سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۱۵Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 29 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۸:۲۳    
دولت در ششمین سال فعالیت خود در حالی از طرحی جدید برای خانه دار کردن مردم سخن می گوید که در اجرای طرح های قبلی با ناکامی مواجه بوده و شرایط هر روز برای مستاجران سخت تر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۰    
دبیر شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد، شورای هماهنگی بانک ها هیچ گونه مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش هزینه سالانه ارسال پیامک های بانکی ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۰:۳۰    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع تبلت سامسونگ در سطح بازار تهران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۲۰    
مدیر سرویس اطلاعات خارجه روسیه، گفت: استفاده از دلار خطرات زیادی دارد و کشورهای بیشتری به دنبال استفاده از ارز جایگزین در مبادلات اقتصادی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۰    
یک فعال حوزه کار با تاکید بر ضرورت شناسایی نیازهای امروز بازار کار گفت: نمی توانیم تنها به این دلیل که بعضی رشته ها بازار کار ندارند، فارغ التحصیلان را خانه نشین کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۶:۵۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حرکت به سمت تولید مسکن در کشور، گفت: مادامی که بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن تعادل ایجاد نشود نمی توان بازار را مدیریت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۶:۲۰    
براساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 89 تن ریش تراش وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۵:۵۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:وزارت راه نباید تنها به دنبال اجرای پروژه های مسکن سازی در شهرهای جدید باشد، از این رو دولت باید نسبت به تملک زمین های خارج از محدوده شهری برای اجرای پروژه ها اقدام کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۴:۵۰    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید گردش مالی غذای حلال در جهان بیش از چند هزار میلیارد دلار است اما ایران سهم چندانی از این بازار ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۳:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید که بازار متشکل ارزی نسخه موقتی است و نباید این بازار همیشگی باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۳:۲۱    
صنایع دخانی به دلیل ماهیت خود هر روز بیش از پیش تلاش می کنند سود بیشتری به دست آورند. اینفوگرافی پیش رو، به بخشی از ترفندهای شرکت های دخانیات برای ورود به بازارهای ایران اشاره می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۲:۵۰    
برخی از واحد های طلافروشی از بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده کرده و برای کسب سود بیشتر دست به ترفند هایی می زنند
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۲:۲۰    
برنارد آرنالت، ثروتمند ترین مرد اروپا با حداقل 100 میلیارد دلار دارایی به تازگی به جف بزوس و بیل گیتس در کلوپ ثروتمندترین های دنیا پیوسته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۱:۲۱    
ژاپن، کره جنوبی و تایوان به اقتصاد چین وابستگی بالایی دارند و از کندی تجارت جهانی بیش از سایر کشورها آسیب خواهند دید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۰:۲۰    
معاون نخست وزیر روسیه با تأکید بر اینکه مبادلات اقتصادی روسیه و هند باید با ارزهای ملی انجام شود، گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۸    
قیمت طلا در معاملات امروز به علت خوش بینی در مورد مذاکرات آمریکا و چین کاهش یافت اما امید به کاهش نرخ بهره بانکی آمریکا در آستانه نشست سیاست گذاری بانک مرکزی این کشور مانع از کاهش بیشتر قیمت ها شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۹    
رضا اردکانیان ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر خوانسار اظهار داشت: علی رغم محدودیت های اقتصادی اما پروژه فاضلاب شهری برای مردم این شهرستان به بهره برداری رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از استراتژی این وزارتخانه برای داشتن حدود 3 یا 4 برند ملی در کلاس جهانی در صنعت لوازم خانگی تا سال 1404 خبرداده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۸    
چهارآیین از افزایش 150 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 8 هزار و مرغ گرم 11 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۵    
دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی گفت: در صورتیکه فضای اقتصادی مناسب بود و تحریم ها اجازه می داد قطعا آلمان شریک اول تجاری ایران بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۲    
بر اساس پست جدید وب سایت رسمی اوپک، کشورهای عضو اوپک بر سر برگزاری نشست بعدی این سازمان در یک جولای (10 تیرماه) و نشست با هم پیمانان غیراوپکی شان در دوم جولای (11 تیرماه) موافقت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۶    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا به اسپوتنیک گفت آمریکا به عراق مجوز ادامه واردات برق از ایران به مدت 4 ماه را داد و معافیت برای تحریم های موجود را تمدید کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از بررسی پرونده افزایش قیمت سیب زمینی در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار خبر داد و با اشاره به لزوم پیگیری این مسئله از سوی وزارت جهاد کشاورزی گفت که افزایش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) با تاکید بر این که یکی از مشکلات کشور میزان نقدینگی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۵    
آمار کشتیرانی نشان می دهد برخی از خریداران چینی با وجود تحریم های آمریکا علیه تهران و جنگ تجاری با واشنگتن، به خرید گاز مایع (LPG) از ایران ادامه می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یکصد و هشتمین کنفرانس بین المللی کار در ژنو سوئیس با ساحل بابایف وزیر کار و حمایت های اجتماعی جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۷    
می توانید برای خانه ایده آل تان، نقشه بکشید و خیالبافی کنید. خانه ای بزرگ و چندخوابه با کمترین میزان ودیعه و اجاره بها اما وضعیت اقتصادی این واقعیت تلخ را یادآوری می کند که نرخ تورم از جیب تان جلو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۰    
براساس مشاهدات میدانی قیمت 8 محصول ایران خودرو از جمله سمند EF 7، هایما اس 5 توربو، دنا پلاس توربو، رنو تندرE 2 و... در بازار کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۶    
در حالی انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان از مخالفت صریح خود به عنوان یکی از اعضای ستاد تنظیم بازار از افزایش قیمت فراورده های لبنی خبر می دهد که تولیدکنندگان به صورت چراغ خاموش محصولات خود راگران کرده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۱    
شورای رقابت در سیصد و هشتاد و یکمین جلسه خود بازار شیر و فراورده های لبنی را بررسی خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی درباره ارز نیمایی و همچنین کانال مالی اینستکس توضیحاتی ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۳    
دو منبع آگاه گفتند بار دیگر به اوپک پیشنهاد شده است که تاریخ نشست بعدی این سازمان تغییر کند و اکنون اختلاف بر سر اول و دوم ماه جولای (10 و 11 تیرماه) است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۳    
حمایت هوشمند از عرضه مسکن، راه اندازی و استفاده از سامانه املاک و اسکان، اجرای مالیات های تنظیمی و راه اندازی اپراتورهای بزرگ اجاره داری از ابزارهای دولت ها برای تنظیم بازار اجاره است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۱    
داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است. دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۲    
پس از این که ترامپ گفت در اجلاس جی 20، دیداری مبسوط با رییس جمهور چین خواهد داشت، قیمت نفت آمریکا 4 درصد جهش کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۵    
میر گفت: بنابر آخرین آمار، سطح مبارزه شیمیایی با ملخ های صحرایی در سطحی حدود 635 هزار و 260 هکتار در 8 استان جنوبی کشور صورت گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۸    
با گذشت 2 سال از خبر راه اندازی طرح رمز ارز بومی، وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات همچنان به طور رسمی از رمز ارز بومی رونمایی نکرده اند و همین امر واکنش های بسیاری در پی داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۰    
عقبایی گفت: تا پایان تابستان قیمت خرید و فروش مسکن در کلانشهر تهران افزایش نمی یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره بازگشت کوپن گفت:وزرا در لفافه و پنهانی و یواشکی بارها موافقت خود برای اجرایی شدن این طرح را بیان کرده اند اما روی هم رفته رئیس جمهور و دولت چندان اعتقادی به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۸    
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه توزیع ارز دولتی سود کمی برای دهک های کم درآمد داشته است، گفت: نظارت های دولت برای رساندن یارانه ارزی به جامعه هدف نتیجه بخش نبوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۵:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 100 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران طی خر داد ماه 98 است.