چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۳:۱۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 7 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به 34 نفر و تعداد مبتلایان کرونا در کشور به 388 نفر افزایش یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۸    
معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه هیچ یک از قطارهای نوروزی به دلیل کنسلی بلیت حذف نشده است، گفت: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی در ظرفیت های خالی کماکان انجام می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۸    
نامزدهای کسب مقام بهترین عکس خبری جهان در سال 2020از سوی نهاد ورلد پرس فوتو معرفی شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۸    
سید مصطفی محقق داماد گفت: من به عنوان یک روحانی خدمتگزار ملت، دست شما را می بوسم، نه من بلکه صدها فرشته بوسه برآن دست میزند کز کار خلق یک گره بسته واکند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۸    
سایت آستان مقدس حضرت معصومه(س) مطلب منتشرشده از سوی این سایت مبنی بر نپذیرفت مصوبه شورای تامین استان برای محدودیت هایی در حرم را نظر شخصی یک فرد دانست که بدون هماهنگی انتشار یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۸    
استاندار گیلان گفت: راهبرد ما این است در اجرای پروژه های توسعه محور استان، محیط زیست و مواهب طبیعی خدادای، حفظ و صیانت شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۳    
روابط عمومی دانشگاه گیلان هم اکنون در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، به اطلاع می رساند برای پیشگیری از شیوع این ویروس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
علیرضا جهانبخش به درگذشت نرجس خانعلی زاده پرستار گیلانی واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۳    
حیدری آزاد گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مکلف است به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۳    
منتخب مردم آستارا، لوندویل و حومه در یازدهمین دوره مجلس با اشاره به قول و قرارهای خود با مردم آستارا تصریح کرد: در چهار سال آینده با مردم آستارا صادق خواهم بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۳    
ساسان کفایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست در اولین روز حضور خود در استان گیلان، ضمن بازدید از برخی سر محیط بانی ها با محیط بانان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۸    
حجت الاسلام محمدرضا شفیعی نماینده اسبق مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به دلیل عارضه قلبی به دیار حق شتافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۸    
در راستای اجرای دستورالعمل های اعلامی وزارت بهداشت در خصوص لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و تامین سلامت شهروندان علی الخصوص در مناطق پرتردد سطح شهر و با همت نیروهای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۳    
مهدی کوچکی دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا و مدیر غذا و دارو سازمان که از سوی مدیرعامل به این عنوان منصوب شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۳    
تعطیلی تمامی مراکز آموزش عالی در ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا به ریاست وزیر بهداشت تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۸    
ارسلان زارع، استاندار گیلان با صدور پیامی، درگذشت پرستار گرانقدر نرجس خانعلی زاده و دکتر رضا کوچکی نیا را تسلیت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۳    
در چین همه یک دفعه چک شدند و مشخص شد میزان مرگ و میر 2 درصد است. اما ما از اول سندرم زجر تنفسی را چک کردیم که میزان مرگ و میر ناشی از آن بالاست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۸    
هنگ کنگ یک “صندوق نجات” را برای کمک به مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا مانند رستوران ها یا آژانس های مسافری تشکیل داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۳    
سایت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پاسخی صریح، تصمیم شورای تامین استان مبنی بر ضدعفونی کردن حرم و تعطیل نماز جماعت را تخطئه کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 از اختصاص ردیف بودجه جدید به رتبه بندی معلمان، اعمال سیاست های جدید در رابطه با ساخت و عرضه مسکن و تخصیص 60 لیتر بنزین نوروزی برای خودروها در جلسه کمیسیون تلفیق ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۸    
سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهور گیلان از وقوع 3 تصادف رانندگی و جان باختن 3 تن در استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: کرونا مصرف آب را نه فقط در شهرستان رشت بلکه در همه شهرها و روستاهای گیلان افزایش داده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش دو تا هشت میلیون تومانی قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۸    
