سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۷:۴۲Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 20 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۹    
همزمان با کاهش دما و وقوع بارندگی در برخی از مناطق کشور پیک مصرف برق نیز روز گذشته با کاهش یک هزار و 500 هزار مگاواتی به حدود 51 هزار مگاوات رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۰    
گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت 11 صبح فردا 22 خردادماه فروش فوری 3 محصول این شرکت را آغاز خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۸    
معاون پژوهش اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: 10 برنامه ای که مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره کاهش وابستگی بودجه به درآمد نفتی ارائه کرده ، عمدتا عملیاتی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به واگذاری سهام دولت در 18 شرکت، گفت: این واگذاری ها به هیچ وجه برای جبران کسری بودجه نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه طرح اصلاح ساختاری بودجه بر مبنای 4 محور و 23 برنامه در وبگاه این سازمان منتشر شده است، از صاحب نظران خواست تا نظرات تکمیلی خود را اعلام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۲    
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تامین نیاز بازار و افزایش عرضه، تکمیل محصولات دارای کسری را آغاز کرده و در روزهای اخیر 16 هزار و 255 دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱    
وزیر کشور با اشاره به اینکه قیمت ارز در 10 روز گذشته روندی کاهشی داشته است، گفت: اکنون که ارز روند کاهشی دارد به همان نسبت قیمت کالاها باید کاهش یابند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۷:۵۱    
عضو هیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت مسکن، فروش اموال مازاد بانک ها می تواند تعدیلی در قیمت آن در شهرهای بزرگ داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۶:۲۰    
تنش های تجاری و فضای نامطمئن فعلی کماکان خطر زیادی دارد و ریسک های موجود بر سر راه اقتصاد چین، رشد اقتصادی را پایین خواهند کشید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۵:۲۰    
جنگ تجاری بین چین و آمریکا فرصتی طلایی برای اروپایی ها است تا جایگاه یورو در جهان را تقویت کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۴:۲۱    
با افزایش عرضه لوازم خانگی و کاهش نرخ ارز، اُفت قیمت در بازار مذکور آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۳:۵۰    
کسادی خرید و فروش مسکن، منجر به اثر تورمی در بازار اجاره شده و به گفته ی دفاتر املاک نرخ های اجاره در دو هفته اخیر روند صعودی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۳:۲۰    
میر گفت: بنابر آخرین آمار تا 18 خرداد، سطح مبارزه شیمیایی با ملخ های صحرایی در سطحی 531 هزار و 880 هکتار صورت گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۲:۵۰    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است در جریان افزایش 400 هزار تومانی حقوق ها، نه تنها تبعیض و شکاف طبقاتی کاهش نیافته بلکه دریافتی های بالاتر رشد بیشتری داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۲:۲۰    
وزرای دارایی گروه بیست اعلام کردند که درگیری های تجاری و ژئوپولیتیکی شدت گرفته و خطرات برای رشد اقتصاد جهان را افزایش داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۱:۵۰    
طرح ملی قبض سبز در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکین، در حال اجرایی شدن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۱:۲۰    
اولین پیش بینی مشاوران نفتی درباره 2020 عرضه بیش از حد نفت را نشان می دهد. این افزایش عرضه از آن جا قابل توجه است که هیچ کدام بهبود تولید نفت ایران و ونزوئلا را پیش بینی نکرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۵    
عصر امروز جلسه بررسی مسائل و مشکلات واگذاری های بزرگ دولت با حضور مسئولان دولتی، معاونان وزیر اقتصاد، بخش تعاون، بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در وزارت اقتصاد برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۲۱:۱۳    
همتی گفت: در مورد بازار ارز این نکته را بارها تأکید کرده ام، عوامل سیاسی و بین المللی در شرایط تحریمی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۱    
وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد روسیه تنها صادرکننده نفتی است که درباره نیاز برای تمدید توافق کاهش تولید میان اوپک و متحدانش تا پایان سال بلاتکلیف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۸    
کشتی آرای با تأکید براینکه قیمت سکه نسبت به هفته قبل 300 هزار تومان ارزان شده است، گفت: باتوجه ریزش روزانه قیمت ها، فروشنده ها در بازار زیاد شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۸    
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: با در نظر گرفتن فاکتورها و مولفه های موثر بر تولید، قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده حدود 9 هزار و 500 تومان و مرغ گرم حدود 13 هزار و 500 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۸    
در ماه های گذشته با افزایش قیمت انواع خودروها کسی تمایل به فروش خودرو نداشت اما امروز روند کاهشی قیمت ها عاملی شده تا فروشنده در بازار باشد اما خبری از مشتری نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۲    
سرپرست سابق سازمان امور مالیاتی از پرداخت 4200 میلیارد تومان مالیات علی الحساب توسط بانک مرکزی در طول سال گذشته خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۴    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر مواضع عربستان سعودی که اعلام کرد اوپک و روسیه محدودیت عرضه در سطح فعلی را حفظ خواهند کرد و انصراف آمریکا از وضع تعرفه بالاتر روی واردات کالاهای مکزیکی، افزایش پیدا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۳    
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیستمین روز از خرداد ماه با رشد بیش 535 واحدی به پله 230 هزار و 341 واحدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: نزدیک به 600 بنگاه غیربورسی در سبد واگذاری های این سازمان قرار دارند که عمدتا در نیمه دوم سال 98 مراحل قیمت گذاری و عرضه آن ها انجام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۷    
قیمت سیب زمینی در روزهای اخیر از کیلویی 6 هزار تومان تا 8 هزار تومان در میوه فروشی ها فروخته می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۶    
روز گذشته مرکز پژوهش های مجلس متنی را با عنوان برنامه اداره کشور بدون نفت منتشر کرد که حاوی نکات مهمی در مواجهه با تحریم های آمریکاست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۸    
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: سهم ایران خودرو دیزل در بازار خودروهای تجاری و سنگین از سه و نیم درصد در سال 96 به حدود 16 درصد در سال 97 رسیده که بیش از پنج برابر است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۴۳    
وزیر دارایی کره جنوبی خواستار توجه مثبت آمریکا در حل مشکلات شرکت های کوچک کره ای در مواجه با تحریم های آمریکا علیه ایران شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۱    
معاون اول رییس جمهور گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه کاملی برای رونق تولید و حمایت از صنعتگران ارائه داده است .
