سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۱:۲۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 21 خرداد 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 خرداد 1398 افکار نیوز 2 خرداد 1398 افکار نیوز 3 خرداد 1398 افکار نیوز 4 خرداد 1398 افکار نیوز 5 خرداد 1398 افکار نیوز 6 خرداد 1398 افکار نیوز 7 خرداد 1398 افکار نیوز 8 خرداد 1398 افکار نیوز 9 خرداد 1398 افکار نیوز 10 خرداد 1398 افکار نیوز 11 خرداد 1398 افکار نیوز 12 خرداد 1398 افکار نیوز 13 خرداد 1398 افکار نیوز 14 خرداد 1398 افکار نیوز 15 خرداد 1398 افکار نیوز 16 خرداد 1398 افکار نیوز 17 خرداد 1398 افکار نیوز 18 خرداد 1398 افکار نیوز 19 خرداد 1398 افکار نیوز 20 خرداد 1398 افکار نیوز 21 خرداد 1398 افکار نیوز 22 خرداد 1398 افکار نیوز 23 خرداد 1398 افکار نیوز 24 خرداد 1398 افکار نیوز 25 خرداد 1398 افکار نیوز 26 خرداد 1398 افکار نیوز 27 خرداد 1398 افکار نیوز 28 خرداد 1398 افکار نیوز 29 خرداد 1398 افکار نیوز 30 خرداد 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۵:۵۰    
در حالی صدمین مرحله از یارانه نقدی در خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که در میان این لیست افراد با درآمد بالا هستند که نیازی به دریافت یارانه ندارند که با توجه به هزینه بالای آن برای دولت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۴    
آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل 31 خرداد ماه سال جاری است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۵:۵۰    
برای خرید مسکن در مناطق مختلف تهران باید از متری 7 میلیون تا 19 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۰:۱۰    
صنعت سیمان کشور با حدود 80 سال سابقه، با سهمی 2درصدی از تولید ناخالص داخلی در یک دهه اخیر با تلاطم و تغییرات بسیاری مواجه بوده است اما این صنعت در کنار تهدیدها همواره به وجود آورنده فرصت ها نیز بوده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۳:۵۰    
براساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی منطقه یک با قیمت هر متر مربع 26 میلیون و 22 هزار تومان، گران ترین و منطقه 18 با متری 5 میلیون و 908 هزار تومان ارزان ترین مناطق شهری تهران در اردیبهشت ماه بوده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
اولین جلسه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۱    
در حالی قرار است در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، 200هزار مسکن در شهرهای جدید ساخته شود که مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن، گفت: در شهرهای جدید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ادامه دار بودن روند کاهشی قیمت خودرو در هفته های آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:برخی افراد با خرید و جمع آوری سکه های زیاد در بازار التهاباتی ایجاد کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۰    
روز گذشته، بازار ارز صحنه تقابل بازیگران در مرز 13 هزار تومانی دلار بود؛ تقابلی که در نیمه نخست، بازار ارز را با افزایش و در نیمه دوم با کاهش روبه رو کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۰    
اگرچه در مصوبه مجلس تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شده اما در صورت واردات این خودروها با قانون جدید باز هم حدود 50 تا 60 درصد به قیمت های جهانی آن ها به دلیل دیگر عوارض مشمول اضافه خواهد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۶:۵۰    
برای خرید واحد 86 متری با عمر بنا یک سال در ایستگاه نیرو هوایی خیابان دماوند به سرمایه یک میلیارد و 187. میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۵:۵۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزایش تولید و عرضه محصولات پروتئینی همچون گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ و برخورد قضایی با گران فروشان و سودجویان را از عوامل تعدیل و ثبات قیمت ها در بازار این محصولات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۵:۲۰    
انباشت بیکاران به دلیل فرصت سوزی شغلی برای دهه شصتی ها، در کنار متقاضیان جدید بازار کار سرعت کاهش نرخ بیکاری و افزایش نسبت اشتغال را با کندی مواجه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۴:۵۰    
