلاف ارزش 15 درصدی کالاهای اساسی وارداتی تا زمان رفع تحریمها از سوی گمرک پذیرش خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۳    
رئیس کل گمرک ایران در حکمی مدیر کل دفتر تعرفه گمرک ایران را منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس ضمن تایید پیشنهاد مرکز پژوهش ها مبنی بر حذف ارز ترجیحی و پرداخت مابه التفاوت آن به مردم گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۸    
طی روزهای اخیر بر تعداد فایل های اجاری در بازار مسکن به میزان قابل ملاحظه ای افزوده شده است و این موضوع نشان دهنده روند افزایش دمای معاملات اجاره در آستانه فصل تابستان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۸    
در روزی که نرخ ارز کاهشی بود بهای سکه به پشتوانه اونس طلا افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۴    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 5 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.