آقایی طی نامه ای خطاب به سرهنگ نجفی رئیس اماکن استان گیلان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مراسم عزاداری ها و شادی های دستجمعی و تفریحی (سالن های عروسی قلیان سراها – سفره خانه ها و .. ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۳    
آقایی گفت: متاسفانه معدود پزشکانی هستند که مطب های خویش را تعطیل نموده و یا در پذیرش بیماران امتناع ورزیده و به اخلاق پزشکی پایبند نیستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۸    
انجمن اسلامی معلمان گیلان طی نامه ای خطاب به استاندار گیلان خواستار استمرار تعطیلی مدارس تا بازگشت به وضعیت عادی شد.در متن نامه آمده است:
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از سه سال مجازات زندان برای منتشرکنندگان اخبار کذب درباره کرونا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۳    
دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز خود درخصوص تصمیم کارگروه اقدام مالی (FATF) در مورد کشورمان، بیانیه ای صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 139 نفر و موارد فوت ناشی از آن به 19 نفر رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
به همت گروه فنی آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شماره گویای 4401 جهت پاسخگویی به سؤالات مردم استان گیلان در مورد ویروس کرونا راه اندازی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۳    
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر این که صحبت های رئیس جمهور مبنی بر ادامه فعالیت آموزشی دانشگاه های کشور از شنبه شامل همه استان ها نمی شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای قرنطینه محل یا شهری مطرح نیست و مردم به شایعات توجه نکنند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۸    
شرکت داروسازی “مدرنا”(Moderna) اعلام کرد که ساخت واکسن “کروناویروس” را تکمیل کرده و برای آزمایش های بیشتر به مقامات عالی سلامت آمریکا ارسال کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۸    
مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود رشت از شیوع بیماری آنفلوانزا در بین اعضای این باشگاه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از بازیکنان سپیدرود قادر به حضور در تمرینات نیستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: براساس مصوبه این کمیسیون 60 لیتر بنزین نوروزی به خودروها اختصاص می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۸    
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هنوز اسم این پرستار در لیست فوتی های مبتلا بر اثر کرونا گزارش نشده است و احتمال مرگ بر اثر آنفلوانزا وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: سالن قطارهای اعزامی از ایستگاه راه آهن رشت قبل از مسافرگیری و گند زدایی و ضد عفونی نمودن محوطه و ساختمان ایستگاه ها قبل و پس از اعزام قطارهای برای کاهش احتمال شیوع ویروس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۸    
سفیر چین در ایران در صفحه توییترش نوشت: 5000 کیت تشخیص ویروس جدید کرونا که هدایای سفارت چین و شرکت های چینی در ایران است به طرف ایرانی تحویل داده شد. تلاش ما ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۳    
بهنوش بختیاری در واکنش به ویدیویی که از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده، گفت: هر کسی که نسخه کامل این ویدئو را نگاه کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۸    
در پی انتشار اخباری مبنی بر ابتلای علی ربیعی به ویروس کرونا دفتر سخنگوی دولت با ارائه توضیحاتی اعلام کرد که وی امشب آزمایش کرونا داده و هنوز نتیجه تست مشخص نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۳    
مثل هر سال، شبکه نسیم در نوروز برنامه های متعددی دارد که از جمله آن ها خندوانه و دورهمی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۸    
ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم شریف استان تقاضا میشود با مدیریت مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیرضروری، ضمن تداوم خدمات رسانی برای این شرکت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در شرایط کنونی باید سفرها و تجمعات غیرضروری کنسل شود و شیوه زیارت نیز می تواند تغییر کند تا با پیشگیری تا گرم شدن هوا از این مرحله عبور کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۳    
عضو کمیته کشوری آنفلوانزا و فوق تخصص بیماری های عفونی چگونگی مراقبت خانگی از بیماران مبتلا به کووید_19 خفیف را که نیاز به بستری در بیمارستان و درمان دارویی ندارند، تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۷:۳۸    
اکثر افراد برای داشتن سبک زندگی سالم و برخورداری از سلامت به فکر داشتن رژیم های غذایی سالم و وزن ایده آل ...