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۱    
در حالی نرخ ارز در بازار طی روزهای گذشته ثبات و روند کاهشی پایدار را تجربه کرده که صرافان، قرار است چهارشنبه 22 خردادماه 98 گرد هم آیند و در مورد آرایش نهایی بازار متشکل ارزی، تصمیم بگیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل ایمیدرو گفت: در نتیجه سرمایه گذاری های جدید و بهره برداری از 14 طرح پتروشیمی، 15 میلیون تن به ظرفیت تولید کشور اضافه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۵    
مدیر کل دفتر امور آب وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه هیچ گونه حمایتی از کشت برنج به غیر از دو استان گیلان و مازندران ندارد گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۵۷    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اعلام جزییات افزایش تسهیلات ساخت مسکن گفت: بانک ها برای پرداخت تسهیلات مسکن مانعی ندارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.7 درصد کاهش به 1330 دلار و 46 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۷    
چارچوب برنامه صفر کردن ارادی و فعالانه نفت در بودجه دولت، به گونه ای طراحی شده که هم بودجه از منابع حاصل از نفت رها شود و هم عواید ناشی ازصادرات نفت برای توسعه غیربودجه ای هزینه شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۸    
یک رسانه دولتی چین در گزارشی به نقل از تحلیلگران و کارشناسان گزارش کرد که فشارهای اخیر آمریکا به بخش پتروشیمی ایران با شکست روبه رو خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۸    
معاون حسابرسی شهر و استان تهران در سازمان امور مالیاتی گفت: طبق بخشنامه مالیات بر درآمد، اگر کسی ادعا کرد سکه ها را نفروخته و یا بابت مهریه واگذار کرده از این بخشنامه معاف خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۸    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران را زمینه ساز افزایش روابط تجاری، تسهیل تعامل تجار دو کشور و رونق حضور گردشگران عمانی در ایران دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: با توجه به اینکه بسیاری از کشورها به محصولات پتروشیمی ایران نیاز مبرم دارند در دور زدن تحریم ها ایران را همراهی خواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۵    
نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به عدم طراحی سامانه ای برای اجرای طرح تعیین سقف اجاره بها گفت: زیرساخت های این طرح هنوز تأمین نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۳    
در شرایطی که برخی از برندهای مطرح لبنی در چند روز اخیر اقدام به افزایش قیمت ماست و پنیر کرده اند، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد این اقدام غیرقانونی بوده و با گران فروشان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که صنعت پتروشیمی از نفت متفاوت است، اظهار کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای علت مخالفت وزیر راه با انجام فرآیند واگذاری آزادراه های دولتی را افزایش چشمگیر قیمت تمام شده نگهداری آزادراه و وارد آمدن فشار بر مردم دانست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۸    
رئیس شورای عالی استانها گفت: مواردی که در لایحه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به شهرداری ها است، بعد از تنظیم برای ما ارسال می شود تا اگر نظری داریم طبق آن اعمال شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۶    
مقیمی در برنامه پایش از پیگیری و حل مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۱    
شکرچی زاده گفت: 80 کیلومتر گسل در تهران وجود دارد که اجازه ساخت برج های بیش از 12 طبقه در این مناطق داده نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۵    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: به زودی قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی در زمین های نیروهای مسلح امضا می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور در حالی با درخواست حذف گواهی مبدا از اسناد ضمیمه اظهارنامه گمرکی موافقت کرده است که مشخص نیست در صورت تخلف واردکنندگان و اغفال خریداران چه نهادی پاسخگو خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت:می شد برخی مشتریان سنتی نفت ایران را با چند سفر وزیر نفت به آن کشورها و یا دعوت دولتمردان آنها به ایران حفظ کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۸    
بررسی عملکرد کشورهای اتحادیه اروپا در قبال موافقت نامه پاریس و اجرای تعهدات ارائه شده در این موافقت نامه، نشان می دهد که تصمیم واحدی در این اتحادیه در راستای اجرای توافق پاریس وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۰    
مرکز پژوهش های مجلس ضمن ارائه 14 راهکار اجرای موثرتر پیمان سپاری ارزی اعلام کرد: بخش قابل توجهی از اعتراض صادرکنندگان به اصل پیمان سپاری ارزی نیست بلکه به نحوه اجرا و شرایط پیرامونی آن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۰    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی از وضعیت معاملات مسکن حاکی از این است که سهم نوسازها همچنان در پایین ترین حدود نسبت به سال های اخیر قرار دارد و در مقابل سهم واحدهای میانسال و سالخورده رو به افزایش است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۴۱    
در نوزدهمین روز خردادماه، بازار ارز و سکه صحنه ریزش قیمت ها و ثبت رکوردهای جدید کاهشی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۳۲    
مرکز پژوهش های مجلس در یک گزارش تحلیلی، برنامه اداره کشور بدون نفت را تشریح کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۲۳    
با رشد 3/ 1 درصدی شاخص کل بورس در روز گذشته، بازدهی این بازار از ابتدای سال از عدد 28 درصد گذشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۸:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که حساب های بانکی با سپرده های کلان مشمول رصد مالیاتی شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۴:۴۳    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی خرداد ماه 98 می باشد.