چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۳۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 12 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۷:۴۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه قانون مالیات بر عایدی سرمایه باید به صورت یکپارچه در تمام بازارهای اقتصادی اجرایی شود، گفت: اجرای تک بعدی این قانون در بازار مسکن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۰:۱۳    
علی زاده گفت: مهم نیست واردات در چه فصلی صورت گیرد، تنها نکته حائز اهمیت آن است که به مقدار زیاد وارد نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۲    
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه با اشاره به معایب و مزایای دستورالعمل جدید فرابورس برای بازار پایه گفت: با توجه به معایب این دستورالعمل امیدواریم شاهد خروج نقدینگی از بازار سرمایه نباشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۵    
روز یکشنبه موج نزولی، دلار را به آستانه مرز 13 هزار تومانی برد. دیروز، دلار تا ساعت 15:30، 200 تومان افت قیمت را تجربه کرد و به محدوده 13 هزار و 450 تومان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۸:۱۳    
عضو فراکسیون امید مجلس می گوید اگر دولت بازار مسکن و بورس را فعال کند، نقدینگی از بازار سکه و ارز خارج می شود و کاهش نرخ رقم می خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۷:۴۳    
درحالی مسئولان ذی ربط وزارت راه همواره از تعیین شاخص های افزایش نرخ اجاره بها خبر می دادند که عصر دیروز وزیر راه و شهرسازی گفت: "نمی توانیم برای افزایش اجاره بها سقف تعیین کنیم" ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۷:۱۳    
اجاره بها نباید بیش از 30 درصد از سبد خانوار را به خود ایک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اجاره بها نباید بیش از 30 درصد سبد خانوار را به خود اختصاص دهد پیشنهاد داد کارگروهی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۶:۴۳    
واردات نفت خام کره جنوبی در ماه می 13.5 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته و به 82.3 میلیون بشکه رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۶:۱۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید برای جبران مابه التفاوت قیمت گوشت با ارز نیمایی در مقایسه با ارز دولتی، باید به مردم یارانه گوشت پرداخت شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۵:۱۳    
انگلیس به مدت دو هفته از زغال سنگ برای تولید برق استفاده نکرد که طولانی ترین رکورد ثبت شده از دهه 1880 تاکنون بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۴:۴۳    
لوئی-ویتون به عنوان با ارزش ترین برند لوکس جهان در سال 2019 معرفی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۴:۱۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه کارگروه چک الکترونیک در بانک مرکزی ایجاد شده است، گفت: دو بخش قانون جدید چک درباره چک الکترونیک و الکترونیکی شدن چک های کاغذی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۳:۴۳    
گروه انرژی فرانسوی توتال پس از کنار کشیدن خریدار چینی قرار شد کسب و کار گاز طبیعی مایع شرکت توشیبا در آمریکا را تحویل گرفته و 800 میلیون دلار نقد از این گروه ژاپنی دریافت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۳:۱۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با بیان اینکه بازار لوازم خانگی آرام است، گفت: پیش بینی دقیقی را نمی توان در این بازار متذکر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۴۳    
بر اساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 143 تن سینمای خانگی از کشور های مختلف وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۱۳    
در صورت تحقق خصوصی سازی، نه تنها شاهد چابکی دستگاه های اجرایی خواهیم بود بلکه بخش قابل توجهی از هزینه کَردهای فعلی کشور کاهش پیدا می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۱۳    
در اردیبهشت ماه امسال بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان بوشهر با 65.3 درصد و کمترین آن هم مربوط به استان هرمزگان 43.5 درصد بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۹    
قیمت سبد نفتی اوپک به 67.10 دلار در هر بشکه کاهش یافت که از بالاترین قیمت این نوع نفت در سال جاری 6.94 دلار کمتر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۳    
در اتفاقی کم سابقه و برای نخستین بار از سال 2013، نرخ بیکاری در آلمان افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۳:۵۶    
سید جعفر سبحانی در ارتباط با مطالبات مردمی مبنی بر واریز سود سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت ناشی از عملکرد سال 96 شرکت های حاضر در سهام عدالت از طریق 33 بانک و مؤسسه اعتباری در حال واریز به حساب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۴    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، از سیزدهم تا هفدهم خردادماه طرح خدمت رسانی ویژه به مشتریان را با عنوان همسفر شما در راه های روشن اجرا خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۶    
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به محصولات با گیربکس اتوماتیک، محصول دناپلاس را به گیربکس اتوماتیک شش سرعته مجهز می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۵    
شرکت امداد خودرو سایپا به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین تعطیلات عید سعید فطر خدمات ویژه ای را از 14 لغایت 17 خرداد ماه به زائران و مسافران ارائه می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۴    
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز یکشنبه برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۲    
دولت چین در واکنش به جنگ تجاری امریکا تاکید کرد: چین هرگز در مسائل مهم تسلیم نمی شود. چین نمی خواهد در جنگ تجاری مبارزه کند ولی از جنگیدن نمی ترسد و در صورت لزوم می جنگد. رویکرد چین تغییری نکرده است .
