چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۱:۰۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 11 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۷    
مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی روزانه و همیشگی بوده و لذا از تمامی اهداکنندگان جوان و اهداکنندگان مستمر خون که با اصول اولیه خودمراقبتی آشنا هستند دعوت می شود که نسبت به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18 عیار 602 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 930 هزار تومان و قیمت دلار 15 هزار و 430 تومان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در امور خیر به ویژه جشن نیکوکاری، کمک های خود را از طریق شماره گیری کد *8877*1# و یا مراجعه به سایت www.emdad ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
بنا بر روند اپیدمی شدن، میزان واگیر و ضعیف شدن ویروس مبتنی است که ما دو هفته سخت پیش رو خواهیم داشت و به امید خدا با گرم شدن هوا، نوروز را با کرونایی ضعیف و در حال از بین رفتن سپری خواهیم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۳    
رئیس شبکه بهداشت و درمان انزلی با اشاره به بستری شدن 73 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان این شهرستان، گفت: از این تعداد 33 نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۸    
در بخشی از کتاب سلیمانی عزیز که روایتگر خاطراتی متفاوت و خوانده نشده از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، ابراهیم شهریاری ماجرای نماز شهید سلیمانی را که در کاخ کرملین اقامه کرد، تعریف کرده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۸    
نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه گردش ویروس مرموز کرونا با ماندن در خانه قطع می شود، گفت: شاهد رفت و آمد عادی مردم در شهر رشت هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۸    
آنچه سبب شده در روزهای اخیر کتاب دین کونتز شهرت یابد به دو دلیل است: اول، اعلام سال 2020 بعنوان زمان شیوع بیماری؛ دوم، انتخاب نام ووهان 400 برای ویروس خود و شیوع آن از آزمایشگاهی در شهر ووهان چین.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۳۳    
تغییرات ضریب، جداول حقوقی و طبقه بندی مشاغل و افزایش مبنای حقوقی، اعطای مجوز هر نوع استخدام و به کارگیری نیرو و نظایر آن که دارای بار مالی هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۸    
محمود کریمی به علت ابتلا به کرونا، در بیمارستان مسیح دانشوری تهران بستری شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۸    
همزمان با شیوع ویروس کرونا و درخواست مسئولان از مردم برای ماندن در خانه ها، بازار رشت که همواره جمعیت زیادی را به خود می دید این روزها خلوت شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
با ورود دستگاه قضایی به موضوع صادرات اقلام بهداشتی، از خروج مقادیر زیادی لوازم بیمارستانی شامل ماسک و مواد ضدعفونی از بندر کاسپین ممانعت به عمل آمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
شهردار لنگرود تصریح کرد: پیرو اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته توسط ستاد پیشگیری شهرداری لنگرود، از ساعت 22 دیشب (10 اسفند) ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
تمامی رقابت های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول،لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم به دلیل حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه های گروهی لغو شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۸    
وزیر بهداشت گفت: در قالب بسیج ملی مقابله با کرونا سیصدهزار اکیپ بهداشتی و درمانی تجهیز شده اند که موارد مشکوک را شناسایی خواهند کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۳    
متاسفانه لحظاتی پیش جهان پهلوان سیامند رحمان قویترین مرد جهان بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
حسین جوادی و غلامرضا منزوی دو تن از پرسنل فوریت های پزشکی گیلان در راه نجات جان مردم، با علایم مشکوک به کرونا در بستر بیماری هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۳    
دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل علایم مشکوک به ویروس کرونا در منزل خود قرنطینه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۸    
با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای تسهیل استفاده هم میهنان محترم از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۸    
دادستان کل کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت مجازات اخلال در نظام سلامت مردم را در حد مجازات افساد فی الارض دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۳    
