سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۳۴Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 13 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۸:۴۳    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس می گوید توزیع بی انضباط کالای اساسی و با قیمت های سرسام آور که قابل دسترس مردم نباشد از سوی مردم پذیرفته نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۴    
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طرح فروش فوری اعتباری محصولات سایپا که با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف کنندگان و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از روز 7 خردادماه آغاز شده بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۸:۱۳    
در حالیکه معاون استاندار تهران از آغاز مقابله با ملخ ها در شش شهرستان درگیر استان تهران خبر داده، مدیر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که این ملخ ها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۷:۱۳    
سال گذشته پیش از بازگشت تحریم های واشنگتن علیه ایران، گمانه زنی هایی درباره احتمال استفاده آمریکا از ذخایر نفت استراتژیک خود برای تعدیل تأثیر تحریم ها روی بازارهای بین المللی و مهم تر از همه قیمت های ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۶:۴۳    
رشد اقتصادی سه ماهه نخست فرانسه به 0.3 درصد رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۶:۱۳    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به دلیل ممنوع شدن واردات لوازم خانگی از سال گذشته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۵:۴۳    
یک خبرگزاری آمریکایی نوشت با وجود آمارهای خوب رشد، نگرانی از وضعیت اقتصاد در این کشور افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۵:۱۳    
در حالی که وزیر راه و شهرسازی در بسته مسکنی خود خبر از تعیین دامنه قیمتی برای بازار اجاره داده بود اعلام کرد که با تعیین سقف اجاره بها مخالف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۴:۱۳    
یک فعال کارگری از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تا آخر این ماه خبر داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت شده و مابه تفاوت فروردین ماه هم تا آخر خرداد پرداخت می ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۲:۱۳    
دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی با انتقاد از سیاست بانکی کشور گفت: یکی از دلایل اصلی عقب ماندگی ایران به نسبت کشورهایی همچون ترکیه یا مالزی آن است که امروز به جای تعریف سود در تولید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۱:۱۳    
با توجه به تلاش امریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران و تمدید نکردن معافیت کشورهای اصلی واردکننده نفت ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۴۳    
با تشدید جنگ تجاری میان آمریکا و چین، به نظر می رسد پکن و غول های انرژی این کشور برای بدترین سناریوی ممکن که در آن جنگ سال ها ادامه خواهد داشت و روی سیاست تأمین نفت خارجی چین تأثیر می گذارد آماده می ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۹    
بازار خودرو های وارداتی، در یک ساله اخیر تحت فشار افزایش نرخ ارز از یک سو و همچنین ممنوعیت واردات خودرو از سوی دیگر رشدی قابل توجه را تجربه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۳    
نخستین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو(BIW98) از سوی شرکت ایدکوپرس از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا باهمکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۷    
همراه اول در نشست دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۱    
منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور پیرامون مباحث مطرح شده از سرگیری قاچاق مجدد دام از مرزهای کشور اظهار کرد: با توجه به تمهیدات مسئولان دولتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از عدم رضایت دولت برای واگذاری شرکت های خودروسازی به بخش خصوصی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۹    
بانک مرکزی دستورالعمل جدیدی را در خصوص دریافت مابه التفاوت نرخ ارز دولتی و نیمایی از واردکنندگان گوشت صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۴    
براساس جدیدترین آمار وزارت صنعت از تغییرات قیمت 56 کالاهای اساسی در اسفند 97 گوجه فرنگی با گرانی 203.1 درصدی رکورددار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۳    
دکتر همتی طی سفر به کره جنوبی در دیدار با رییس بانک مرکزی،خواستاراقدام جدی مسئولین کره درحل مشکلات بانکی دو کشور شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم شکایت سازمان هواپیمایی از آمریکا تأکید کرد و گفت: ایران باید به علت تحریم های آمریکا علت صنعت هواپیمایی کشور به سازمان بین المللی هوانوردی(ایکائو) شکایت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای مدیریت بازار اجاره مسکن می توان از ظرفیت هایی مانند شوراهای شهر استفاده کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۵    
