چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۴۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 10 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
کارخانه تولید مواد ضدعفونی در گیلان با کمبود مواد اولیه مواجه شده و علیرغم دستور استاندار گیلان به بانک عامل در خصوص تأمین منابع مالی برای خرید مواد اولیه این کارخانه ولی هنوز این امر محقق نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
سنحیدن رقم اندک بیماری در هنگ کنگ با شیوع آن درکره جنوبی نشان می دهد هنگ کنگی ها به شیوه ای هدف مند، جلوی ورود و سپس گسترش این بیماری به سرزمین شان را گرفته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
مراسم تشییع پیکر، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، دکتر محمدعلی رمضانی دستک، نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آستانه اشرفیه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، ملاقات با بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تا اطلاع ثانوی، ممنوع اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۳    
پویا عباسی از کشتی نویسان باسابقه کشور صبح دیروز شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه ها انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۸    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پیشنهادی برای اصل هشتادوپنجی شدن لایحه بودجه سال آینده(بررسی و تصویب در کمیسیون تلفیق به جای صحن علنی) خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۸    
علی ابوالحسنی بازیگر سریال های طنز تلویزیون در دهه هفتاد، ساعاتی پیش بر اثر عارضه قلبی در تهران درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۳    
وزیر بهداشت در نامه ای به رییس جمهور نوشت: آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری به دیگر کشورها تلنبار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با اشاره به ثبت 30 هزار تماس با مرکز اورژانس گیلان، گفت: در روزهای گذشته 3 هزار مأموریت توسط اورژانس گیلان انجام شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۸    
حسین نعمتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت: 46 بیمار مشکوک به کرونا تا کنون در بیمارستان شهید نورانی تالش در بخش ایزوله بستری شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۸    
در پی درگذشت نرجس خانعلیزاده پرستار شاغل در بیمارستان میلاد لاهیجان، جمعی از مقامات وزارت بهداشت و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با خانواده مرحومه دیدار کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۳    
رییس جمهوری ترکیه روز شنبه با تاکید بر پایبندی اروپا به تعهدات خود گفت که مرزهای ترکیه به سوی اروپا برای مهاجران همچنان باز است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۸    
تنها ساعاتی قبل از امضای این توافقنامه، رهبران طالبان به تمام اعضای این گروه اسلامگرا در سراسر افغانستان دستور دادند تا برای شادی ملت... از انجام هر نوع حمله ای خودداری کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۸    
غیراخلاقی یعنی کار همین مجلسی که شما سخنگوی آن هستید و بین نمایندگانش کیف ماسک و ژل ضدعفونی کننده توزیع می شود و موکلین شما همچنان در جستجوی آن هستند!
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
مژگان ایلانلو، کارگردان و مستندساز نوشت: او رفیق و همکلاسی و هم جدالی سالهای جوانی... وقتی پیروز شد در کما بود و کرونا حتی به او اجازه نداد که خبر پیروز شدنش در انتخابات را بشنود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۳    
بر اساس سهمیه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تحویل این داروها به داروخانه هلال احمر و روند تعریف شده نحوه تحویل دارو به بیماران براساس تجویز داروها توسط متخصص داخلی و یا عفونی با مهر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۳    
در راستای مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا شهرداری رشت با تمام ظرفیت از شب گذشته اقدام به ضد عفونی اماکن پرتردد، معابر و حریم بیمارستان ها کرده است و این اقدام تا غلبه بر این بیماری ادامه خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۳    
پروژه ساخت برنامه نوروزی خنداونه که نیازمند حضور تماشاگران در استودیو است، به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد. این خبر را رامبد جوان در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۸    
ساعت کار تمامی دستگاه های اجرایی (بجز نهادهای امدادی، اورژانس و خدمات رسان)، سازمان ها، نهادهای انقلابی، بانک ها، شهرداری ها ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در کل استان 1400 تخت برای ارائه خدمات به بیماران مشکوک داریم، گفت: نباید اجازه دهیم کارخانه تولید کرونا فعالیت کند تا افراد وارد بیمارستان شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۳    
بهمن کامکار، سخنگوی شورای شهر لنگرود از توزیع 10 هزار ماسک و دستکش برای صنوف و مغازه داران خبر داد و عنوان کرد: صنوف با استفاده از ماسک و دستکش اقدام به ارائه خدمت به مردم کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۸    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت بخشی به سلامت شهروندان، از دستگاه ها و نهادهای نظارتی خواست با احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی، قاطعانه برخورد کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۸    