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش متوسط 22درصدی قیمت بلیت قطار از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۸    
رئیس سمپوزیوم قنات بلده فردوس از برگزاری جشن ثبت جهانی قنات بلده فردوس در 22 و 23 خردادماه در شهرستان فردوس خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۷    
شورای عالی مسکن بررسی بسته رونق مسکن را در حالی آغاز کرده که مدیر عامل بانک مسکن از وجود گزینه های متعدد برای رونق بخش مسکن و ساماندهی اجاره بها خبر داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه با مدیران عامل بانک های دولتی گفت: برنامه واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک ها باید تا انتهای سال 1398 به سرانجام برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۹    
برگزاری 17 مرحله عرضه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی در هفت ماه اخیر، به فروش یک میلیون و 85 هزار بشکه نفت خام منتهی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است که با راه اندازی این سامانه تمام اطلاعات واحدهای مسکونی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۴    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: تحریم ها قله خود را طی کرده و در حال حاضر راهکارهای برای رفع مسائل اتخاذ شده و از این پس باید قیمت ارز کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوعات مطرح شده درباره مخالفت وزارت صمت بااجرایی شدن سیستم کالابرگ الکترونیکی و احیای دوباره سیستم توزیع ارز به واردکنندگان برای واردات کالاهای اساسی شایعه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: روز سه شنبه 14 خرداد مصادف با ارتحال امام خمینی (ره)، فرودگاه های استان تهران به مدت 5 ساعت تعطیل خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۸    
خسارت حدود 100 میلیون دلاری به کارخانه سوخته ایرانی در عراق کمی دور از ذهن و غیر قابل باور میباشد زیرا 100 میلیون دلار با نرخ دلار امروز حدود 1350 میلیارد تومان می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۲    
کاهش قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد و با فروکش کردن هیجان بازار پیش بینی می شود افت قیمت ها متوقف نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۲    
در سال گذشته به طور میانگین روزانه 38 میلیون و 700 هزار متر مکعب گاز از کشور صادر شده که بخش اعظم آن به کشورهای ترکیه و عراق بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۷    
در شرایطی که برخی رسانه ها از تصویب نرخ جدید گوشت مرغ خبر داده اند، مدیرعامل اتحادیه پرورش دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد که قیمت این محصول پروتئینی همچنان کیلویی 11 هزار و 500 تومان است و با پیشنهاد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۰    
یک فعال حوزه کار با بیان اینکه سیاستگذاری ها در حوزه مسکن ناموفق بوده است، پرداخت وام های ودیعه و تامین مسکن ارزان قیمت برای کارگران را خواستار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۳    
با توجه به خنک شدن نسبی هوا روند افزایش مصرف تا حدودی تعدیل شده و به حدود 46 هزار مگاوات رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۵    
دستیار ویژه وزیر صمت گفت: با تکمیل خودروهای دارای کسری قطعات، خودروسازان به زودی 100هزار خودرو جدید به بازار عرضه می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۵    
ترکیه قصد دارد مکانیسم های جایگزینی برای ادامه تجارت با ایران بسازد و قول داده تجارت دو جانبه با ایران را نسبت به حد فعلی سالانه 10 میلیارد دلار، 3 برابر کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۲۷    
بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تا پایان فروردین امسال بیش از 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای این طرح پرداخت کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۷    
