سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۴۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 8 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۰    
یکصدمین یارانه نقدی ساعت 24 روز یکشنبه 26 خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۵:۴۸    
اینفوگرافی زیر سه کشوری که گران ترین بنزین را در بین همسایگان ایران دارند نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۲۱:۲۷    
شنیده ها حاکی از این است که یک قطعه ساز خاص که رابطه ی نزدیکی هم با ایران خودرو دارد، برای تسخیر پست مدیرعاملی این شرکت در حال تلاش است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۳    
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز یکشنبه برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۴    
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور مالی و اقتصادی با اشاره به راه اندازی پویش داخلی سازی در گروه خودروسازی سایپا گفت: ظرف یک ماه آینده 80 درصد خودروهای ناقص در سایپا تکمیل و وارد بازار می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر گفت: قیمت تایر در کارخانجات تولیدی ثابت است و افزایش قیمت ها ارتباطی به آن ها ندارد از طرفی بیشتر کارخانجات نیز فروش اینترنتی دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۳    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی اظهار کرد: درخواست جدیدی برای افزایش قیمت لوازم خانگی از سوی تولیدکنندگان داده نشده اما با توجه به افزایش هزینه منابع انسانی قیمت این محصولات در ماه دوم سال ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۷:۴۳    
برای خرید یک واحد آپارتمان 64 متری با عمر بنای 22 سال باید در حدود 570 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۷:۱۳    
از استفاده از نقشه های مسیریابی برای اعلام مناطق آب گرفته تا امکان ارسال پیامک برای اطلاع رسانی، از اقداماتی است که می توان فناوری اطلاعات را برای کمک به مشکلات پس از وقوع سیل به خدمت گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۶:۴۳    
مدیر ارشد گازپروم گفت که این شرکت در حال ارزیابی مشارکت احتمالی در پروژه های ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۶:۱۳    
براساس آمار گمرک در سال 97 بیشاز 8 هزار تن شامپو به ارزش بیش از 19 میلیون دلار وارد کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۵:۴۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است برای ساماندهی بازار خودرو باید از فروش فوری خودروسازان جلوگیری شود و این شرکت ها تنها به دنبال عمل به تعهدات قبلی باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۵:۱۳    
این روز ها زمزمه افزایش قیمت بلیت ها در تمامی حوزه های حمل و نقلی شنیده می شود که نتیجه آن کاهش میزان مسافران خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۴:۴۳    
هند سومین مصرف کننده بزرگ نفت در جهان است که حدود 80 درصد از نیازهای نفتی خود را از طریق واردات تأمین می کند. همچنین این کشور دومین خریدار بزرگ نفت ایران پس از چین به حساب می آید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۳:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اموال متروکه از قوه قضاییه برای تعیین تکلیف این اموال خواست شعبه ای موقت در گمرک ایجاد کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۳:۱۳    
طبق پیش بینی های بلومبرگ جنگ تجاری چین و آمریکا 600 میلیارد دلار به تولید ناخالص جهانی آسیب وارد می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۲:۴۳    
فعالان اقتصادی دشواری تامین مالی از بانک ها، غیر قابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات را از مهمترین موانع کسب کار در رونق تولید می دانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۲:۱۳    
این گزارش فقط چند منطقه از بخش بزرگی از لواسانات بزرگ تهران را روایت می کند؛ بخشی که البته نمی تواند در قالب چند تصویر برش خورده؛ عمق فاجعه ساخت و سازهای غیر مجاز را در این منطقه بخوبی نمایان کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۱:۴۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: وضع مالیات بر بازار ارز به کاهش سفته بازی و سوداگری در این بخش کمک می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۱:۱۳    
