چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۹:۰۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۴    
شرکت صنایع شیمیایی ایران به همراه دیگر شرکت های صنعت شوینده از طریق انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت مصرف کننده محصولات را ارائه کرده که هنوز از طرف انجمن تایید نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۴    
سخن، ساده و روشن است: محصولات غیرضروری نباید به کشور وارد شود. واردات مداد و خودکار و سنجاق و چوب بستنی و غذای سگ و گربه حتی با ارز آزاد هم نباید اتفاق بیفتد، تا چه رسد به اینکه بعضی از این اقلام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۳۰    
فاصله تورمی در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات نسبت به ماه قبل 0,5 واحد درصد و در گروه عمده کالاهای غیر خوراکی و خدمات نسبت به ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی از آغاز اجرای همزمان طرح آمایش 14 و تمدید و صدور پروانه کار موقت، کارت کار اتباع افغانستانی در 15 استان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۳    
ماشین خصوصی سازی در سال 1398 به راه افتاد. پس از چند ماهی که به دلیل استیضاح وزیر سابق اموراقتصادی و دارایی جلسات هیأت واگذاری برای قیمت گذاری شرکت ها برگزار نشده بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۷:۴۳    
بانک مرکزی اروپا با رونمایی از اسکناس های 100 و 200 یورویی جدید از ورود این اسکناس ها به چرخه مبادلات مالی اروپا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۷:۱۳    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا پایان امسال حداقل در دو مسیر ایرتاکسی راه اندازی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۶:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید کاهش قیمت خودرو ارتباطی به واگذاری سهام دولت در شرکت های خودرو ساز به بخش خصوصی ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۶:۱۳    
یک مقام مسئول با بیان اینکه مبلمان از سبد خانوار خارج شده است گفت: 15 هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۵:۴۳    
منابع آگاه اعلام کردند تولید نفت روسیه در ماه جاری به دلیل این که صادرات پس از آلودگی خط لوله دروژپا به اروپا کمتر شد، همچنان روند کاهشی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۵:۱۳    
درحالی که قیمت سوخت در ایران با احتساب دلار آزاد زیر 10 سنت است و قاچاقچیان سوخت مشغول کارند و مجلس هم موافق احیای کارت سوخت شخصی برای مقابله با قاچاق است، خبری از اقدام دولت در این زمینه نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۴:۴۳    
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می گوید اگر دولت در زمینه اجرای مصوبه افزایش حقوق ها ابهام دارد، می توان نسبت به رفع آن اقدام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۴:۱۷    
کارگروه دولت با قرارندادن غذای سگ و گربه در لیست 1339 قلم کالاهای ممنوعه وارداتی غیرضروردر سال گذشته، موجب هدر رفت 8 میلیون دلار ارز کشور در شرایط سخت اقتصادی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۳:۳۶    
زمین خواری، دشت خواری و ساخت و ساز های غیرمجاز معضل جدیدی است که گریبانگیر بسیاری از مناطق خوش آب و هوای کشور شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۲:۴۹    
برای خرید خانه ویلایی 204 متری در محدوده خیابان کارون به سرمایه 3 میلیارد و 250 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۲:۱۹    
صادرات نفت عربستان به چین 43درصد به صورت سالانه در آوریل افزایش یافت وبه میانگین 1.53 میلیون بشکه در روز در مقایسه با 1.07 میلیون بشکه آوریل 2018 رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۱:۴۳    
براساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 5 میلیون دلار درپوش پلاستیکی وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۱:۱۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید طبق بررسی این کمیسیون، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها تخلفی از افزایش حقوق ها احراز نشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۰:۴۳    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات گفت: از بهمن ماه سال گذشته 149 مرتبه هجوم ملخ صحرایی به نوار جنوبی کشور را شاهد بودیم که به میزان 355 هزار هکتار با آن ها مبارزه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۳    
متولی زاده گفت: بدون آنکه رفاه خانوار کاهش یابد، کاهش 30 درصدی مصرف با اصلاحات جزئی امکان دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۱    
عضو کمیسیون عمران با تأکید بر اینکه تولید مسکن از سال 92تا امروز به شدت رشد منفی داشته است، گفت: دولت باید با تشویق بخش خصوصی تولید مسکن استیجاری را برای دهک های مختلف در کشور گسترش دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۶    
شهرام آدم نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت های زیادی هستند که مایلند پروژه ایر تاکسی را راه اندازی کنند، اما موانع زیادی در این حوزه وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۴    
اگر چین و آمریکا به روند تشدید مناقشه تجاری بین خود ادامه دهند اگرچه بسیاری از کشورها از این مسئله نگران می شوند اما معدود کشورهایی هم هستند که از این اتفاق خوشحال می شوند که استرالیا یکی از آنهاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۹    
کمتر کسی به نقش نمایندگی ها در فروش خودروها نگاه کرده و آنها را تنها عاملان فروش خودروها می دانند تا جایی که اساسا این سوال هرگز مطرح نشده است که منافع نمایندگی های فروش خودروها چه میزان بوده که حاضر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۴    
وزیر کشاورزی تأمین منابع مالی حوزه کشاورزی و آب و خاک از محل ذخایر ارزی صندوق توسعه ملی را طی نامه ای به رئیس جمهور مورد توجه قرار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۲    
با توجه به افزایش میزان تخلیه کالاهای اساسی طی چند ماه گذشته در بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار و همچنین دستور رئیس جمهوری مبنی بر جلوگیری از رسوب کالا در گمرکها ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۶    
سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از توقف برخی پروازهای فرودگاه بین المللی امام (ره) در روز 14 خرداد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز با حضور رئیس مجلس، وضعیت بازار مسکن و ابعاد تأثیرگذار در بروز تلاطم در این بازار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۴    
زنگنه گفت: احتمال توسعه میدان گازی فرزاد B توسط شرکت ایرانی وجود دارد با این اوصاف اولویت وزارت نفت قرارداد با هندی هاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۴    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه بازار ارز اکنون در انتظار حذف رانت های ارزی است و باید بساط ارز چند نرخی هر چه زودتر برچیده شود، گفت: باید دلار4200 تومانی را حذف و یارانه را بالا برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۴    
رئیس هیات مدیره نهاد دیده بان شفافیت و عدالت گفت: صلاحیت شورای رقابت برای تعیین و قیمت گذاری خودرو به مراتب بیش از سایر نهادهاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۲    
فاصله تورمی در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات نسبت به ماه قبل 0.5 واحد درصد و در گروه عمده کالاهای غیر خوراکی و خدمات نسبت به ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1283 دلار و 38 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۸    
قیمت میوه در بازار عمده فروشی با ثبات و بعضاً کاهش مواجه شده و انتظار می رود همین رویه نیز در بازار خرده فروشی و میوه فروشی های سطح شهر رخ دهد و مردم پایین آمدن قیمت ها را مشاهده کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۲    
نایب رئیس شورای ملی زعفران درباره اینکه پیش بینی می کنید وضعیت قیمت این محصول در روزهای آینده به چه صورت باشد؟، گفت: در چنین شرایطی پیش بینی امری است بسیار دشوار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۶    
گروه خودروسازی سایپا با تولید 42 هزار و 851 دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه، بیشترین میزان تولید محصول در ده ماهه گذشته را به ثبت رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۸    
سند ملی کار شایسته و سیاست های اشتغال مبتنی بر سند ملی کار شایسته که بر مبنای 9 راهبرد اصلی تنظیم شده است، سرانجام 8 سال پس از تکلیف قانون، تصویب و به دستگاه ها ابلاغ شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۵    
بانک جهانی با تخصیص وام 560 میلیون دلاری به ترکیه برای توسعه پایدار شهری موافقت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۱    
قیمت نفت برنت روز سه شنبه تحت تاثیر ادامه محدودیت عرضه اوپک و تحریم های آمریکا که نگرانی ها نسبت به کمبود عرضه را تداوم بخشیده است، بالای 70 دلار در هر بشکه تحکیم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۰    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تنش های تجاری میان آمریکا و چین و بالا رفتن انتظارات برای کاهش نرخ های بهره آمریکا افزایش یافت و در بالاترین حد بیش از یک هفته گذشته ایستاد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۲    
معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان تهران گفت:انواع مختلفی از ملخ هم اکنون در پایتخت مشاهده می شود که با ملخ های صحرایی کاملا متفاوت اند و سطح مبارزه با آن ها به 2 هزار هکتار رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۴    
عرضه نفت و میعانات گازی در بورس انرژی از جمله تکالیف وزارت نفت است که با محاسبه عرضه امروز تاکنون 17 مرحله را پشت سر گذاشته و در این مسیر برای استقبال بیشتر خریداران تغییراتی در شیوه عرضه به وجود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۸    
شکوهی گفت: با توجه به آنکه قاچاق دام از مرز های کشور تا حدی کنترل شده است، از این رو کمبودی در عرضه وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۰    
تغییرات گروه کالایی در سال 98 و شرایط ترخیص و ادامه فرایند تجاری کالاهای اولویت 4 که تأمین ارز شده و یا قبض انبار و بارنامه حمل برای آنها صادر شده ابلاغ شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۶    
مشاور نوبخت با اشاره به راهکارهای عدم افزایش حقوق بگیران و رونق تولید و اشتغال بر لزوم مدیریت نقدینگی و کاهش بروکراسی در دولت تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۱    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اثرگذاری سوابق کار در میزان دستمزد گفت: هر ساله علاوه بر تعیین حداقل دستمزد مبلغی به عنوان پایه سنواتی تعیین می شود که این مبلغ در سال های بعد حذف نمی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۲    
در حالی وزارت راه و شهرسازی در حال فراهم سازی زیرساخت های ساخت 400 هزار مسکن است که برخی کارشناسان معتقدند این برنامه در یک فاصله زمانی 3 ساله روی بازار مسکن تاثیرگذار خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۹    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه هرگونه دریافت کالایی انحراف بسیار بیشتری نسبت به دریافت نقدی خواهد داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۳    
برآورد اولیه از حجم معاملات انجام شده در بازار مسکن طی یک ماهه اردیبهشت حاکی از رشد بیش از دو برابری تعداد آپارتمان های فروخته شده در این ماه نسبت به ماه نیمه تعطیل فروردین دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۳    
بررسی گروه های شاخص بهای مصرف کننده نشان می دهد که علائم کاهشی در نرخ تورم مشاهده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۵۳    
بانک مرکزی با هدف جلوگیری از خروج غیرقانونی ارز از کشور، به دنبال پیاده سازی سرویس ایران اکسس در شبکه پرداخت است که این اقدام موجب توقف تراکنش کارت خوان های ایرانی خارج از مرزهای کشور می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۸    
در دومین روز کاری هفته، دلار در مرز 14 هزار تومانی یک بار دیگر مورد حمایت معامله گران قرار گرفت و سکه تمام بهار آزادی با افزایش خریداران وارد کانال 4 میلیون و 800 هزار تومان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۸    
سبقت تورم ملکی مناطق جنوبی پایتخت از نرخ رشد میانگین و حتی از مناطق بالای شهر را می توان پس لرزه جهش قیمت مسکن برای محله های پایین و نشانه ای از پایان رشد شدید قیمت ها برای کل بازار ملک عنوان کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۴    
روزنامه های اقتصادی امروز سه شنبه 7 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.