چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۶:۴۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۴    
شهید خدمت پزشک متخصص و متعهد دکتر سهیل کیانفر متخصص اورولوژی بیمارستان آریا رشت در راه خدمت رسانی به بیماران جان به جان آفرین تسلیم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۹    
مسئولان آستارا از معلمی که حین تدریس مجازی در روزهای تعطیلی مدارس، از حیث لهجه، سوژه بداخلاقی شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود، دلجویی و به جهت ده ها سال سابقه و تجربه آموزشی قدردانی کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال هم موضع خودش درباره بیماری همه گیر جهانی را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۹    
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: احداث و تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی لاکان رشت نیازم مبرم گیلان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۴    
مهاجری گفت: اکثر نمایندگان درصد رای شان به زحمت به 30درصد می رسد. فکر می کنم تعداد کل شرکت کنندگان در انتخابات مجلس که به 7هزار نامزد رای داده اند به تعداد آرای آقای روحانی در سال 96 نرسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۴    
علیرضا گلی دبیر سابق ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت نیز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، دعوت حق را لبیک گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۹    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در توییتی نوشت: روحانی روال های عمومی اداره کشور را عادی اعلام کرد تا جلوی فروپاشی نظام اداری و هرج و مرج را بگیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد: با توجه به افزایش مصرف 555 لیتر بر ثانیه بر ظرفیت تولید آب استان افزوده شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
آموزش و پرورش استان گیلان شایعه اخراج معلم وظیفه شناس آستارایی را تکذیب کرد و گفت این معلم 17 سال پس از بازنشستگی همچنان با عشق مشغول به خدمت است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۴    
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید با کرونا در نقطه صفر آلودگی برخورد کنیم؛ نه در بیمارستان، افزود: حدود 10 هزار نفر در قالب سامانه salamat.gov.ir کار پایش و رصد مردم را بر عهده دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع می رساند جانبازان گرانقدر محمدرضا پدردل ، محمد علی ربیعی و علی مریخ دارفانی را وداع گفته و به همرزمان شهیدشان پیوستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
4 هنرجوی هنرستان سمیه ناحیه دو رشت توانستند به مدت دو هفته بیش از 1000 عدد ماسک را تولید و به مراکز درمانی اهدا کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۴    
استاندار گیلان گفت: طبق توافق با استانداران قزوین، اردبیل و مازندران؛ موضوع غربالگری با جدیت بیشتر در محورهای خروجی استان ها رعایت و نیز محدودیت های تردد اجرا می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۴    
این روزها با نزدیک شدن به نوروز 1399 سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و همچنین نیروهای خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری رشت دست به کار شده اند تا چهره و سیمای بهاری به شهر رشت بدهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۴    
از آنجایی که بسیاری از هندوها معتقدند گاو حیوان مقدسی است و برخی معتقدند که نوشیدن ادرار گاو خواص دارویی دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۹    
شهرداری رشت در خصوص ارائه خدمات به شهروندان و صدور ابلاغیه های عوارض مشاغل و صنوف در سطح مناطق 5 گانه شهر رشت اطلاعیه ای صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۴    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی درباره راهبردهای مقابله با کرونا توصیه کرده است که در روزهای باقیمانده از سال ادارات دولتی تعطیل شده و در صورت ضرورت صرفاً به صورت شیفتی خدمات ارائه کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۴    
با توافق صورت گرفته، ساعت کار بانک ها محدودتر شده و از جمله بانک های خصوصی از فردا تا 16 فروردین ماه به صورت کشیک فعالیت می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۹    
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین معتقد است، در برخورد و مواجهه با ویروس کرونا، شرایط هر کشور، وضعیت جمعیتی و موقعیت اقتصادی دولت ها، عوامل تعیین کننده خواهند بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۴    
به تازگی خبری منتشر شده که در نوع خود جالب است. ویلموتس با یوروهای ایران که البته به او رسید، عکس سلفی می گرفت!