طی چند ماه اخیر اخبار مربوط به بنزین حواشی بسیاری را به دنبال داشت، اما درنهایت دولت برای احیای مجدد کارت سوخت تصمیم گرفت تا شاید از این طریق بتواند وضعیت مصرف و قاچاق بنزین را سرو سامان دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۷    
مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان محیط زیست از روند بهبود نسبی کیفیت گازوئیل توزیعی در کشور خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۵۸    
طرح اخذ مالیات از واحد های خالی از سکنه از چند سال اخیر مطرح شده، ولی در هر نوبت به دلیل نبود سازکار های مناسب و عدم همکاری دستگاه های مختلف متوقف شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدکنندگان تایر درخواست افزایش قیمت خود را به سازمان حمایت اعلام کردند و این سازمان در حال تصمیم گیری در این باره است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: گمرک با اخذ ضمانت نامه 3 ماهه، 6 ماهه و گاهی حتی نزدیک به یک سال می تواند کالاها را ترخیص کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به گمرک ایران، اعلام کرد: از 15 خردادماه 98، صادرات سنگ آهن تنها از طریق واحد تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره، گندله و یا نماینده رسمی آنها مجاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۵    
بانکهای خصوصی کشور با ارسال نامه ای به معاون اول رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی، خواستار افزایش سرمایه از محل تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی خود شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۰۵    
بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش هر دلار آمریکا در فروردین ماه 98، حدود 13 هزار و 550 تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 170.6 درصد رشد داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۷    
مبادلات تجاری ایران و ترکیه در 4 ماهه نخست سال جاری میلادی با افت 21 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 2.866 میلیارد دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی از افزایش تراکم در برخی مناطق مطابق ضوابط برای حل مشکل مسکن خانوارهای کم درآمد خبر داد و گفت: بانک ملی بیش از 40 درصد نقدینگی را در اختیار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس با ارسال نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرد که مصوبه دولت درباره افزایش قیمت آب و برق در تاریخ 22 اردیبهشت ماه امسال مغایرتی با قوانین کشور ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۲    
نماینده سابق ایران در اوپک گفت: بازار جهانی نفت به انتظار تصمیمات نهایی اجلاس اوپک برای افزایش یا کاهش میزان تولیدات نفت خام است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۰۲    
طی ماه های اخیر عرضه مرغ کمتر از قیمت تمام شده موجب شد تا مرغداران تمایل چندانی به جوجه ریزی واحدهای خود نداشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۸    
در اولین روز هفته، سکه و دلار روند آرامی را پشت سرگذاشتند و هیچ کدام نه تنها از دایره های مقاومتی خارج نشدند، بلکه رویه کاهشی را در پیش گرفتند. افت سکه در روز گذشته بیش از دلار عجیب بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۲۶    
براساس گزارش اخیر بانک مرکزی، قیمت یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی در شهر تهران به میانه کانال 12 میلیون تومان رسیده است که حاکی از رشد سه برابری (200درصدی) در مقایسه با بهار سال 92 است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۷    
رشد 5/ 12 درصدی قیمت مسکن در اردیبهشت ماه سبب شده معاملات در روزهای سپری شده از خرداد ماه پرتعداد نباشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۱۲    
بازار بدون دلار 4200تومانی تنظیم شد. این خبر را عباس قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۹:۰۸    
روزنامه های اقتصادی امروز یکشنبه 12 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۳:۴۳    
برای خرید یک آپارتمان 80 متری در منطقه تهرانسر باید 800 میلیون تومان پرداخت کرد.