چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۲:۴۵Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 15 اسفند 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 1 اسفند 1398 دیار میرزا 2 اسفند 1398 دیار میرزا 3 اسفند 1398 دیار میرزا 4 اسفند 1398 دیار میرزا 5 اسفند 1398 دیار میرزا 6 اسفند 1398 دیار میرزا 7 اسفند 1398 دیار میرزا 8 اسفند 1398 دیار میرزا 9 اسفند 1398 دیار میرزا 10 اسفند 1398 دیار میرزا 11 اسفند 1398 دیار میرزا 12 اسفند 1398 دیار میرزا 13 اسفند 1398 دیار میرزا 14 اسفند 1398 دیار میرزا 15 اسفند 1398 دیار میرزا 16 اسفند 1398 دیار میرزا 17 اسفند 1398 دیار میرزا 18 اسفند 1398 دیار میرزا 19 اسفند 1398 دیار میرزا 20 اسفند 1398 دیار میرزا 21 اسفند 1398 دیار میرزا 22 اسفند 1398 دیار میرزا 23 اسفند 1398 دیار میرزا 24 اسفند 1398 دیار میرزا 25 اسفند 1398 دیار میرزا 26 اسفند 1398 دیار میرزا 27 اسفند 1398 دیار میرزا 28 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 4 هزار و 747 نفر و فوت ناشی از آن به 124 نفر رسیده و همچنین 913 نفر بهبود یافته اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
شهردار لنگرود با بیان اینکه امسال 1000 اصله نهال در سطح شهر کاشته شده است، گفت: با وجود شیوع بیماری در کشور، نباید از درختکاری غافل شویم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۲    
محققان چینی به تازگی دریافته اند که از دسامبر سال 2019 میلادی، دو سویه جهش یافته از “کرونا ویروس” در حال شیوع بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
خلیل بهروزی فر، منتخب مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم، پس از چند روز بستری در بیمارستان بقیه الله تهران، ساعتی پیش از بیمارستان ترخیص شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۷    
ضدعفونی کردن معابر عمومی و محلات مختلف شهر به همت شهرداری لنگرود با همکاری ستاد پیشگیری شهرداری و سپاه ناحیه لنگرود همه شب انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۲    
گرامیداشت یاد و خاطره نرجس خانعلی زاده پرستار فداکار لاهیجانی توسط تعدادی از خلبانهای پاراموتور گیلان.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
حسین شیخ الاسلام که به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده بود، امشب درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۲    
وضعیت سلامتی فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس یازدهم و نماینده پیشین مجلس که چندی است در پی ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است، وخیم اعلام شده و او به کما رفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۲    
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز جدی مردم از حضور غیر ضروری در معابر شهری، از مردم سایر استان ها خواست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
زارع با بیان اینکه گیلانیان مردمانی مهمان نواز هستند ولی به واسطه شیوع بیماری کرونا در سراسر استان از هم اکنون و در ایام نوروز هم هیچ مهمانی را نمی پذیریم، گفت: به منظور تسهیل دسترسی مردم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۲    
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان با گلایه از بی توجهی مردم استان به اخطارهای داده شده برای ماندن در منزل، تأکید کرد: ادامه این روند شرایط را برای کنترل کرونا سخت خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۷    
داروخانه جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز یکی از داروخانه های معین و مرجع جهت توزیع داروهای تجویزی مربوط به ویروس کرونا همکاری می نماید و همه روزه بر اساس سهمیه های تخصیصی معاونت غذا و داروی دانشگاه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۷    
عضو سابق شورای شهر و عضو فعلی شورای حل اختلاف شهرستان لاهیجان که مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا بود روز گذشته در بیمارستان پارس رشت درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۷    
صبح امروز به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی شهرداری، اعضای شورا و مسئولان لنگرود نهال میوه غرس کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۷    
شهردار رشت در خصوص بحث سرمایه گذاری شهرداری رشت در سال 99 گفت: ما حدود 15 پروژه داریم که اگر به ثمر بنشیند، درآمد زایی حاصل خواهد شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۷    
سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان از برخورد بدون اغماض پلیس با صنوف متخلف به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در گیلان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان از برپایی بیمارستان 100 تختخوابی سیار در محوطه مرکز درمانی رازی رشت خبر داد و گفت: 43 درصد از بیمارانی که در گیلان مشکوک به کرونا بودند بهبود یافتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۷    
مجاهدت های پرستاران فداکار در خط مقدم خدمات رسانی به مردم که این روزها جانفشانی نیز همراه بوده، جلوه هایی از ایثار اجتماعی و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
