چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۵۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی درگذشت شهیده خدمت، رقیه رونقی، بهورز متعهد شبکه بهداشت صومعه سرا که در راه خدمت رسانی جان به جان آفرین تسلیم کرد، را تسلیت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
سرپرستار پرتلاش و باسابقه بخش اورژانس بیمارستان انزلی خانم تهمینه ادیبی که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضوری بسیار فعال و فداکارانه داشت، بر اثر این بیماری مهلک به خیل همکاران سفیدپوش آسمانی خود پیوست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از کمک یک و نیم میلیاردی به بیمارستان انزلی خبرداد و گفت: 5 دستگاه ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) و 13 مونیتور پیشرفته برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۵    
همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت، شبکه های سیما بیش از 140 فیلم سینمایی ایران و جهان و همچنین پویانمایی را به روی آنتن می برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، درگذشت انوشه بیکیان مامای مرکز آموزش درمانی الزهرا را که در راه خدمت رسانی جان به جان آفرین تسلیم کرد، را تسلیت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: مسن ترین بیمار بهبود یافته مبتلا به کوید 19 ایران با 91 سال سن ظهر امروز از بیمارستان پاستور بم مرخص شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۴    
نوبخت گفت: سازمان برنامه و بودجه از امشب تا فردا شب، 24 هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۴    
بعد از ظهر امروز، کلیپ های تصویری عجیبی در فضای مجازی منتشر شده که نشان از بارش بادمجان هایی دارد که از آسمان به زمین می ریزد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
دلگرم به نسخه هایت میشویم به سوگندی که از سر صدق خوردی و نوشتی که قرنطینه مان کنند،حالا خودت قرنطینه شدی؟!
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۹    
غلامپور در خصوص بیمارستان 137 تخت خوابی شهید حسین پور نیز گفت: دو بخش بستری و آی سی یو تا آخر هفته آماده پذیرش بیمار خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۴    
ایمان معین زاده پرستار بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه امروز در سن 40 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۴    
پیشرانه های جدید مطابق با نقشه راه قوای محرکه و مطالعات امکان سنجی توسعه محصولات هیبریدی و برقی از آن جمله است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۹    
زمان برگزاری دو آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال 99 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۹    
موسسه علمی آموزشی رزمندگان گیلان با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس، از طریق برگزاری کلاسهای آنلاین با استفاده ظرفیت سامانه وب کنفراس و ایجاد کلاس بنام معلم مربوطه مدارس منتخب با اولویت در محلات ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۴    
فرماندار رشت از اجرای طرح غربالگری و کنترل تردد در ورودی این شهرستان در راستای کنترل و کاهش ورودی های شهر رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به یک عضو کنگره آمریکا با تاکید بر اینکه تحریم های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیازهای بهداشتی و دارویی را مختل کرده است ابراز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۹    
دفتر معاون اول رییس جمهور در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از الطاف محبت آمیز قشرهای مختلف مردم که در طول دو هفته اخیر پیگیر وضعیت سلامتی ایشان بودند، اعلام کرد: به فضل الهی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۴    
حسن رستم زاد، فرماندار آستارا از ممنوعیت صید ماهی در رودخانه مرزی آستاراچای جهت مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از تجمع صیادان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۹    
خانم راحله شهبازی، یکی دیگر از تلاشگران شبکه بانکی کشور در جریان خدمت رسانی به مردم گیلان و رشت با ابتلا به ویروس ناجوانمرد کرونا به رحمت حق پیوست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۹    
رسول اندرز، مسئول آش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا گفت: جسد پیرمردی 85 ساله از رودخانه ای در صومعه سرا بیرون آورده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
استاندار گیلان در گفت وگوی تلفنی با معلم مهربان آستارایی ، او را نزد افکار عمومی سربلند و سرافراز دانست و از مسئولیت پذیری اش نسبت به دانش آموزان قدردانی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۴    
حمید هیراد خواننده پاپ کشورمان مدتی است که به سرطان خون مبتلاست این خواننده سعی داشت با روند درمانی آهسته و با دُز پایین شیمی درمانی، این کار را انجام دهد که عوارض درمان روی ظاهر وی تاثیر نگذارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که داروی تامیفلو تاثیری در پیشگیری یا درمان کرونا ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی با تشریح اقدامات نظام بانکی برای مقابله با کرونا، گفت: برنامه ما کاهش مراجعه به شعب بانک ها و استفاده کمتر از اسکناس است، بنابراین سقف کارت به کارت به 10 میلیون تومان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۹    
نماینده عالی دولت در گیلان از غربالگری در محور قزوین رشت توسط نزاجا خبر داد و گفت: ایستگاه های تشخیص سرپایی نیروی زمینی ارتش در مرکز و برخی شهرستان های گیلان نیز برپا می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۹    
کریستیانو رونالدو همه هتل هایش را در پرتغال به بیمارستان هایی برای کمک به مبتلایان به کرونا تبدیل کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
رییس اتاق اصناف گیلان گفت: مردم باید رفتارشان را مدیریت کنند و در خانه بمانند، زیرا اگر اصناف تعطیل شوند و دستفروشان جمع نشوند، بازار کرونا همچنان داغ خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
جمشید علیپور افزود: با تلاش دو تیم فنی ماهر و بکارگیری تمامی امکانات پشتیبانی، بامداد امشب با آبگیری مخزن 10 هزارمترمکعبی نخجیرکلایه، آب شرب این تعداد خانوار وصل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۴    
فرهاد دلق پوش گفت: تاکنون بیش از 197 واحد صنفی در رشت و سایر شهرستان های گیلان به دلیل تمرد از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمپ شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۹    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه چیزی به نام قرنطینه نه امروز و نه در ایام عید نداریم و خدمات طبق روال به مردم ارایه می شود، گفت: هر گونه محدودیت در ستاد ملی مبارزه کرونا در تهران تصمیم گیری می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از توزیع یک بسته حمایتی به اقشار محروم و آسیب دیده شغلی از کرونا تا پایان سال خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
مدیرعامل شرکت توانیر با صدور حکمی مهندس بهمن داراب زاده را به عنوان سرپرست شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان از موافقت این شورا برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 21 شهریور ماه 99 خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
قهرمان شعبانپور، عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن ساعتی قبل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۹    
فرهادی گفت: مخلوط کردن مواد شوینده و ضدعفونی کننده ها نه تنها خاصیت سمی برای فرد و محیط ایجاد خواهد کرد، بلکه می تواند خاصیت ضدعفونی کنندگی خود را نیز از دست داده و عوارض سختی برای فرد بر جای بگذارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۹    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی منتسب به دکتر وحید منصف در فضای مجازی را تکذیب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از خروج افراد دارای علائم مشکوک و مبتلا به این ویروس از منزل و شهر جلوگیری می شود و اعمال محدودیت تردد در 11 استان به همین منظور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۴    
متاسفانه تاثیر منفی کرونا بر اقتصاد جامعه و معیشت خانوار به مراتب شدیدتر از بحران های مالی قبلی است و به گمانم تا مدتها پس از فروکش کردن این بحران، هنمچنان جامعه درگیر عواقب آن خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۹    
شایان مصلح، بازیکن اسبق سپیدرود رشت و بازیکن فعلی سپاهان اصفهان در کانال تلگرامی خود به مرگ مهدی خلخالی، هوادار قدیمی سپیدرود رشت واکنش نشان داد.