اکبریان گفت: واردات برنج در فصل برداشت در صورت رعایت میزان واردات در راستای حمایت از تولید، مانعی ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۲    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کارکرده و دست دوم بازار تهران طی خرداد ماه 98 است که با 100میلیون تومان می توان خرید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۰:۱۳    
پاپی زاده گفت: تجربه سنوات گذشته نشان می دهد که احیای مجدد وزارت بازرگانی افزایش عطش واردات و کاهش صادرات را در بر دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۰۰    
پکن در نظر دارد صادرات فلزات نادر به آمریکا را ممنوع کند و در صورت تشدید جنگ تجاری، این آخرین اقدام تلافی جویانه چین نخواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تعیین سیاست های مالیاتی برای کنترل نرخ اجاره مسکن می تواند در بهبود وضعیت این بازار اثرگذار باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا در حالی لیست خود از کشورهای دستکاری کننده نرخ ارز را بروز داده که نامی از چین در این لیست به چشم نمی خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۷    
روند کاهش قیمت خودرو عاملی شده تا کمتر خرید وفروشی در بازار انجام شود بر همین اساس اکثر کسانی که در گرانی، خودرو خریداری کردند امروز فروشنده هستند اما خبری از خریدار نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی با تشریح برنامه های تحریک تولید و عرضه مسکن، گفت:از طریق چند اقدام اساسی و جدی موضوع اجرایی شدن رونق تولید را دنبال می کنیم البته با توجه به تأکیدات اخیر مقام معظم رهبری توجه به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۹    
جدیدترین کشف قیمت صورت گرفته از میدان مرکزی میوه و تره بار حداکثر قیمت منطقی هر کیلوگرم میوه در بازار را مشخص می کند که از هندوانه 2700 تومانی تا زردآلو 20 هزار تومانی متفاوت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰    
فعالان بازار سهام امروز نیز شاهد رشد قیمت بیشتر سهم ها بودند؛ به طوری که شاخص کل در یک قدمی فتح سقف تاریخی خود قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: جدول نرخنامه ای که از سوی شرکت های هواپیمایی با نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تهیه شده، در ایام پیک سفرهای عیدفطر هم ملاک عمل خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۵    
چهار آیین گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 8 هزار و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 11 تا 11 هزار و 500 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۹    
برنامه اقدام ملی برای تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 که توسط محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ارائه شده با همه تلاش ها پس از پنج ماه شکل عینی و عملیاتی به خود نگرفته و چالش های آن در پنج ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۹    
مشاور مالیاتی اصناف بازار از توافق مالیاتی اصناف و سازمان مالیاتی برای عملکرد سال 97 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۸    
همزمان با افزایش دما در نقاط مختلف کشور و استفاده هرچه بیشتر از سیستم های سرمایشی، پیک مصرف برق نیز روند صعودی به خود گرفته و از مرز 47 هزار مگاوات گذشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه شرکت های دولتی را مکلف کرد تا پایان تیر نسبت به ارائه اطلاعات مالی و نیروی انسانی خود اقدام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۸    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اگر چاره ای برای ملخ های مهاجم صحرایی اندیشیده نشود در طول ماه ها و سال های پیش رو کشور با مشکلات فراوانی روبرو خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۶    
آمریکا صدور هر گونه معافیت از تحریم ها به کشورها از جمله هند برای خرید نفت از ایران را منتفی اعلام کرد و ادامه سیاست خصمانه خود در قبال ایران را مورد تاکید قرار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۴    
رشد قیمت مسکن در یک سال گذشته باعث شده تا قدرت خرید مسکن به شکل قابل توجهی کاهش و خرید مسکن سخت تر از هر زمان دیگری شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۰    