معاون وزیر خارجه آمریکا در امور انرژی در اظهاراتی که نشان دهنده افزایش درگیری ها با مسکو بر سر سیاست سلطه انرژی ترامپ است گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۴:۲۰    
قرار دادن شرکت های پتروشیمی در لیست تحریم و حتی صدور دستور اجرایی در مورد تحریم بخش فلزات هیچ یک از نظر ساختاری تحریم جدیدی محسوب نمی شوند و فشار اقتصادی جدیدی بر ایران وارد نمی کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۳:۵۰    
با وجودی که قیمت مسکن افزایش شدیدی را طی یک سال و نیم اخیر تجربه کرده، در مناطقی از جنوب تهران می توان آپارتمان هایی در کانال قیمتی 200 میلیون تومان خریداری کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۳:۲۰    
بانک مرکزی به دنبال ایجاد یک بازار متشکل برای خرید و فروش ارز است تا بتواند با ایجاد یک نرخ واحد نسبت به تزریق ارز حاصل از صادرات به کشور سرعت ببخشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۲:۵۰    
براساس آمار گمرک در سال 97 بیش از 14 تن قاب عینک از کشور های مختلف جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۲:۲۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان صنایع دستی گفت: کمبود مواد اولیه در صنایع دستی، توانسته بر کاهش تولید تاثیرگذار باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۱:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اخذ مالیات از افرادی که دارای خودرو های دوم و بیشتر هستند و اقدام به خرید و فروش می کنند، قطعا می تواند بر بازار خودرو تاثیر گذار باشد و به آن سرو سامان بدهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۱:۲۰    
با توجه به حجم نقدینگی فعلی اگر همین امروز تمامی تنش های سیاسی از بین برود چنانچه چرخ تولید و صنعت داخل به حرکت در نیاید متاسفانه در میان مدت باز هم شاد کاهش ارزش پول ملی خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۰:۵۰    
افزایش دی اکسید کربن مشکلی است که بیشتر کشورهای صنعتی و پرجمعیت دنیا با آن روبرو هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۰:۲۰    
چشم انداز اقتصاد ایران در 9 ماه باقی مانده سال 1398 چگونه خواهد بود؟ آیا این روند نزولی قیمت ها در بازار طلا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۵    
براساس نامه مهدی نیازی مدیرکل دفتر مقررات و صادرات وزارت صمت به شامانی مدیرکل صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران عوارض صادرات خرما لغو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۱    
بانک مرکزی فدرال آمریکا اعلام کرده است که با توجه به روند رشد اقتصادی این کشور بعید به نظر می رسد طی ماه های آینده نرخ بهره دلار در این کشور را کاهش دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۹    
وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی یک دستگاه لوکوموتیو باری مپ 24 ساخت داخل و همچنین سوزن ریلی ساخته شده در داخل برای اولین بار را افتتاح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۷    
سیدکمال غیاثیان امروز در همایش سالیانه خدمات مشترکان در راستای کاهش تلفات برق با اشاره به اینکه نقش صنعت برق بر توسعه اقتصادی اجتناب ناپذیر است و برق به عنوان زیرساخت ها به شمار می رود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۰    
با مشارکت بانک پارسیان، شرکت پارس فولاد سبزوار با ظرفیت 800 هزار تن فولاد به عنوان یکی از 8 طرح استانی کشور در اردیبهشت ماه 97 و طرح گندله سازی اپال پارسیان سنگان نیز به ظرفیت 5 میلیون تن با فناوری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۷    
گروه صنعتی ایران خودرو با تولید بیش از 61 هزار دستگاه خودرو سواری و وانت از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، همچنان در تامین خودرو بازار در این بخش پیشتاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۸    
یک عضو اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: آنچه که در طول روزهای گذشته برای قیمت ها در بازار خودرو اتفاق افتاده آغاز تخلیه حباب مصنوعی این بازار است و هنوز قیمت ها غیرواقعی است و باید کاهش یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۶    