در پی انتشار فیلمی از اقدام غیر متعارف فردی در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) که واکنش های زیادی به همراه داشت، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از بازداشت این فرد خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۸    
وزارت کشور میزان مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به تفکیک استان ها اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۳    
استاندار گیلان از استقرار 200 تخت دیگر علاوه بر یک هزار و 500 تخت کنونی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا در شهر رشت با پشتیبانی جمعیت هلال احمر در روزهای آتی خبر داد و خواستار توجه بیشتر به آموزش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۸    
سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از کشف 600 لیتر الکل احتکار شده خبر داد و افزود: متهم 32 ساله به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق قانون انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه نیازمند انتخابات میان دوره ای در این حوزه انتخابیه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۸    
در راستای سیاست های مسئولیت اجتماعی سازمان نسبت به رفع مشکلات ناشی از کمبود تجهیزات پزشکی-بهداشتی در سطح استان گیلان، با دستور دکتر محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان بررسی لایحه بودجه 99 در این کمیسیون، از تفکیک پرداخت یارانه معیشتی و یارانه نقدی در بودجه سال آینده خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۸    
قربانی با اشاره به اینکه از روز گذشته دیگر نمونه های تشخیصی به آزمایشگاه های تهران ارسال نمی شود، بلکه امکانی ایجاد شده تا در استان گیلان تشخیص انجام شود، تصریح کرد: با اضافه شدن برخی از متخصصان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پیامبر(ص) فرمود که دعا اسلحه مومن است، گفت: دعا وسیله ای است که موجب می شود برکات خدا بر انسان نازل شود و از جمله برکات خدا، سلامتی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
استاندار گیلان در بازدید از یکی از شرکت های بزرگ داروسازی در رشت، از توزیع گسترده مواد ضدعفونی کننده تولیدی در گیلان تا پایان هفته خبر داد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل فرودگاه گیلان اعلام کرد: همه پرواز های امروز ( یکشنبه ) فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت لغو شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۸    
بنابر بخشنامه وزارت بهداشت بستری و پذیرش بیماران الکتیو در بیمارستان های عمومی از 10 اسفند ممنوع شد و همه بیمارستان ها باید آماده پذیرش بیماران کرونا باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
دکتر مسعود حبیبی، معاون سازمان نظام پزشکی طی فراخوانی از پزشکان خواست تا درصورت تمایل برای همراهی با پزشکان مراکز ریفرال درمان کرونا ثبت نام کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
مسعود کاظمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک و نگرانی شهروندان، اظهار کرد: در همین راستا با هماهنگی با مراجع ذیصلاح بهداشتی مکانی در شهرداری لاهیجان به کار دوخت و تولید ماسک اختصاص یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳    
ادغام یارانه حامل های انرژی و کمک معیشتی و پرداخت یارانه 72 هزار تومانی به 78 میلیون نفر علاوه بر بی اثر کردن اقدامات مثبت دولت در حذف پردرآمدها جامعه منجر به کاهش دریافتی کم درآمدها می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۸    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رییس جمهور خواست تا به دو پرستار جوانی که در راه کمک به بیماران کرونایی ایثار کرده و جان خود را از دست دادند، مدال شجاعت اهدا کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با انتقاد از تداوم بازداشت های سیاسی در روزهای اخیر خواستار برخورد با عاملان ⁧احتکار 200 میلیون ماسک⁩ و شرکت هواپیمایی ماهان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
با مصرف روزانه منابع غذایی ویتامین C مثل مصرف سبزی و سالاد همراه با غذا، میوه های حاوی ویتامین C مثل پرتقال، نارنگی، لیموترش و لیموشیرین، کیوی و سبزیهای دارای ویتامین C مثل انواع کلم، گل کلم، شلغم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از اهتمام ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دستیابی 100 درصدی جمعیت کشور به اینترنت پهن باند سیار با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه و پوشش 80 درصدی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۳    
سنگر همان سنگر است مردم همان مردم، ایثار و فداکاری از دیروز تا امروز ادامه دارد، در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مجموعه تصاویر ایثار ادامه دارد توسط پایگاه اطلاع رسانی نویدشاهدگیلان منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دچار کسالت سرماخوردی و شبه آنفولانزا شده اما مبتلا به کرونا نشده است.