مقایسه قیمت ها در فروردین امسال در مقایسه با فروردین سال گذشته نشان می دهد که شاخص ارزش سهام، قیمت دلار و نرخ میانگین سکه، بیشترین رشد را داشته و پس از این سه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی درباره موانع پیش روی آزادسازی سهام عدالت ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با صدور گواهی مالیاتی برای اصناف دیگر نیازی به حضور افراد در ادارات نیست و با اجرای آن ارتباطات چهره به چهره با مردم کاهش یافته و شفافیت نیز افزایش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۴۲    
رئیس کل گمرک دستورالعمل ترخیص کالا به شکل نسیه و بدون پرداخت حقوق ورودی در سال جاری را برای اجرا به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۲    
طبق گزارش بانک مرکزی ونزوئلا، اقتصاد این کشور 22.5 درصد در سه ماهه سوم 2018 نسبت به همین زمان در سال قبل کوچک شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان ها دستور داد که با اهتمام ویژه و با محوریت سازمان ملی زمین و مسکن حداکثر توان و تلاش خویش را برای احداث پروژه های آماده سازی زمین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۱۴    
با تداوم تنش های تجاری، حال وهوای سرمایه گذاران بدتر شد و سهام آسیایی افت کردند. منحنی سود اوراق قرضه آمریکا نیز معکوس شد که یکی از نشانه های مهم وقوع رکود اقتصادی در این کشور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۵    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان در واکنش به فشارهای آمریکا برای کاهش مبادلات تجاری ایران و افغانستان با اشاره به اشتراکات مردم دو کشور گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۴    
دولت ایالات متحده به هنگ کنگ در مورد توقف احتمالی یک نفتکش حامل نفت خام ایران در این قطب مالی آسیا هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۷    
تشدید جنگ تجاری بین چین و آمریکا بار دیگر بازدهی اوراق قرضه وزارت خزانه داری آمریکا را کاهش داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۸    
قیمت نفت روز چهارشنبه به دلیل نگرانی ها نسبت به تبعات منفی جنگ تجاری آمریکا و چین روی رشد اقتصاد جهانی کاهش یافت اما محدودیت عرضه اوپک مانع از افت بیشتر آن شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۹    
این روزها بازار مسکن دچار فراز و نشیب هایی است که به زعم کارشناسان، دلالان نقش مهمی در افزایش قیمت این بازار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۲۰    
دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه چرا باید در سال 98 برنج تولیدی سال 97 گران شود؟، گفت: مطلقا کسری برنج نداریم و نیازی به واردات در سال 98 نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی از حمایت وزارتخانه متبوعش با طرح مالیات بر عایدی سرمایه خبر داده و سازمان امور مالیاتی هم در حال بررسی این قانون است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی دولت به دنبال اعطای زمین های رایگان به پیمانکاران بخش خصوصی برای ساخت مساکن استیجاری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۳    
در چهارمین روز هفته، بازار ارز و سکه با گردش قیمت روبه رو شد و هر دو دارایی از سطوح حمایتی مهمی پایین رفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۴    
دیروز شاخص کل بورس تهران با یک جهش 5680 واحدی وارد کانال 223 هزار شد. به این ترتیب بازدهی بازار سهام از ابتدای سال بار دیگر به 25 درصد رسید تا همچنان بورس پیشتاز بازارهای سال 98 باقی بماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۵    
با چرخش مواضع دونالد ترامپ در مورد ایران و فروکش تنش های سیاسی تلاش دلار برای تثبیت در کانال جدید رقم خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۲۷    
اعمال تحریم های نفتی آمریکا به بروز فرصت هایی برای برخی کسب وکارها منجر شده است. فعالیت هایی که در دورانی غیر از تحریم، چندان سودده نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۷    
نرخ تورم ماهانه برای گروه های کم درآمد در ماه گذشته، پایین ترین حد از اسفند 96 بوده و به 06/ 0 درصد رسیده است؛ یعنی ثبات قیمتی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۸    
گویا پیشنهاد دریافت مالیات از عایدی سرمایه در حوزه خودرو، در حال تبدیل شدن به لایحه است تا به سبب آن، مالیاتی جدید از معامله کنندگان در بازار خودرو اخذ شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۳    
روزنامه های اقتصادی امروز چهارشنبه 8 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۴:۰۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در مناطق 22گانه شهری تهران طی خرداد ماه 98 است.