محاسبه قیمت خودروهای تولیدی مدیران خودرو از میانگین افزایش قیمت دلار بازار آزاد هم بالاتر رفته است و این درحالی است که نمایندگی های فروش معتقدند خودروها با ارز نیمایی وارد کشور می شوند که قیمت آن به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۴۱    
اگرچه فروش مسکن در بورس به دلیل ناهمگن بودن کالایی آن امکان پذیر نیست، اما کارشناسان معتقدند می توان با ایجاد یونیت های مشاع در بازار سرمایه، شفافیت در قیمت و همگنی کالایی ایجاد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۴    
چهار آیین از کاهش 300 تا 500 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو لاشه مرغ 10 هزار و 700 تا 11 هزار تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۰    
در صورتی که کارفرما در زمینه حق بیمه کارگران قصور کند، بیمه شده می تواند با اطلاع دادن به نزدیک ترین شعبه تقاضای خود را برای مراجعه بازرس اعلام کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۵    
قیمت جدید انواع روغن نباتی با 9 تا 10 درصد افزایش قیمت بر اساس مصوبه اخیر کاروگروه تنظیم بازار به کارخانه های روغن نباتی ابلاغ شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران - شمال امسال افتتاح می شود، گفت: قیمت عوارضی در منطقه یک حدود 30 هزار تومان خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه ارتباط بین ناجا و گمرک برقرار است، گفت: از ابتدای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه تاکنون دولت هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۱    
بازار خرید و فروش خودرو در مقایسه با روز گذشته همچنان با روند کاهشی قیمت ها روبه رو است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۸    
کارشناس اقتصادی با اشاره به روند کاهشی نوسانات نرخ ارز در یک ماهه اخیر گفت: اقدام اولیه بانک مرکزی برای شکل گیری بازار متشکل ارزی کمکی برای کاهش نرخ ارز بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۵    
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با بیان اینکه روند انتخاب واحد مسکن مهر پردیس تا اواسط تیرماه به پایان می رسد گفت: متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده اند باید هر چه سریع تر برای انتخاب واحد اقدام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۵    
با وجود وعده وزیر صنعت برای افزایش تیراژ تولید خودرو و کاهش قیمت ها شاهد کاهش 24 درصدی تولید طی دو ماهه اول امسال هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۱    
طبق جزئیات بسته رونق تولید وزارت امور اقتصادی و دارایی کل بدهی دولت به بانک ها، پیمانکاران و بنگاه های تولیدی 320 هزار میلیارد تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر انرژی روسیه هشدار داد هنوز ریسک سقوط شدید قیمت های نفت در نتیجه تولید بیشتر وجود دارد و مسکو ممکن است از تمدید کاهش تولید با اوپک حمایت کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
چهارمین (آخرین) سکوی فاز 14 پارس جنوبی به وزن 2500 تن که در نوع خود کم نظیر است، دقایقی قبل در بندرعباس طی مراسمی به آب انداخته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۴    
قیمت طلا پس از این که بزرگترین کاهش قیمت یک روزه در دو ماه اخیر را متحمل شد، تحت تاثیر تهدیدهای تجاری جدید آمریکا علیه چین در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی ثابت ماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه را برای مصرف کنندگان بین 103 تا 104 هزارتومان اعلام کرد و گفت: هیچ افزایش یا کاهشی در قیمت ها نخواهیم داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: با تبدیل یارانه های آشکار و پنهانی که دولت پرداخت می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۷    
به دنبال تشدید تنش های سیاسی و تجاری میان چین و آمریکا، به نظر می رسد علاوه بر اندروید، سیستم عامل ویندوز نیز قرار است در چین به زودی با یک نسخه اختصاصی جایگزین شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی با بیان اینکه پس از ممنوع شدن درج قیمت در آگهی خودرو، فروشندگان و خریداران خودرو به شبکه های اجتماعی غیررسمی کشانده شدند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۰    
در تابستان سال گذشته 334 شهر با جمعیت حدود 35 میلیون نفر در معرض تنش آبی قرار داشتند که این میزان، طبق گفته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۵    