عبدالهی گفت: افرادی به عنوان نگهبانی، آبدارچی و خدماتی وارد شهرداری می شوند اما بخشی از آن ها در جایگاه واقعی خود قرار ندارند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان خبر داده که مهمانسرای المپیک رشت با دارا بودن 180 تخت برای گذراندن دوره نقاهت بیماران بهبود یافته از کرونا اختصاص یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۲    
خیابان ها، معابر و بازار ساحلی شهرستان آستارا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توسط نیروهای لشکر 16 سپاه قدس استان گیلان با همکاری شهرداری بندر آستارا ضدعفونی و گندزدایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
معاون اول رییس جمهوری با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی کشور، بر بسیج همه امکانات و همکاری همه دستگاه ها برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۷    
محمدرضا نقی پور اظهار داشت: کروناویروس درمان قطعی ندارد و داروهایی که برای مریض ها تجویز می شود بیشتر برای درمان آنفولانزا استفاده می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی اطلاعیه ای خطر شیوع کرونا ویروس در سراسر استان را بسیار بالا عنوان کرد و از مردم خواست جز در موارد بسیار اضطراری از منزل خارج نشوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۷    
وزیر بهداشت گفت: بر اساس مصوبه ششمین جلسه ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا مدارس و دانشگاه های سراسر کشور تا پایان سال تعطیل شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
به دنبال فراخوان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر جذب نیروی پرستار قراردادی و دعوت به همکاری داوطلبانه، نیروهای جدید پرستاری به بیمارستان های استان گیلان معرفی شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
یک نماینده مجلس با هشدار نسبت به آمار کشته شدگان کرونا در کشور گفت: قم و رشت را قرنطینه کنید تا رکورددار کشته شدگان کرونا در جهان نشدیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۲    
اتحادیه طلا و جواهر رشت، قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم تا قبل از ساعت 10 صبح امروز 590 هزار تومان اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
اگر قرار است امثال ساسی مانکن ها را به چالش بکشیم باید خودمان کنار فرزندانمان بمانیم و انرژی بی حد و اندازه این روزهای انها را مدیریت کنیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
سازمان نظام پرستاری کشور در پیامی اعلام کرد: شب گذشته غلامرضا وثوقی کیا، تکنسین توانای اتاق عمل و از زحمت کشان بیمارستان های پورسینا و آریا رشت در پی سالها خدمت رسانی درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست امروز در آموزش و پرورش این است که نباید آموزش را تعطیل کنیم و اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان، مدارس تعطیل شده است باید آموزش جریان داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مدیریت شهری لاهیجان با شعار سلامتی برای همه شهروندان لاهیجان و مردم ایران نسبت به کاشت درخت برای سرسبزی، شادابی و سلامتی شهروندان اقدام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
در بازرسی های انجام شده 8 هزار ماسک، دو هزار و 800 عدد دستکش و 230 لیتر الکل کشف و ضبط شده است که تمام کالاهای احتکار شده در زمینه ماسک و تجهیزات پزشکی مستقیم به علوم پزشکی ارسال می گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره 5 از تعطیلی تمام اماکن و باشگاه های ورزشی و مسابقات و لیگ های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه ها در سراسر کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۲    
اعضا و کارفرمایان می توانند از طریق گفتمان آنلاین با پرسنل سازمان ارتباط داشته باشند و سوالات و درخواستهای خود را مطرح نمایند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
همین دو ماه پیش بود که مجری شبکه من و تو از شهادت سردار سلیمانی ابراز خوشحالی کرد و او را بر سر زبان ها انداخت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
تام کروز، اکبر عبدی، رابرت ردفورد و ده ها ستاره بزرگ سینمای ایران جهان در روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 اسفند) با فیلم های سینمایی متنوع از قاب تلویزیون مهمان خانه های مردم می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
، به دنبال شیوع ویروس کرونا در چین و برای ممانعت از انتقال این ویروس به ایران، هیات دولت در روز یازدهم بهمن، پرواز به چین را ممنوع اعلام کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۲    
به منظور جلوگیری از شیوع و سرایت ویروس کرونا ضدعفونی کردن خیابان ها و اماکن پر تردد توسط شهرداری رشت در شب گذشته 14 اسفند تا بامداد امروز 15 اسفند ماه توسط پرسنل شهرداری رشت انجام پذیرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۲    
پس از افزایش تلفات جهانی ویروس کرونا و نرخ مرگ و میر کووید-19، اکنون تصور می شود که میزان کشندگی این ویروس 3.4 درصد است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۲    
خاویر پرز دکوئیار دبیرکل پیشین سازمان ملل متحد در سن 100 سالگی درگذشت.