سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۱:۴۷Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 28 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۲    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 20 هزار و 610 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با تأکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی در ایام نوروز تعطیل نیست، گفت: سودجویان به فکر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروزی نباشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران با پیام “دستهامان کمی دورتر – دلهامان ولی نزدیکتر” به استقبال نوروز 1399 رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
اسمعیل پور توجه به توصیه های پزشکی و محدود کردن رفت و آمدها و عبور و مرور را در شکست زنجیره انتقال بیماری کرونا را تاثیرگذار خواند و افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
مهدی قربانی ثمین مدیرکل پزشکی قانونی گیلان از مرگ 7 نفر بر اثر مصرف متانول در این استان در اسفند ماه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان می توانند بعد از تعطیلات سال جدید همانگونه که در حالت عادی در کلاس های خود حضور پیدا می کردند، در فضای مجازی هم در سرکلاس درس حاضر شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
شورای عالی بیمه نرخ حق بیمه پایه بیمه شخص ثالث در سال 99 برای کلیه وسایل نقلیه را 3 درصد بیش از نرخ های مورد عمل سال 98 تعیین نمود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
سازمان بازرسی گیلان دستگاه های اجرایی استان را مکلف به مرمت بناهای تاریخی تحت تملک و در اختیار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۳:۳۰    
علی ربیعی سخنگوی دولت با حضور در شبکه خبر به توضیح آخرین اقدامات دولت برای مقابله با ویروس کرونا پرداخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۵    
در حکمی از سوی نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مجید فاریابی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش لنگرود منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۰    
رئیس شورای شهر رشت گفت: برای منع تجمع و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، درب های باغ رضوان و وادی تازه آباد در پنجشنبه آخر سال بسته خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۰    
وزارت خارجه آمریکا در ادامه تروریسم اقتصادی و اقدامات یکجانبه علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۰    
در نشست ویدیوکنفرانس با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت و هیئت رئیسه چند دانشگاه علوم پزشکی کشور ازجمله استان گیلان، علاوه بر تشریح سیاست های راهبردی حوزه بهداشت در مقابله با کرونا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۰    
در نشست ویدیوکنفرانس با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت و هیئت رئیسه چند دانشگاه علوم پزشکی کشور ازجمله استان گیلان، علاوه بر تشریح سیاست های راهبردی حوزه بهداشت در مقابله با کرونا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۵    
استاندار گیلان گفت: لغو مرخصی فرمانداران استان که از بهمن ماه آغاز شده، همچنان در ایام عید نوروز نیز ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۱:۳۵    
اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم خواسته شده که در منازل خود بمانند و غیر از مواقع ضروری از خانه خارج نشوند اما باز هم بازار رشت در برخی ساعات روز جمعیت زیادی را به خود می بیند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
طبق اعلام رئیس کل بیمه مرکزی، با توجه به افزایش مبلغ دیه در سال آینده نرخ حق بیمه شخص ثالث نیز تا 25 درصد افزایش می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۵    
معاون کل وزیر بهداشت گفت:در هر ساعت، 43 نفر از شهروندان ایرانی به بیماری کرونا مبتلا می شوند که این آمار نشان دهنده قدرت اپیدمیک این ویروس است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۵    
سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب خانم 64 گیلانی در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
طی حکمی از سوی ارسلان زارع استاندار گیلان، علی امیدوار اشکلک به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
معاون امور بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه، علی رغم تحریم های اقتصادی، مجتمع بندری کاسپین از ابتدای سال جاری تاکنون با تخلیه و بارگیری 117 کشتی از اهداف برنامه ریزی شده پیشی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۸:۴۵    
براساس این گزارش طی مراسمی با حضورسید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گیلان معارفه معاونین این شرکت انجام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
روزبهان در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی منطقه آزاد انزلی محورهای اصلی عمکلرد سال 99 را مطرح کرد:ترسیم افق های جدید در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، پایش مستمر عملکرد و جدیت بیشتر در دست یابی به اهداف.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
به همت مجمع خیرین سلامت استان، یک دستگاه بیمار بر الکتریکی در بیمارستان رازی رشت راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا در این استان گفت: در اجرای این طرح که با هدف کنترل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۰    
مطابق با برنامه ریزی های انجام شده، واحدهای اجرایی کشیک سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۰    
کدخدایی گفت: در مورد بررسی بودجه جلساتی را با اعضای کمیسیون تلفیق و دوستان دولت داشتیم و روز گذشته هم جلسه مفصلی داشتیم که اصلاحاتی که برای مجلس ارسال کرده بودیم بررسی شد و امیدواریم تا پایان امروز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
در آخرین جلسه هیات دولت در سال 1398 که روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، وزارت بهداشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر بهداشت اعلام کرد: تاکنون 17 هزار و 361 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و 135 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 5 هزار و 710 نفر نیز بهبود یافته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
یک متخصص درماتولوژی، با تاکید بر اینکه ویروس ها قدرت نفوذ در پوستِ دارای عملکرد نرمال را ندارند، گفت: پوست ما در مقابل ویروس کرونا نقش یک حامل را بازی می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
استاندار گیلان در پیامی، درگذشت خطیب توانمند انقلابی حجت الاسلام و المسلمین حاج سیداحمد قوام را تسلیت گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور ، سال 1398 را سال افتخار ملت بزرگ ایران و سال اقتصاد بدون اتکا به نفت دانست و تاکید کرد: دولت همه توان خود را برای کاستن از فشارهای اقتصادی دشمنان بر مردم بکار گرفته است و طرحهای عظیمی در ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
رییس فوریتهای پزشکی گیلان به کاهش چشم گیر آمار مصدومین چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و این کاهش را نتیجه همکاری مردم و ارتباط مستمر با رسانه های جمعی،صدا وسیما ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۰    
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور اطلاعیه ای درباره مراسم عبادی – سیاسی نمازجمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه اول فروردین ماه 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
هادی قوامی با اشاره به آخرین جزئیات نحوه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 99 گفت: بعد از ایراد شورای نگهبان در خصوص غیر عادلانه بودن افزایش 15 درصدی حقوق تمامی کارمندان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۰    
این گزارش حاوی عکس های کسانی است که هر روز در باغ رضوان رشت مسئولیت دفن بیماران کرونایی را بر عهده دارند. کسانی که دیده نمی شوند اما زحمات زیادی را می کشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 99 با فنی خواندن ایرادات بودجه ای شورای نگهبان، گفت: کمیسیون تلفیق نباید از متن لایحه خارج می شد و امانتداری می کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور انتخاب نام هایی مناسب و زیبا برای محصولات جدید خود در دو نوع سواری و کراس اوور که در آینده به بازار عرضه خواهند شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده به واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵    
کانون هواداران باشگاه سپیدرود با برگزاری جلسات متعدد در فضای مجازی و همچنین حضوری با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقلام مورد نیاز بیمارستان ها را تهیه و به صورت حضوری تقدیم کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۵    
قربانی با بیان اینکه این ویروس در گیلان در یک بازه زمانی به اپیدمی و سبب تلفات غیرقابل تصور شد، اظهار کرد: گیلان با بسیج همه امکانات تقریبا در حوزه موفقیت مبارزه با کرونا سرآمد همه استان ها شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۰    
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان بهداشت محیط ، اقامتگاه های موقت نیز موجب تراکم جمعیت می شود ، از ممنوع بودن برپایی هرگونه چادر توسط مسافران در اقصی نقاط استان خبر داد.