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۹    
عکاس: علی معلومی انشایی/ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۹    
اگر از توان کل جامعه برای جنگ با این حادثه برنامه ریزی اصولی انجام نگیرد با همه تلاش ها نتیجه مثبتی حاصل نمی شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۹    
سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد 39 ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۹    
پس از ارسال کمکهای علی کریمی به مردم گیلان، سیدجلال حسینی دیگر چهره سرشناس ورزش نیز اولین محموله کمکهای خود را برای مردم ارسال کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهور گفت: اطمینان دارم مسوولان بقاء متبرکه و حرم های مطهر در شهرهای مختلف کشور دلسوزی کافی در مورد سلامت مردم دارند و دستورالعمل ستاد کرونا را برای ورود مردم در ایام پایانی سال و تعطیلات عید را ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۹    
محسنی با انتقاد از اداره صمت و اتاق اصناف، بر لزوم رسیدگی به تخلفات آن دسته از واحدهای صنفی که فعالیت خود را تا ساعت 20 تعطیل نمی کنند، تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۹    
فرماندار لنگرود راه اندازی مرکز نقاهتگاهی در اردوگاه هلال احمر چاف را موجب ایجاد آرامش برای بیماران دانست و یادآور شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۹    
استاندار گیلان گفت: اجازه هرگونه احداث بنا در محدوده و حریم های تعیین شده شهری و روستایی داده نشود و در صورت تخطی، نسبت به تخریب بنا اقدامات لازم صورت گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۴    
عملیات ضدعفونی سطح شهرستان آستارا با بکار گیری 14 خودرو و 50 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، سپاه ناحیه، شهرداری، آتش نشانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۴    
منتخبان مردم گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خطاب به حسن روحانی ریاست جمهوری ایران، در خصوص اقدامات مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان نامه نوشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
در یکصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورا لایحه دوفوریتی طرح تفکیکی زمین در محدوده منطقه 3 به میزان بیش از 13 هکتار مطرح که در پایان نیز دو فوریت و اصل لایحه به رای گذاشته شد که با رای اعضای شورا مصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۴    
یک خیر مقادیری اقلام بهداشتی شامل 44 کارتن هزار عددی دستکش لاتکس، هشت کارتن ماسک n95 به تعداد 1950 عدد و تعداد 215 عدد گان، برای توزیع در مراکز درمانی به شهرداری لاهیجان اهدا کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۹    
پیمان قربانی، معاون بانک مرکزی با بیان اینکه در وامهای افراد حقیقی، فقط وام های قرض الحسنه ازدواج مشمول تعویق3ماهه در بازپرداخت است، گفت: وام های مسکن، خودرو و خرید کالا مشمول این مصوبه نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تصویب قانون بودجه سال 99 در کمیسیون تلفیق مجلس و بدون تصویب در صحن و ارسال آن به شورای نگهبان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
بر اساس اعلام نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، خانه معلم بندرانزلی در اختیار ستاد مدیریت کرونا شهرستان قرار گرفته تا پس از تجهیز توسط فرمانداری بندر انزلی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان، گروه های مردمی نیز برای مقابله با این ویروس فعال شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت نمودار متوسط میزان رشد روزانه مبتلایان به کروناویروس جدید در ایران را مشابه کره جنوبی خواند و میانگین سنی مبتلایان را 54 سال و فوت شدگان این بیماری را 67 سال گزارش کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۴    
عمادی درباره وضعیت مدارس در ایام اخیر و احتمال تغییر در برگزاری امتحانات و تاخیر در پایان زمان آموزش در این سال تحصیلی گفت: تا کنون یک ماه تعطیلی داشته ایم که ممکن است بعد از عید نوروز هم تداوم یابد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: بیش از 220 هزار کیت تشخیصی به ایران اهدا و حدود 80 هزار مورد آن مصرف شده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجهیز زیرساخت های سلامت استان به ارزش 34 میلیارد و 670 میلیون تومان از ابتدای مقابله با شیوع کروناویروس تاکنون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
محمد مختاری، کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان که 3 روز پیش به دلیل منتشر کردن استوری اعتراض آمیز نسبت به مسئولان کشور توسط اطلاعات سپاه قدس پاسداران استان گیلان بازداشت شده بود پس از 2روز حبس آزاد و به ...