روند متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شده در سطح شهر تهران نشان می دهد متوسط قیمت هر متر مربع در اردیبهشت ماه 1398 با شیب نسبتا تندی افزایش یافته (نرخ رشد 12 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه به دلیل ترافیک های طولانی و اتلاف وقت در جاده چالوس از مردم عذرخواهی کرد و گفت: متعهد می شوم که قطعه یک آزادراه تهران- شمال امسال افتتاح شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۵    
سخنگوی هیات رئیسه و عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است از آنجا که پتروشیمی دارای بازار گسترده ای است و تنوع محصولات در آن بالاست محدودیت های آمریکا در این بخش راه به جایی نخواهد برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۳۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی مجلس، گفت: برخی از جریانات سیاسی و رسانه ای حاضرند که فشار بر مردم حفظ شود و دولت نتواند قیمت ارز را کنترل کند به همین دلیل می گویند که دولت نرخ را مصنوعی پایین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد که برای اداره کشور بدون نفت باید هر چه زودتر اقدام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
اقدام آمریکا در تحریم ساز و کار مالی ویژه تجارت با ایران می تواند تنش های این کشور با اتحادیه اروپا بر سر ایران را بیش از پیش افزایش دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: استفاده از کارت سوخت سبب می شود با یک رصد و آمارگیری دقیق از قاچاق بنزین جلوگیری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۰    
سهام آسیایی امروز نیز در تداوم روند روز گذشته و با آسودگی سرمایه گذاران از منتفی شدن وضع تعرفه بر واردات آمریکا از مکزیک رشد کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۲    
بنا به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، 90 درصد سرمایه گذاری حوزه مسکن از طریق بخش خصوصی انجام می شود؛ این در حالی است که سازندگان با حداقل شش مانع برای فعالیت مواجه اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۰    
یک رسانه آمریکایی مدعی شد کاخ سفید در حال انجام بررسی های لازم جهت تصمیم گیری در مورد تحریم نهاد مالی ایرانی متناظر اینستکس است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۴    
عقبائی گفت: طرح مسکن استیجاری و اجرای آن از سوی دولت، تنها راهکار بهبود شرایط بازار اجاره است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۶    
عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی گفت: هر فردی به خود اجازه می دهد تا در زمینه واگذاریها اظهار نظر کند و از فرماندار، استاندار و نمایندگان مجلس مرتب اظهارنظراتی در مورد قیمتگذاری مطرح می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۷    
رئیس سازمان حفظ نباتات جهادکشاورزی: 5 ماه گذشته در 570 هزار هکتار اراضی و مراتع کشور مبارزه با آفت ملخ صحرایی صورت گرفته و برای این مبارزه تاکنون 28 میلیارد تومان هزینه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۸    
نفت در هفته های اخیر با سیگنال کاهش رشد تقاضا افت قیمت شدیدی را تجربه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۹    
قیمت دلار پس از 5 کاهش متوالی در مسیر افزایشی قرار گرفت. با این حال تا ساعت 4 بعدازظهر نتوانست از مرز 13 هزار تومانی عبور کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۰    
بازار معاملات مسکن در گران ترین منطقه شهر تهران به رغم رشد قابل توجه سطح قیمت ها در حال حاضر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،مانند سایر مناطق شهر تهران در شرایط رکودی قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۲    
وزارت صنعت،معدن و تجارت در واکنش به نامه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر لزوم بازگشت آرامش به بازار خودرو، برنامه های خود را برای دستیابی به این هدف اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۱۴    
روزنامه های اقتصادی امروز سه شنبه 21 خرداد 98 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۸:۰۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در اختیاریه تهران طی خرداد ماه 98 است.