از ساعات اولیه انتشار خبر شیوع ویروس کرونا معاونت ها، مدیریت ها، دوایر و سازمان های شهرداری رشت با توجه به حساسیت های موجود و حسب بخشنامه های ابلاغی از طرف شورای تامین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۳    
به منظور جلوگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا ضدعفونی کردن پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب ، خیابان های سعدی ، معلم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۸    
ظهر امروز به علت ریزش کوه در جاده قدیم رشت-قزوین در حوالی امامزاده هاشم رشت این مسیر مسدود شد و رانندگان می توانند از مسیر جایگزین یعنی آزادراه رشت-قزوین استفاده کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۳    
استاندار گیلان به دستگاه های اجرایی تأکید کرد که نیروهای خود را تا یک سوم کاهش داده و ضمن استفاده از شیفت بندی کارکنان، خواستار تقویت ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۳    
فرزندان شما در مجموعه های دولتی، خصوصی،مردم نهاد، نظام پزشکی و پرسنل خدوم و قهرمانان خط مقدم این مبارزه یعنی پرستاران و پزشکان شرافتمند در حال ارایه خدمت رسانی هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۸    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه در حال حاضر به کمک پزشکان و پرستاران داوطلب در استان گیلان نیاز داریم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۳    
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به درگذشت نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه دوباره برگزار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۸    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تولید و عرضه 9 محصول جدید این خودروساز به بازار ظرف سه سال آینده، هم زمان با انجام تعهدات پیش فروش محصولات جاری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۸    
احمد آهنگی مربی سابق تیم های مهر رشت، پاس گیلان، و تیم منتخب استان گیلان، امروز(شنبه) بر اثر بیماری کرونا درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: آمار روزانه ماموریت های فوریت های پزشکی استان با شیوع بیماری کرونا، 40 درصد افزایش یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۸    
نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تسلیت درگذشت دکتر محمدعلی رمضانی گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و علت فوت نماینده منتخب شهرستان آستانه اشرفیه ویروس کرونا نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۳    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی شیوع ویروس کرونا در پیامی از کادر نظام سلامت کشور تشکر و قدردانی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
فوق تخصص بیماری های ریوی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به نحوه افتراق عفونت ویروسی کرونا با آنفلوانزا و سرماخوردگی، تاکید کرد: عطسه و آبریزش بینی علامت کرونا نیست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون انتخاب نماینده جایگزین در دور دوم انتخابات صورت می گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۳    
حسن رستم زاد گفت: از یک ماه قبل، و به محض شیوع کرونا در کشور چین به عنوان اولین شهرستان کشور در مرز آستارا تمهیدات لازم را جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس آغاز کردیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از کمبود شدید تجهیزات حفاظت فردی در بیمارستان پیروز لاهیجان خبر داد و گفت: فرصت بسیار کم است و برای مقابله جدی با بحران ویروس کرونا باید همه امکانات بسیج شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۳    
مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت درگذشت نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۸    
مناطق عموم و حساس شهر رشت به همت تیم پدافند جنگ نرم لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان و مشارکت شهرداری رشت ضدعفونی و گند زدایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۳    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که هیچ تفاوتی بین مردم و مسئولان برای استفاده از کیت های تشخیصی ویروس کرونا و انجام آزمایش آن وجود ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت تاکید کرد که برای پیشگیری از بیماری ها باید تنوع و تعادل را در برنامه غذایی حفظ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۳    
سفیر چین در ایران از سفر گروهی از متخصصان چینی به ایران در حوزه مقابله با کروناویروس خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۸    
اگر وضعیت به همین گونه ادامه پیدا کند و به زودی خبرهای امیدوارکننده ای در مورد کنترل روند شیوع و انتشار این ویروس و بخصوص بهبود مبتلایان منتشر نشود و همچنان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۸    
محمدعلی رمضانی دستک، نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بامداد امروز(شنبه 10 اسفند) درگذشت.