سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۵:۲۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 22 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل ساپکو درحاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان، از تولیدآزمایشی برخی از قطعات خودروی 301 و تست قالب های این خودرو بازدیدکرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۷:۵۰    
در فاصله دو هفته تا زمان برگزاری نشست اوپک در وین، این گروه و متحدانش هنوز درباره زمان برگزاری این دیدار به توافق نرسیده اند که نشانه ای از رقابت شدید میان این تولیدکنندگان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۷:۲۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: سیاست های بانک مرکزی توانسته دلاری که سال گذشته به مرز 20 هزار تومان رسید را مهار کند و در شرایط کنونی بازار ارز را به آرامش نسبی برساند، اما این کاهش قیمت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۶:۵۰    
لری کودلو پیش بینی کرد حتی بدون دستیابی به توافق تجاری با چین نیز رشد اقتصادی این کشور بالای سه درصد بماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۶:۲۱    
کارشناسان بر این باورند که بارش های سال زراعی جدید، 80 درصد از اُفت سطح آب های زیر زمینی مربوط به خشکسالی سال های گذشته را جبران کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۵:۵۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی هنوز درج قیمت در آگهی های اجاره مسکن به قوت خود پابرجا است و این مسئله موجب بروز تنش در بازار اجاره مسکن شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۵:۲۰    
درحالی که ممکن است هر یک از فروشندگان در بازار، قیمت دلخواه خود را برای گوشی های همراه اعلام کنند، خریداران باید پیش از خرید، از قیمت گوشی مورد نظر خود مطلع شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۴:۲۰    
شیر موز 125 میلی لیتری دنت با نرخ یک هزار و 700 تومان در بازار عرضه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۳:۲۰    
معاون وزیر خارجه روسیه با غیرقابل قبول دانستن اعمال فشارهای آمریکا بر ایران، یکی از راه های حفظ برجام را ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۲:۵۰    
دبیر کل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران گفت: آبزیان ایرانی به 44 کشور دنیا صادر می شوند که این محصولات دارای کد تایید اتحادیه اروپا و بسیاری از مراکز بهداشت جهانی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۱:۵۰    
برای خرید یک واحد آپارتمان 82 متری با عمر بنای 16 سال در شهرک ولیعصر باید در حدود 500 میلیون تومان هزینه کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 مجلس، گفت: بانک ها باید هرچه سریعتر روند اجرای بخشودگی سود و جریمه وام های زیر 100 میلیونی را آغاز کنند و فعالیت اجرایی آن را به روزهای پایانی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۵۱    
بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 7 میلیون دلار مسواک از کشور مختلف جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۲۰    
ایجاد یک میلیون و 90 هزار فرصت شغلی با اجرای 18 طرح و اقدام اشتغال زایی و کارآفراینی برای سال 98 از سوی دولت هدف گذاری شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۱۶    
عصر امروز در حدود ساعت 15 سکوی SPD9 پارس جنوبی واقع در پروژه فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی دچار آتش سوزی شد و پس از حدود 3 ساعت، تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش، این آتش حدود ساعت 18 خاموش شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۹    
سید احمد مقدسی از ابلاغ رسمی نرخ جدید شیرخام و لبنیات خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۲    
آنگرت کرامپ- کارن باوئر رئیس حزب دموکرات مسیحی آلمان (CDU) از ظهور و قدرت گرفتن چین به عنوان عاملی یاد کرد که چالشی ساختاری برای اروپا و آمریکاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۹    
نماینده مجلس: سایپا در زمینه افزایش تولید موفق عمل کردعضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکسته شدن رکورد تولید خودرو در سایپا گفت: مدیریت سایپا، با اجرای یک برنامه اصولی و قابل تحسین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۳    
معاون سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: خریداران سکه تا حداکثر 200 عدد مشمول مالیات مقطوع شده اند و اشخاصی که بیش از 200 سکه خریدند، مشمول مالیات مقطوع نبوده و می بایست تا پایان خردادماه 1398 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۶    
در این روزها هزینه اوراق برای تهیه وام مسکن نسبتا ثابت است اما تقاضای چندانی برای آن وجود ندارد، چراکه قیمت بالای واحدهای مسکونی، این بازار را با رکود مواجه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۷    
نایب رییس مجلس، گفت: تخصیص ارز دولتی در حال حاضر کاهش یافته و دولت به دنبال این است که تا جایی که ممکن بوده رقم تخصیص این ارز را کم کند تا رانتی ایجاد نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۴    
مقامات چینی از دولت هند دعوت کرده اند تا برای خنثی کردن موثر اقدامات یک جانبه و محافظه کارانه آمریکا در ماه های اخیر، با هم متحد شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، برنامه دولت برای مدیریت بازار را تشریح کرد و از احتمال ارائه زمین رایگان تا افزایش تسهیلات مسکن خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۲    
معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از ادامه طرح فروش اموال مازاد و غیرتولیدی این گروه خبرداد و گفت: شرکت لنت پارسیان پیشرو و پنج فقره ملک متعلق به این مجموعه در لیست فروش قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عمده ترین عامل توقف خودروهای تولید شده در کف پارکینگ خودروسازان، کمبود قطعات دانش بنیان و الکترونیکی این خودروها است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی انجمن تایر با بیان اینکه قیمت انواع مواد اولیه داخلی هفتگی تغییر می کند، گفت: نخ نایلون دو هفته پیش 43 هزار تومان بود اما دو هفته ای به 60 هزار تومان رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۸    
شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو با برنامه ریزی برای خودکفایی در فن آوری های نوین برق و الکترونیک خودرو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم در روند رو به رشد قرار گرفت و 2735 واحد افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۴۴    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین معتقد است که برای پیگیری اولویت های مهم و بنیادین همچون کاهش اتکا به نفت یا کم شدن نفوذ دولت در اقتصاد نیاز به یک ثبات نسبی در شرایط کشور خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۱    
به دنبال درخواست صدور مجوز تولید سواری دیزلی از سوی مرکز تحقیقات ایران خودرو و مخالفت سازمان محیط زیست با این طرح به دلیل عدم کیفیت سوخت گازوئیل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهور آمریکا فرانسه را متهم کرده که بر واردات برخی کالاهای آمریکایی موانع وارداتی ایجاد کرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۸    
قیمت تمام محصولات ایران خودرو با یک میلیون تومان کاهش در بازار مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۲    
بازار خرید و فروش خودرو در مقایسه با روزهای گذشته همچنان با روند کاهشی قیمت ها روبه رو است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۹    
معاون مسافری راه آهن با اعلام این که قیمت بلیت قطارهای مسافری 5 ستاره آزاد است از راه اندازی قطار تهران-آنکارا از 6 تیر خبر داد و گفت: با اعمال افزایش 22 درصدی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰    
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد از فروش 40 هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک ها تا پایان سال جاری در کشور خبر داد و گفت طی یکساله گذشته 12 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۲    
عضو کمیسیون کشاورزی، گفت: با توجه به قیمت 2 هزار تومانی شیر از سال گذشته، پیشنهاد تولیدکنندگان برای افزایش قیمت آن به 2 هزار 570تومان با تورم همخوانی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۳    
شورای پول و اعتبار با بررسی روند برگشت ارز حاصل از صادرات و سیاست های تشویقی و انضباطی اعمال شده بر تسهیل گری در ورود ارز حاصل از صادرات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۱    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت : خریداران سکه تا حداکثر 200 عدد در سال 1397، مشمول مالیات مقطوع شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه سازان استان اصفهان با بیان اینکه گردش مالی صنعت خودروسازی صدهزار میلیارد تومان است، گفت: مجموع طلب قطعه سازان از تمام خودروسازان داخلی نزدیک به 400 میلیارد تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت نرخ برابری یورو در برابر دلار تعمدا پایین تر از حدی است که باید باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل شرکت طراحی، مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) گفت: به طور متوسط میزان خودکفایی ایران خودرو 87 درصد است که البته به صفر نمی رسد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۵    
انجمن جهانی فولاد، جایگاه "کشورها" و "شرکت های" تولیدکننده فولاد را منتشر کرد. طبق این گزارش، در سال 2018 میلادی تولید فولاد ایران و ایمیدرو 2 پله ارتقا یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید هدف قانون از افزایش حقوق ایجاد عدالت اجتماعی بود اما بخشنامه های دولت موجب بی عدالتی شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: دلالان و مافیای برنج در مقطعی از زمان با استفاده از نقشه ماهرانه و افزایش قیمت برنج به دولت تلقین می کنند که در بازار کمبود وجود دارد و باید اقدام به واردات کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۳    
شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم تولید روزانه نفت ایران در سال 2018 را 4 میلیون و 156 هزار بشکه در روز اعلام کرد و از رشد 8.8 درصدی تولید گاز ایران در این سال خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۹    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با بیان این که هر زمان که مسکن گران می شود، دشمنی فرضی به نام سوداگر پیدا می شود، گفت: دولت هیچ سیاستی برای حوزه زمین ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۳    
وزیر نیرو نسبت به اخبار، طنزها و انتقادهایی که در خصوص "یک وعده غذا خوردن مردم ایران" و مقایسه خورد و خوراک مردم ایران با چینی ها صورت گرفته، واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۳    
قیمت های نفت که با نگرانی در مورد کند شدن اقتصاد جهان تحت فشار قرار داشت، با افزایش احتمال تمدید کاهش تولید اوپک، تقویت شد و توانست بالاتر از 62 دلار تثبیت شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۵    
قلی خسروی گفت: تنها راهکار کنترل بازار مسکن، دریافت مالیات سنگین از مالکانی است که قیمت های نامتناسب با نرخ تورم را به مستاجران پیشنهاد می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۷    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مالیات ستانی اخیر در ماجرای سکه های پیش فروش شده مشکوک بود چراکه فعلا خبری از مالیات ارز، خودرو و مسکن نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۷    
سازمان برنامه و بودجه در برنامه اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد داد، به جای تخصیص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی، یارانه موجود در ارز ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۸    
طی هفته های اخیر تقاضای اجاره آپارتمان های تا 70 مترمربع تحت تاثیر رشد اجاره بها افزایش یافته و این روزها بسیاری از مستاجران در جست وجوی آپارتمان کوچک تر هستند که با بودجه آنها تناسب داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۰    
روز گذشته شاخص بازار سهام به رغم افتی که به سبب موج شناسایی سود در ساعت ابتدایی بازار متحمل شد، روندی صعودی را در گرو قوت گرفتن تقاضا تجربه کرد که در انتهای روز، به افزایش 350 واحدی آن انجامید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۱    
با نزدیک شدن به شروع فصل اصلی نقل و انتقالات ملکی، چگونگی نبض آتی قیمت به مهم ترین پرسش خریداران مصرفی تبدیل شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۳    
روزنامه های اقتصادی امروز چهارشنبه 22 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۶:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در محله استاد معین تهران طی خرداد ماه 98 است.