حجت از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 8 هزار و 500 و مرغ گرم 11 هزار و 900 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
این روزها نابسامانی در بازار خودرو از جمله مسائل داغی است که نقل محافل رسمی و غیررسمی کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه خودروسازان همواره از نیروی مازاد در صنعت خودروسازی شکایت دارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: قیمت میوه های نوبرانه 2 تا 3 روز بعد از عرضه با اُفت 40 تا 50 درصدی در بازار روبه رو می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۸    
وام پرداختی در فروردین 98 به حوزه اقتصادی، 342 هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال قبل 84.7 هزار میلیارد ریال رشد کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۵    
سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: در فروردین امسال شاهد ادامه صادرات با کارت های جدید الورود بودیم و 450 میلیون دلار توسط بیش از 1300 کارت بازرگانی فاقد سابقه، صادر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۳    
مدیر اجرایی مسکن مهر با بیان این که از مردم می خواهیم به فضاسازی دلالان و سوداگران مسکن توجه نکنند، گفت: تکمیل پروه های باقیمانده مسکن مهر از محل منابع داخلی شرکت عمران پردیس اجرایی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۰    
وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از مهم نبودن موضوع صادرات و توسعه آن در نگاه مسئولان، از عدم حضور وزیر فعلی صمت در جلسه شورای راهبردی توسعه صادرات انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۱    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش نرخ ارز و عدم تأمین قطعات و مواد اولیه تولید، هجوم نقدینگی به سمت بازار خودرو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۵    
آرامکوی عربستان قیمت نفت سبک عرب را در ماه جولای برای مشتریان آسیایی 0.60 دلار در هر بشکه نسبت به ماه ژوئن بالا برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۹    
بررسی وضعیت تولیدکنندگان بزرگ نشان می دهد که عرضه جهانی نفت در شش ماه گذشته دچار اختلالات روز افزونی شده است. اما آیا این اختلالات به کمبود عرضه جهانی نفت منجر می شود؟
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۹    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این که قیمت های فعلی مسکن، تناسبی با توان دهک های میانی و حتی بالای جامعه ندارد گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۴    
مقامات مکزیکی و آمریکایی در پی تهدید دونالد ترامپ برای وضع تعرفه های تنبیهی روی کالاهای کشور همسایه خود بر سر مشکل مهاجرت غیرقانونی، برای جلوگیری از اختلاف تجاری بزرگ پای میز مذاکره می نشینند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۳    
نماینده مجلس گفت: کمیسیون عمران موضوع افزایش 22 درصدی قیمت بلیت قطار را به دلیل افزایش مصرف سوخت پیگیری می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۳    
در 12 ماهه سال 97 تولید انواع خودرو در کشور با کاهش روبه رو شد که در این میان تولید انواع سواری با 38.1 درصد بیشترین افت را به خود اختصاص داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از تخصیص بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون دلار ارز دولتی برای واردات 25 قلم کالای اساسی تا 10 خرداد ماه و ترخیص 3 میلیارد دلار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه موج دوم ملخ ها در حال ورود به کشور هستند اعلام کرد که هنوز مبلغ مورد نیاز برای مبارزه در اختیار این سازمان قرار نگرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۳    
همتی، رئیس کل بانک مرکزی برای دیدار با مقامات کره جنوبی عصر دیروز وارد سئول شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۵    
جست وجوی آپارتمان با اجاره بهای تا 2میلیون تومان در بازار مسکن دشوارتر از سال گذشته شده و به نظر می رسد تمایل موجران به دریافت اجاره بهای بالاتر در ازای ودیعه کمتر افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۵    
روزنامه های اقتصادی امروز دوشنبه 13 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۵    
صادرات معدنی هم مشروط شد. وزیر صمت در نامه ای به رئیس کل گمرک کشور، صادرات سنگ آهن را تنها از طریق واحد تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره، گندله یا نماینده رسمی آن مجاز دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۴۳    
برای خرید یک واحد آپارتمان 70 متری با عمر بنای 18 سال ساخت باید در حدود 630 میلیون تومان هزینه کرد.